به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: دنبال کارهای بزرگ در این فصل هستیم

طیبی: می‌خواهیم بهتر از این نتیجه بگیریم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که او و دیگر عوامل این تیم به دنبال انجام کارهایی بزرگ در فصل جاری هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد طیبی در مورد پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سایپا گفت: قبل از بازی هم می‌دانستیم که مقابل تیم جوان سایپا کار سختی در پیش داریم. آنها تیم سخت‌کوشی هستند و جای سایپا انصافاً پایین جدول نیست. این تیم توانست گل اول را هم به ثمر برساند، ولی این گل باعث نشد تا تمرکز تیمی ما به‌هم بریزد. ما با حوصله فوتبال بازی کردیم و در نهایت به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به تاکتیک تیمش در این بازی خاطر نشان کرد: ما معمولاً روی زمین بازی می‌کنیم، ولی در بازی با سایپا شرایط زمین خوب نبود و لغزندگی باعث شد تا برنامه تاکتیکی ما با نظر کادر فنی تغییر کند. ما به استفاده از توپ‌های هوایی رو آوردیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم، هر چند که کار سختی برابر سایپا داشتیم.

وی درباره روند شکست‌ناپذیری تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: خدا را شکر که نتایج خوبی گرفتیم و باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شدیم. ما می‌دانیم که تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم نفت است و هدف‌مان این است که حتی بهتر از این نتیجه بگیریم. ما جایگاه خوبی داریم، ولی به این نتایج قانع نیستیم. می‌خواهیم کارهای بزرگ‌تری در این فصل انجام دهیم. امیدوارم مسئولان هم از تیم نفت حمایت کنند تا امسال نتایج خوبی بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
انشاالله نتایج بهتری در انتظار شما و مردم مسجدسلیمان است قطعا" با بازیهای زیبایی که شما ارائه میدین حتما" در ادامه فصل نتایج بهتری بدست خواهیم آورد
درود به بازیکنان نفت MIS
درود به مربی خوب نفت MIS
درود به کادر فنی و سرپرستان نفت MIS
و درود به همه هواهواداران ومردم خونگرم MIS
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها