به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسدی: معلوم نبود برای دیدار با فولاد به اهواز بیاییم

اسدی: کمالوند بعد از بازی با نفت جدا می‌شود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در غیاب فراز کمالوند از مشکلات مالی شدید این تیم گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مرتضی اسدی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: آقای کمالوند (سرمربی پارس جنوبی جم) در این یکی، دو روز به قدری عصبی بود که دیشب (شنبه) تا ساعت ۲۳:۳۰ معلوم نبود ما برای این بازی می‌آییم یا نه. حتی در فرودگاه، هتل ما مشخص شد. خودش خیلی عصبانی بود و به خاطر نیامدن به نشست عذرخواهی کرد و گفت شاید بیایم و اتفاقات دیگری بیفتد.

او درباره بازی با فولاد هم بیان کرد: در این سه روز درگیر مشکلات بودیم ولی تمرین خاصی نکردیم چون به قدری مشکلات زیاد است که دو روز پیش وقتی بازیکنان از تمرین برمی‌گشتند متوجه شدند آب دو واحد از خوابگاه‌های ما قطع است. زنگ زدند به شرکت آب و فاضلاب که مشکل را حل کنند تا بچه‌ها بتوانند دوش بگیرند. این یکی از مشکلات تیم ماست. تمرکز لازم برای تمرین کردن نداشتیم و تمرین سبکی انجام دادیم. فولاد تیمی با یک ساختار خوب است. امسال هم کیفیت خوبی دارد. امروز قرار است آقای کمالوند نقاط ضعف و قوت فولاد را به بازیکنان بگوید تا برابر فولاد بازی خوبی داشته باشیم.

اسدی درباره اینکه در مقطعی گفته شد مشکلات تیمش حل شده است هم توضیح داد: نزدیک چهار ماه است وعده می‌شنویم. واقعیت این است که سه ماه است اجاره زمین تمرینمان در تهران را نداده‌ایم و دیگر نمی‌توانیم به آنجا برویم. آنجا جای خواب بعضی از بازیکنان شهرستانی ما بود که دیگر به ما نمی‌دهند. اول فصل به اردوی سرعین رفتیم و به هتلی که آنجا اقامت کردیم بدهکاریم. دو بازیکن برزیلی شش ماه است که با ما هستند، نتوانستیم مشکل ویزای کارشان را حل کنیم تا بتوانند برای دیدن خانواده‌هایشان از ایران بروند و برگردند. خیلی مشکلات داریم. بالاخره یک جایی باید این‌ها درست شود. به خوار و بار فروش، آژانس و زمین و زمان بدهکاریم. پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است و نمی‌توانیم در نیم فصل بازیکن بگیریم. یک مبلغ هم برای خرج باشگاه واریز شده بود اما حساب باشگاه بسته شده است. شرایط ما خیلی سخت است و هر روز منتظر یک اتفاق بد جدید هستیم.

او اضافه کرد: آقای کمالوند در مسیر به من گفت این بازی و بازی با نفت مسجدسلیمان روی نیمکت می‌نشیند و بعد از آن قطع همکاری می‌کند.

مربی پارس که چند سال در تراکتور بازی کرده درباره وضعیت این تیم هم گفت: من پنج سال آن جا بازی کردم و کاپیتان بودم. مشکلات تیم همیشه نزدیک پایان نیم فصل اول شروع می‌شود آن هم به دلیل نتیجه نگرفتن در یکی، دو بازی است. آنجا هواداران پرشور دارد و انتظاراتشان بالاست و دوست دارند تراکتور در همه بازی‌ها پیروز شود. آنجا صبرشان کمتر است و با این هزینه‌ها بازیکنان انتظار مقام دارند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد از چند طرف فشار وارد می‌شود، هم از طرف هواداران و هم باشگاه. بازیکنان هم تمرکز لازم را برای بازی ندارند. امیدوارم در ادامه نتایج لازم را بگیرند چون لیاقت آن مردم بیشتر از این‌هاست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
من که نفهمیدم این آقا چکارست اول اینکه از بدهی و مشکلات تیم پارس جنوبی گفت و بعد از آن هم مشکلات و خواسته های هواداران تراکتور، دریغ از یک کلمه در مورد بازی فردا ، این هم یکی از مربیان لیگ برتر ما ، مربی پارس جنوبی است آمده اهواز فردا با فولاد بازی دارد درباره تیم تراکتور و هوادارانش صحبت میکند جالب اینکه میگه من بابت نیامدن آقای کمالوند شرمنده ام یکی نیست بهش بگه حال که تو اومدی چه خیر داشتی برای هواداران پارس که از نیامدن کمالوند شرمنده ای ،حتما کمالوند هم رفته تبریز پیگیر رفع مشکلات تراکتور . بدبخت هواداران پارس که دلشون خوشه تیمشون سرمربی و مربی دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها