به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال لغو شد

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال لغو شد

خوزستان اسپورت- با اعلام سازمان لیگ فوتبال، دیدارهای هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به زمانی دیگر موکول شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن احترام و تکریم به حقوق قانونی باشگاه‌های کشور و با توجه به برنامه‌ریزی‌های از قبل تنظیم شده، در راستای حمایت از تیم امید کشورمان، تأکید بر برگزاری مسابقات جام حذفی و معوقه ناخواسته و همسان‌سازی تعداد بازی‌های تیم‌ها در جدول مسابقات لیگ برتر، پس از برگزاری جلسات و بررسی‌های متعدد، تغییراتی در برنامه‌ریزی لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام و برنامه مسابقات به شرح زیر اعلام  شد:

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی
دیدار تراکتور تبریز و مس کرمان از این مرحله لغو شد و زمان بعدی آن متعاقباً اعلام می‌شود. سه دیدار دیگر این مرحله جام حذفی روز دوم دی ماه 1398 به شرح زیر برگزار می‌شود:

استقلال تهران - سپاهان اصفهان
شهرداری ماهشهر - پرسپولیس
نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری بوشهر

دیدارهای معوقه لیگ برتر نیز به شرح زیر برگزار می‌شوند:

سه‌شنبه 3 دی ماه 98
گل‌گهر سیرجان - ماشین‌سازی تبریز از هفته یازدهم
پارس جنوبی جم - پیکان تهران از هفته یازدهم
تراکتور تبریز - شهر خودروی مشهد از هفته یازدهم

جمعه 6 دی ماه 98
پرسپولیس تهران - نساجی مازندران از هفته دوازدهم

شنبه 7 دی ماه 98
پیکان تهران - تراکتور تبریز از هفته دوازدهم
صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان از هفته یازدهم

مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر طبق اعلام برنامه قبلی (28 و 29 آذرماه) برگزار می‌شود. مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر به طور کامل برداشته و زمان برگزاری آن، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برنامه بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه 28 آذر 98
پارس جنوبی جم- پرسپولیس تهران- ساعت 15- ورزشگاه  تختی جم
تراکتورسازی تبریز- نفت مسجدسلیمان- ساعت 15:30- ورزشگاه  یادگار امام تبریز
فولاد مبارکه سپاهان- شاهین شهرداری بوشهر- ساعت 16:25- ورزشگاه  نقش جهان اصفهان
استقلال تهران- ماشین سازی تبریز- ساعت 17:30- ورزشگاه  آزادی تهران

جمعه 29 آذر 98
نساجی مازندران- گل گهرسیرجان- ساعت 15 - ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر
 سایپا تهران- ذوب آهن اصفهان - ساعت 15:30- ورزشگاه  پاس قوامین تهران
 شهرخودرو مشهد- پیکان تهران- ساعت 15:45- ورزشگاه  امام رضا(ع) مشهد
 صنعت نفت آبادان- فولاد خوزستان- ساعت 16:40- ورزشگاه  تختی آبادان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
خدا رو شکر بازیها لغو شد که آذری و نکونام بهانه ای نداشته باشن. دیروز آذری مصاحبش گفته بود چرا بازیها عقب افتاده انجام نمیشه و یکسری بهانه های الکی آورده بود که سرپوش بذاره روی ضعف تاکتیکی کادر فنی.
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
لغو شد!! پس نکونام بیشتر میمونه
چون مطمئنا به کیسه میباخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
باعرض سلام شما چقدر انتقادعلکی میکنید هرساله این انتقادها را میکنیددرسته تیم قشنگ بازی نمیکنه ولی بااین بازیا 23امتیاز گرفتیم تیم ما به هافبک طراح ومهاجم گلزن نیاز داره که مطمئنم کادر به دنبال حل این مشکله باور کنیم باهمین امتیازها میتونیم سهمیه کسب کنیم چون انتظار قهرمانی خیلی زیاده درضمن فراموش نکنید 4ساله یکی ازگزینه های سقوط بودیم لطفا فقط حمایت کنید نگید فلانی باید بره فلانی بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
آقای محترم که از هواداران ایراد گرفتی کی این اطلاعات رو بهت داده کی بهت گفته فولاد 4 سال خطر سقوط بوده؟؟؟ پارسال هشتم شدیم باشگاه ناراضی بود از رتبه هشتم قطبی رو عوض کرد. دوسال قبل هفتم شدیم با اینکه سرمربی خوب نداشتیم. سه سال قبلش نهم شدیم . فقط یه سال زمان اسکوچیچ خطر سقوط بودیم که البته سال قبلش پنجم شدیم با اینکه تمام بازیکنامون بخاطر پایان خدمت محروم شده بودن.
ضمنا هافبک طراح و مهاجم باید به سرمربی بگی چرا نخریده چرا میلیاردها تومن حیف و میل شد واسه مدافع اردنی و کولیبالی و رضا شربتی و ... که بازیشون نمیده؟ با پول این بازیکنایی که روی نمیکت گذاشته میشد دوتا بازیکن تاپ هافبک طراح و مهاجم گرفت. البته فولاد کمبود بازیکن نداره لوسیانو پریرا فصل پیش آقای گل بود امسال افتاد زیردست نکونام نابودش کرد. یه وقت نگی پریرا سنش بالاست
چون با همین سنش آقای گل شد آخرین بازیش زمان قطبی 2 گل زد ماه اردیبهشت امسال ولی از وقتی که نکونام اومد شیوه دفاعی و بازی اتوبوسی و یزن زیرش و بدون برنامه تاکتیکی هیچ توپی به مهاجمین نمیرسه. حسن بیت سعید گفت از اول لیگ 5 تا پاس بهم دادن. مشکل از سرمربیه اگه بهترین بازیکنای دنیا بهش بدی میخاد دفاع اتوبوسی بازی بکنه.
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
ناشناس حامی نکونام خدا ان شاالله شفات بده
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
نکونام هیچ سابقه و سواد مربیگری ندارد ،در تیم خونه به خونه بابل نتوانست دلالی کند نیم فصل رفت نساجی و با تبانی این تیم را به لیگ برتر آورد درحالی که حق خونه به خونه بود صعود کند .فصل بعد نساجی را در نیم فصل رها کرد خواست به پیکان برود که مدیر پیکان زرنگ بود و گول هوچیگری نکونام را نخورد .رضایی ابله فولاد را گرفتار نکونام کرد .با صدای بلندتر از قبل می گویم نکونام بیسواد ،هوچی،و اهل باندبازی است مدیری هم که حامی اش باشد مثل خودش است.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
آقا عادل عزيز از دست هوادار نكونام ناراحت نشو
چون مطمعن هستم ايشون از هواداران فولاد نيست بلكه يكي از اعضاء بسيار ضعيف كادر فني است كه به اسم هوادار از كادر فني ضعيف فولاد حمايت ميكند
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
چقدر برخی ازهوادارنماها معلوم الحال ومکشوف الحال هستند...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
ازدست اژدری وپورموسوی راحت شدیم اماگرفتارنکونام شدیم تاکی خداداند؟ فولادیک سفره پرزرق و برق هست که بعضیاپاش میشینن دیگه دوست ندارن بلند شن.آقای لالیگایی به اندازه کافی توفولادپول به جیبت زدی دست از سر فولادبردار قبل از اینکه هواداران به روش خودشون بیرونت کنن
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
چشم احمد جان
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
سلام خوزستان اسپرت عزیز، که همیشه یار و یاور تیم های فوتبال استان بودی یه سوال داشتم از تیم فوتبال استقلال اهواز هیچ خبری ازش نیست درسته که مسوولین استان نابودش کردند، آیا در بدن ٧١ ساله اش جان دارد و نفس می کشد و یا اینکه نفس های آخر را می کشد.؟؟ یه اطلاعی به ما بدهید... متشکرم
مدیر پایگاه
سلام
متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و پرونده‌های بدهی در فدراسیون فوتبال، ممکن است اجازه حضور این تیم در لیگ سه داده نشود.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
بچه ها اینکه نکونام ضعیف است ، اینکه ایشون الان باید در تیمهای دسته دو و دسته سه مربیگری کند یا اینکه در تیمهای بی بضاعت تازه به لیگ آمده کمک مربی کند هیچ شکی نیست اینکه روزی که اخبار اعلام کرد نکونام با فولاد قرارداد امضاء کرد همه شوکه شدن و اینکه خودش حتی در عالم رویا هم انتظار چنین پستی را آن هم در باشگاه بزرگی مثل فولاد را نمیکرد شکی نیست ولی این ضعف مدیریت ماست و فعلا نمیشه کاری کرد چون واقعا نمیخواهیم تیم به حاشیه برود وگرنه همه میدانند که نکونام خیلی برای نام بزرگ فولاد کوچک است و حتی قهرمانی هم با او برای فولاد ننگ است او برای فولاد سودی نخواهد داشت ولی در عوض فولاد برای نکونام سکوی پرتاب خواهد شد و همینکه در کارنامه او ثبت شود که سرمربی فولاد بوده برای او کافیست .اما هیچ وقت نباید فراموش کنیم که فولاد مال ماست نکونام میرود و فراموش میشود اما این عشق فولاد است که روز به روز بیشترمیشود و میماند ما در خاطراتمان فقط نام فولاد را برزبان می آوریم و کاری به شخص نداریم مثلا میگویم فولاد دو بار قهرمان شد فولاد لیگ گذشته هشتم شد و دو سال پیش پنجم شد و اصلا نام هیچ کسی را نمی آورند.
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
تکونام از همه خوشحالتره.... چون 3بازی تراکتور نفت ابادان واستقلال حداکثر یک امتیاز میگرفت.... ومجبور به تغییر نکونام میشدند... الان فاصله زمانی خورد ونکونام عشق کرد..... فلان فلان چنین عشقی...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها