به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: سایپا روی ضد حملات برنامه داشت

تارتار: سایپا روی ضد حملات برنامه داشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سایپا روی ضد حملات برنامه داشت و از همین طریق به گل هم رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار پس از برتری 2 بر یک نفت مقابل سایپا اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم. با توجه لغزندگی زمین کارمان روی زمین دچار مشکل می‌شد. سایپا هم روی ضد حملات برنامه داشت و از همین طریق به گل هم رسید. تیم آنها دونده بود و همه راه ها را بسته بود. سعی کردیم به محوطه جریمه آنها نزدیک شوم و بازیکنان بلند قامت گذاشته بودیم و دو گل هم زدیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما جلوی استقلال، نفت آبادان، شهر خودرو و حتی پیکان در تهران به بازی برگشتیم و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم.

تارتار با اشاره به اینکه این برد را به آن فرد پلید و خودخواه تقدیم می‌کنم که منتظر باخت ما بود، تاکید کرد: خدا جای حق نشسته است و توصیه می‌کنم که این فرد در فضای مجازی علیه ما کار می‌کند، اعمال و رفتار خود را اصلاح و درست کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از شما برای مربیگری در تیم ملی شده است، یا خیر، گفت: بارها پیش آمده، اما پیشنهاد رسمی نداشته‌ام. ما همیشه آماده ایم که به کشور خدمت کنیم. مربیان ایرانی واقعا زحمت می‌کشند، همه به روز شده‌اند و دیگر مانند سابق نیستند. حتی مقابل خارجی به پیروزی می‌رسند و امیدوارم این اعتماد شکل بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
خدا را شکر سایپا شده بود گربه سیاه نفت که الحمدالله امروز شکست خورد و امیدوارم که تیم نفت با این پتانسیل که دارد برای قهرمانی بجنگد نه برای ماندن در لیگ
نفت یک رکورد دیگه هم زد و ان اینست که از چهار تیم تهرانی ده امتیاز گرفت و جای تبریک دارد