به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

داورپناه: مقصر شکست مقابل ذوب‌آهن من هستم

داورپناه: مقصر شکست مقابل ذوب‌آهن من هستم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان گفت: از عملکردم مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال راضی نیستم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید داورپناه کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال به میزان گفت: به دلیل اینکه در بازی با ذوب‌آهن تمرکز لازم را نداشتیم، چند بازیکن تیم‌مان با سرماخوردگی مواجه بودند همین موضوع باعث شد تا شکست بخوریم و شرمنده هواداران‌مان شویم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و با اضافه شدن 2 بازیکن خارجی سطح این تیم خیلی بهتر از ابتدای فصل شده است. البته از عملکردی که داشتم چندان راضی نیستم و مقصر اصلی شکست مقابل ذوب‌آهن من هستم.

بازیکن تیم پالایش نفت‌آبادان درباره بازی بعدی این تیم مقابل پتروشیمی گفت: باید با تیمی روبه‌رو شویم که خیلی قدرتمند است، از چند بازیکن ملی‌پوش هم در ترکیبش بهره می‌برد. به هر حال اگر با تمرکز بالا با تیم پتروشیمی بازی کنیم امکان اینکه نتیجه نتیجه لازم را به دست بیاوریم خیلی زیاد است. پتروشیمی به دنبال برد در این دیدار خواهد بود تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

داورپناه درباره اینکه خیلی از تیم‌ها از قضاوت داوران در مسابقات این فصل از لیگ بسکتبال ناراضی هستند، گفت: زمانی که تیم‌ها شکست می‌خورند نباید تقصیرات را گردن داوران بیاندازند. البته امیدوارم در بازی حساس تیم ما مقابل پتروشیمی از داوران جوان استفاده نشود. به نظرم اگر کمیته داوران در بازی‌های حساس و مهم از داوران باتجربه استفاده کنند این مسئله خیلی کمک کرد تا بازی‌ها با آرامش بیشتری برگزار شود.

وی در پایان درباره لزوم استفاده از ویدئو چک در لیگ برتر بسکتبال، خاطرنشان کرد: به نظرم استفاده از ویدئو چک یک امری ضروری و مورد نیاز در بازی‌های لیگ بسکتبال خواهد بود، زیرا زمانی که فیلم بازی توسط داوران بازبینی مجدد می‌شود به آنها کمک می‌کند که درستی صحنه را تشخیص بدهند. امیدوارم تمام شهر‌های ایران بتوانند از این امکانات استفاده کنند. باید هزینه خرید ویدئو چک را خود فدراسیون بسکتبال یا مسئولان باشگاه‌ها تامین کنند که در بازی‌های آینده از سیستم استفاده شود تا حق تیم‌ها پایمال نشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
چرا سیمای آبادان بازیها را پخش زنده نمیکند؟
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
کاپیتان باتعصب آقا سعید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها