به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

کمالوند: مستحق شکست در این بازی نبودیم

کمالوند: مستحق شکست در این بازی نبودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: علاوه بر مشکلاتی که داریم با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم و موقعیت‌هایی را از دست می‌دهیم که باید گل شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم مستحق شکست نبودیم. ما فقط یک اشتباه داشتیم و فولاد موقعیت خاصی نداشت. ما هم در موقعیت و هم مالکیت از فولاد بهتر بودیم. متأسفانه علاوه بر مشکلاتی که داریم با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم و موقعیت‌هایی را از دست می‌دهیم که باید گل شوند و در موقعیت‌هایی گل می‌خوریم که اصلاً موقعیت نیستند. باید مشکلات باشگاه حل و حساب مسدود شده باز شود تا وضعیت تیم بهتر شود, چون مشکل فنی نداریم و در همین بازی هم در زمین فولاد خوب بازی کردیم و پا پس نگذاشتیم. در این بازی تیم برتر میدان بودیم، اما هنوز مشکلاتی داریم و باید در برخی پست‌ها تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه «برای پارس جنوبی از لحاظ فنی جای نگرانی وجود ندارد»، افزود: ما در این بازی در ورزشگاه فولاد مستحق باخت نبودیم و در بازی‌های قبل هم که شکست خوردیم, بازی‌های‌مان مقابل پرسپولیس, استقلال و شهرخودرو بوده است. فکر می‌کنم اگر یکی‌, دو مشکل ما حل شود قطعاً جایگاه پارس در جدول بهتر می‌شود. مشکل اساسی تیم ما در خط حمله است و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید، استفاده نمی‌کنیم. شما یک موقعیت صددرصد بگویید که فولاد در این بازی داشت. هر چند که من فیلم را ندیدم، اما بچه‌ها گفتند داور خطایی که گرفت داخل محوطه بوده است، ولی بازهم درباره داوری حرفی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه بیشتر روی نیمکت می‌نشیند و در کنار زمین کمتر حاضر می‌شود، عنوان کرد: پیر شده‌ام و دیگر جنب‌و‌جوش قبل را ندارم (باخنده) اما در کنار خط اسدی حضور دارد. او به دلیل اینکه بازیکن من بوده با افکارم کاملاً‌ آشنایی دارد. علاوه بر این مشکلی در بازی نیست که بخواهم بیایم لب خط. بچه‌ها خیلی خوب هستند و مشکلی وجود ندارد. ما در 90 درصد بازی‌هایی که شکست خوردیم، مستحق شکست نبودیم. در هفته‌های پیش 9 بار توپ را به تیر زدیم و پنالتی هم خراب می‌کنیم. فکر می‌کنم بچه‌ها از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارند و باید از این وضعیت خارج شوند. در نیم‌فصل با اضافه شدن چند بازیکن وضعیت بهتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای این فصل 40 درصد از بودجه تیم کسر شده و هدف ما از ابتدا ماندن در لیگ است و من با این شرایط فنی قول می‌دهم تیم را در لیگ نگه داریم. تیم‌های بزرگ دنیا هم ممکن است که در مقاطعی دچار مشکل شوند و ما هم الان چند هفته است که دچار مشکل هستیم که امیدواریم برطرف شود.

کمالوند درباره اینکه روز گذشته مرتضی اسدی در نشست خبری اعلام کرده بود شما قصد جدایی از پارس جنوبی را دارید و الان از صحبت‌های شما طور دیگری برداشت می‌شود، یادآور شد: کارنامه مربیگری من مشخص است، من تا حالا تیمی را به دسته پایین‌تر ننداخته‌ام و حتی به حوالی سقوط هم نبرده‌ام و الان هم اگر قرار باشد جدا شوم ابتدا تیم را سروسامان می‌دهم و بعد این کار را می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
با اینکه ازت خوشم نمیاد با این حرفت موافقم امروز تیمت بهتر از ما بازی کرد حقتون باخت نبود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
منم موافقم اگر ۵ دقیقه دیگه بازی طول میکشید جم گل را میزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
بردیم ولی خوشحال نشدیم چون افتضاح بود تیم بجای اینکه روز به روز بهتر بشه تیم افتضاح تر و بی برنامه تر و بی انگیزه تر میشن معلوم نیست چه خبر تو تیم صابر حردانی نیم فصل پارسال جزو بهترینها بود الان انگار فوتبال بازی کردن یادش رفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها