به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیگ بسکتبال؛ شکست پتروشیمی و نفت آبادان

لیگ بسکتبال؛ شکست پتروشیمی و نفت آبادان

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال مغلوب حریفان شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز به انجام رسید و تیم‌های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان مغلوب حریفان شدند تا برای اولین بار در این فصل شاهد باخت همزمان دو تیم قدرتمند خوزستانی در یک روز باشیم.

پتروشیمی بندرامام صدرنشین جدول مسابقات در زمین شهرداری گرگان با نتیجه 66 بر 47 به حریف گرگانی باخت و دومین شکست را در این فصل متحمل شد. پتروشیمی با وجود پذیرش این باخت صدرنشین باقی ماند.

تیم نفت آبادان هم امروز با نتیجه 72 بر 66 مقابل تیم مدعی شیمیدر قم مغلوب شد و سومین باخت را تجربه کرد. نفتی‌ها در رده چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

لیگ بسکتبال؛ شکست پتروشیمی و نفت آبادان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
امسال تیم پتروشیمی ماهشهر به نسبت سالهای قبل خیلی ضعیف شده ،،،، البته من فقط 4بازی ازاین تیم درلیگ امسال دیدم،،، مقابل تیم گرگان که مربی پیشین پتروشیمی وتیم ملی را در اختیار داشت خیلی خیلی ضعیف وبی برنامه بازی کرد گویی اسیر مطلق است،،،، راستی چرا پتروشیمی امسال مربی قبلی ذوب آهن را که کارنامه خوبی ندارد استخدام کرد،،،، حیف شد که هر دوتیم خوزستانی پالایش آبادان وپتروشیمی ماهشهر که هردو قطب اصلی بسکتبال ایران هستند باختند،،، آنهم با این اختلاف سنگین،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها