به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اتفاقات عجیب در بازی کارون خرمشهر و مس نوین

اتفاقات عجیب در بازی کارون خرمشهر و مس نوین

خوزستان اسپورت- اتفاقات عجیب باعث نیمه تمام ماندن بازی تیم‌های کارون اروند خرمشهر و مس نوین کرمان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم‌های کارون اروند خرمشهر و مس نوین کرمان که عصر امروز در استادیوم نفت و گاز خرمشهر جریان داشت، در دقیقه 24 نیمه اول قطع شد و نتیجه آن 3 بر صفر به سود تیم میهمان اعلام شد.

ماجرا از این قرار بود که تیم کارون خرمشهر به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنانش فقط 7 بازیکن برای این مسابقه در اختیار داشت و این مسابقه را با حضور 7 بازیکن در مقابل 11 بازیکن تیم مس نوین آغاز کرد. این بازی تا دقیقه 24 نیمه اول با نتیجه یک – صفر به سود مس نوین جریان داشت که در این دقیقه دروازه‌بان تیم خرمشهری مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. با توجه به اینکه طبق قوانین فوتبال حداقل بازیکنان یک تیم در مسابقه رسمی باید 7 نفر باشد، داور میدان پس از 6 نفره شدن تیم کارون خرمشهر سوت خود را به نشانه قطع بازی به صدا در آورد تا نتیجه این بازی طبق قانون 3 بر صفر به سود تیم کرمانی اعلام شود.

تیم کارون خرمشهر که امسال باید در لیگ دسته اول ایران بازی می‌کرد، به دلیل مشکلات مالی امتیاز دسته اولی‌اش را به تیم داماش گیلان فروخت و به جای این تیم شمالی در لیگ دسته دوم شرکت کرد.

این تیم بحران زده خرمشهری در هفته هفتم فصل جاری لیگ 2 به دلیل اعتصاب بازیکنانش برای انجام بازی مقابل خیبر خرم‌آباد به استان لرستان نرفت و 3 بر صفر بازنده شد. همچنین با اتفاقات عجیبی که در بازی امروز به وقوع پیوست، احتمال انصراف یا کنار گذاشته شدن تیم کارون خرمشهر از جدول مسابقات وجود دارد.

براساس قوانین فوتبال ایران، چنانچه تیمی در 2 بازی رسمی مقابل حریفان در میدان حضور پیدا نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته شده و به 2 دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
هرچه بدبختیه فقط مال خوزستانه....اینکه تیم خرمشهره....یعنی همه مدیونن... اینم ادای دین به خرمشهر.... میترسم سقوط کنه بره دسته سه... بازی خانگی بود انهم با تیم ضعیف.... واقعا که...
ثار الله
|
United States of America
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
لعنت بر متولیان صهیونیستی ورزش خرمشهر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها