به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اسکوچیچ: از تساوی با شاهین خوشحال نیستیم

اسکوچیچ: از تساوی با شاهین خوشحال نیستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از توقف تیمش در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر ابراز تأسف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک-یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من و بازیکنانم از کسب نتیجه تساوی خوشحال نیستیم. فکر می‌کنم ما تیم بهتر بودیم. بازیکنانم در برخی از دقایق بازی خیلی راحت توانستند کارهای هجومی تیم را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات این موضوع باعث می‌شد تیم خیلی ریلکس شود و اتفاقی بیفتد که شاهد آن بودیم. به حریف تبریک می‌گویم. آنها پنج بازی متوالی است که مساوی می‌کنند و برای بقا می‌جنگند، اما ما چون دو امتیاز از دست دادیم، خوشحال نیستیم. چهار روز دیگر بازی داریم و باید تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه داوری در این مسابقه به سود نفتی‌ها بوده است، تصریح کرد: نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم. ما 23 امتیاز داریم و شما شش امتیاز. شما اعتراض‌تان را به فدراسیون بفرستید. تیم من بهتر از این تیم (شاهین) بود. لطفاً احترام بگذارید.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد روند نزولی تیم‌هایش در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: چگونه این را می‌گویید؟ زمانی که ملوان بودم، در نیم‌فصل اول بازی‌های زیادی را شکست خوردیم، اما در نیم‌فصل دوم پیروزی‌های زیادی کسب کردیم. در فولاد هم در اوایل کار خیلی کم می‌بردیم، اما در نیم‌فصل دوم بهتر شدیم. بررسی این موضوع الان برای شما خیلی راحت است، چون اینترنت در دسترس همه وجود دارد. دفعه بعد بهتر چک کنید.

وی درباره عملکرد بسیار خوب عیسی آل‌کثیر در هفته‌های اخیر و گلزنی‌های او تصریح کرد: این برای عیسی و تیم خیلی خوب است. من برای او خوشحالم که خیلی خوب کار می‌کند. زمانی که خوب کار کنید، خدا هم شما را کمک می‌کند. با این حال نیاز دارم که بازیکنان بیشتری گل بزنند و سایر بازیکنان به گلزنی تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه تیمش تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، بیان کرد: ما سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. فراموش نکنید یک بازی هم کمتر داریم.

پس از اینکه یک خبرنگار گفت قضاوت داور مسابقه به سود صنعت نفت بود، اسکوچیچ اظهار داشت: یعنی این سه امتیاز به خاطر داور بود؟ شما می‌گویید داور به ما کمک کرد. می‌دانید چرا؟ چون باشگاه بزرگی هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
اینم پول دیگه دردتون چیه که سه امتیاز مفت لا دادین
بازیکن کمی غیرت تعصب جنگندگی هم باید داشته باشه
اقای جهانی نباید تعویض میشد بختیار در این مواقع باتجربتره بهتر از سلمانی مجدمی میتونستن بازی را اداره کنن بغلانی باید نیمه دوم به بازی میومد چقدر مفت امتیاز هدر دادین
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
ای کاش دراگان میخوند این مطلبو ..... تو مربی حرفه ای نیستی
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
اقای ناشناس باسلام دراگان لجبازه مگه یه مربی وقتی تیمش نتیجه نمیگیره اعدامش میکنن نه اونم خارجی دمشو میذاره رو کولش ومیگه بای
ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
مگه سرجیو این هفته های اخرلیگ قبلی باچه بازیکنایی این نتایج مهمو گرفت اگه چهارهفته دیگه مونده بود سهمیه هم میگرفت ازاون تیم دوتا خارجی رفت وگردان تازه چندتابازیکن خوب اومدن بابا درگان یه تعویض بلدنیست ماخیلی بدبختیم دراگان مرد بشه به بهنام سراج بگه ارنج کن بعد ببین چی میشه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
اونقدر " ریلکس " و " راحت " بازی میکردیم که اگر آل کثیر یکی از دو موقعیت عالی ( یکی به ناصری در راست و دیگری به سلمانی در چپ ) رو " پاااااااااااااس " میداد صنعت برنده بازی بود و خیلی خیلی به صدر جدول نزدیک. حیف و صد حیف !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
اسکوچیچ چرا در ترکیب چیدن دقت نمیکنی احمدی امروز بد بود مطلق زاده باید بجاش میامد سلمانی چرا اینقدر نوسان داره یک بازی خوب یک بازی ضعیف مومنی بدرد این بازی می خورد که نبود میلاد داشت خوب بازی میکرد تعویض شد جناح چپ خراب شد سلمانی بجای دفع ساده پنالتی داد دروازه بان هم ضعیفه نیم فصل باید دروازه‌بان بگیریم در کل اقای اسکوچیچ در چیدن ترکیب دقت کافی نداری همچنین در تعویضها ما خیلی بازیکن داریم بختیار غبیشاوی تهامی بغلانی و... امشب دو امتیاز با ارزش را شما با ارنج وتعویضهای اشتباه از صنعت گرفتی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
حالا وقت باید به تیم روحیه بدیم مطمئن باشید سه یا چهار بازیکن خوب بگیریم عالیه به امید موفقیت صنعت
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
مسولین محترم خوزستان اسپرت باسلام دراگان که فارسی نمیتونه بخونه نظریات ما به چه صورت بهش گفته میشه یااصلا این نظرات به گوشش میرسه یا ما خودمونو خسته میکنیم فکرکنم سرکاریم واقعا داستان چیه؟
مدیر پایگاه
سلام
هنگام حضور ایشان در تیم فولاد مطالب رسانه‌ها و نظرات هواداران از طریق مترجم باشگاه فولاد برای ایشان ترجمه می‌شد. اما در خصوص باشگاه صنعت نفت اطلاع دقیقی نداریم که از چه منبعی مطالب برایشان ترجمه می‌شود.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
بازیکنای صنعت نشون دادن لیاقت صدر نشینی رو ندارن . پولشونو گرفتن و گفتن گوربابای صنعت و هواداراش . من جای مدیرعامل باشم دیگه حالا حالا پول به تیم تزریق نمیکنم چون اینها نشون دادن فقط برای پول بازی میکنن و نه به عشق صنعت . ما چنین بازیکنای بی تعصب را نمیخوایم و هرکدومشون که خواست بره خیلی زود اجازه بدید بره . لامصبا دیگه چه مرگتون بود که نتونستید تیم ضعیف شاهینو ببرید و خودتونو به رده دوم برسونید . برید شرافت و تعصب را از بازیکنای نفت مسجدسلیمان یاد بگیرید . آل کثیرهم که چندتا گل زده فکرکرده دیگه براخودش کسی شده . بخدا اگه دربازیهای دیگه جنگنده و متعصب بازی نکنید ازتون نمیگذریم. اسکوچیچ هم که شده بلای جون این تیم کاشکی میرفت پیش تارتار و مربیگری را ازش یاد میگرفت و خاک برسر مسعولین باسگاه که تارتار را جذب نکردن و رفتن این آدم قد و متزلزل را جذب کردن . خدا همتونو لعنت کنه نمک نشناسا.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
اقای ناشناس خواهشن علکی قضاوت نکن هوادار واقعی نفت چنین حرفایی نمیزنه بعدشم با یه برد عاشق نفت نشدیم که با یه مساوی یا باخت ازش متنفر شیم