به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

کعبی: بدون پول برای سهمیه آسیا می‌جنگیم

کعبی: بدون پول برای سهمیه آسیا می‌جنگیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شاید وقتی در بازی گل می‌زنیم خوشحال شویم، ولی بعد بازی زیاد خوشحال نیستیم، چون می‌دانیم این تیم آینده خوبی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان در مورد پیروزی لحظه آخری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: مقابل ماشین‌سازی خوب بازی کردیم و روز برنده شدن ما بود. ماشین‌سازی در نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشت و دقایقی بازی را در اختیار داشت. در نیمه دوم، اما توپ و میدان در اختیار ما بود و موفق شدیم با استفاده از همین برتری به گل برسیم و برنده شویم.

وی با اشاره به برخی اخبار ضدونقیض در مورد دریافتی بازیکنان تیم صنعت نفت تاکید کرد: ما 18 درصد بیشتر پول نگرفتیم. در حالی که برخی تیم‌ها تا 50 درصد پول گرفتند. با توجه به این که در نیم فصل مسابقات هستیم واقعا شرایط سخت است. بیشتر بازیکنان به واسطه جایگاه تیم صنعت نفت در بالای جدول پیشنهادات خوبی دارند. حیف است این بازیکنان از تیم جدا شوند، ولی شکی نیست که اگر به داد این تیم نرسند برخی از خوب‌های تیم ما جدا می‌شوند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: اصلا خبری از پول نیست. همه بازیکنان بلاتکلیف هستیم و به قول اسکوچیچ هیچ برنامه‌ای برای نیم‌فصل نداریم. با چنین شرایطی در جایگاه چهارم جدول هستیم و برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیم. معتقدم پتانسیل خوبی داریم و حتی می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم. اگر به این تیم کمک کنند، در برخی پست‌ها بازیکن بگیرند و پول‌ها را به موقع پرداخت کنند شاید شرایط بهتر شود.

کعبی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما فقط یک مدیرعامل، 25 بازیکن و چند مربی دارد. مدیرعامل ما هم کاری از دستش بر نمی‌آید. واقعا نگران این شرایط هستم. به همین دلیل بعد از بازی‌ها خوشحال نیستیم. حتی برنده شدن ما را خوشحال نمی‌کند. شاید وقتی در بازی گل می‌زنیم خوشحال شویم، ولی بعد بازی زیاد خوشحال نیستیم، چون می‌دانیم این تیم آینده خوبی ندارد. در نتیجه نگرانی که نسبت به این تیم دارم اجازه نمی‌دهد شاد باشم. برای شاد بودن باید خیالت راحت باشد که خیال من راحت نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
بله شما بدون پول برای آسیا میجنگید و نتایجتون عالی بوده اما فولاد با امکانات بینظیرش اقای مدیرعامل و سرمربی فولاد میگن هواداران اصلا نباید انتظار سهمیه یا قهرمانی داشته باشن . سفره ای پهن شده اینجا دارن میخورن بدبختانه سیر هم نمیشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
مسئولین یک کشور جمع شدن که با تزریق پولهای بیت المال و از خزانه وزارت ورزش و وزارت خارجه پول یک سرمربی ایتالیایی را بدهند که برگرده اونهم مربی که بدون حضورش تیم آبیها بازم داره همون نتایج زمان حضور اورا میگیرد و تازه با این همه حمایت و امکانات مالی فقط سه امتیاز از این تیم صنعت نفتی که بی پول و تنهاس بیشتر داره که اگر برزیل ایران بازی عقب افتادشم ببره میشه هم امتیاز همین تیم آبی متمول اونوقت هیشکی حاضر نیس بداد صنعت نفت برسه . واقعا لعنت و تف به این فوتبال مافیایی و کثیف و تف به اینگونه قهرمانیها که از طریق مسئولین مهندسی میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
ما از بازیهای خوب وپر قدرت شما بازیکنان با شرف تشکر میکنیم ولی بعضی تیمها و عواملشان نمی توانند موفقیت صنعت ر اببینند ودایم آیه نحس میخونند ومیخواهند روحیه بازیکنان را خراب وآنها را دلسرد کنند ولی مطمئن باشید هواداران پشت شما عزیزان هستن ونمیگذارن حق شما پایمال بشه امیدوار باشید وخیالتان راحت باشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
حرفتون حرف حقه ولی دلسرد نشید چون بعضی تیمها عرضه قوی شدن ندارن ولی تلاش میکنن بجا قوی کردن خودشون صنعت را ضعیف کنن تا لااقل بتونن سهمیه بگیرن. اگه مربیان و بازیکنا بمونن و مسولین حمایت کنن این تیم حتی میتونه قهرمان بشه
یا حق
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
ماباافتخارمیگوییم طرفدارتیمی هستیم که صداقت وهمدلی ویکرنگی درونه همشونه اول بشه .سهمیه بگیره بره دسته یک پرچم ماست یعنی پرچم زندگی ما ابادانیهاست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها