به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

سراج: من دنبال نشان دادن خودم نیستم

سراج: من دنبال نشان دادن خودم نیستم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور مربیان کروات روی نیمکت دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت را باعث جذابیت دیداری فردای دو تیم دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت:  بازی بسیار سختی داریم، اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای سه امتیاز آمده‌ایم، همان‌طور که در مشهد هم برای سه امتیاز به میدان رفتیم و مقابل پرسولیس هم برای پیروزی در زمین حاضر شدیم،‌ با اینکه شکست خوردیم. ما در هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم، اما می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی در پیش داریم.

وی در واکنش به این سؤال که به نظرش حضور دو مربی کروات روی نیمکت دو تیم و شناخت آنها از یکدیگر بازی را گره نمی‌زند، گفت: چون از هم شناخت دارند فکر می‌کنم بازی جذاب‌تری شود. دو تیم دنبال کسب سه امتیاز هستند، چون ما می‌خواهیم از کورس عقب نمانیم و شاهین هم می‌خواهد اولین پیروزی‌اش را کسب کند. با این اوصاف فکر می‌کنم بازی جذابی خواهد بود. در این شرایط فکر می‌کنم شناخت اسکوچیچ هم از فوتبال ایران بیشتر از مربی حریف باشد و این جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. یک چیز هم بگویم. من آدم کوچکی نیستم و اگر به نشست آمدم به خاطر احترام به خبرنگاران است. دنبال نشان دادن خودم نیستم و در بازی با پرسپولیس و پدیده به نشست نرفتم، ولی قرارمان این است که کنفرانس قبل از بازی من حضور داشته باشم و بعد از بازی اسکوچیچ به نشست برود.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه چند درصد از تیم آبادانی را بازیکنان بومی تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: اگر بخواهم خوزستانی حساب کنیم، بالای 80 درصد، اما اگر آبادانی حساب کنیم حدود 50 درصد تیم بومی هستند. چند بازیکن دیگر هم داریم که اهل شهرهای دیگر هستند.

سراج درباره پرداخت مبلغی از قرارداد بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان نیز تصریح کرد: در دو سه روز گذشته فکر می‌کنم حدود 18 درصد از مبالغ قرارداد بچه‌ها پرداخت شد. به اندازه پولی که به باشگاه آمد مدیران سعی کردند همان پول را به تیم تزریق کنند. فکر می‌کنم بین 18 تا 20 درصد به بچه‌ها پول داده شد. شاید نسبت به زمانی که تمرینات‌مان را شروع کردیم مبلغ ناچیزی باشد، اما به‌هرحال این پول تزریق شد و باید از مدیر منطقه آزاد نیز تشکر کنیم که از تیم حمایت کرد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیم صنعت نیز برای بازی با شاهین شهرداری یادآور شد: اهل‌شاخه مصدوم و ناصر سالاری چهار اخطاره است، اما سایر بازیکنان باانگیزه در اختیار تیم هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
با احترام به تیم شاهین چون در زمین خودشون قطعا نمیخوان دفاع کنند صنعت میتونه نفوذ کنه وخیلی موقعیت ایجاد کنه ونتیجه بگیره فقط نباید بازی را دست کم بگیرن وبا قدرت وانگیزه جلوی شاهین برن تو زمین به امید گرفتن سه امتیاز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
از بازیکنای تیم صنعت نفت خواهش میکنیم حالا که بخشی از قرارداشونو گرفتن در بازی فردا با تمرکز بالا و جنگندگی و با تعصب و فرصت طلبی تلاش کنن سه امتیاز بازی رو بگیرن تا به صدر نزدیکتر بشن . یادشون باشه اگه بازی فردارو ببرن و بازی عقی افتادشونم ببرن میرن صدر جدول فقط یه همت بالاتر میخواد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها