به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

آل‌کثیر: تا پول نگیریم هیچ وعده‌ای را باور نمی‌کنیم

آل‌کثیر: تا پول نگیریم هیچ وعده‌ای را باور نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت که دیگر زمان آن شده مسئولان فکری به حال تیم صنعت نفت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از بازی مقابل تیم پیکان، اظهار داشت: مسئولان به فکر تیم فوتبال صنعت نفت نیستند. ما بهترین نتایج را گرفتیم، ولی ظاهرا برای کسی مهم نیست. دیگر حرف زدن در مورد مشکلات و بی‌پولی‌ها خنده‌دار است. چقدر بگوییم پول نداریم. چقدر بگوییم به داد این تیم برسید.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت همه چیز دارد. مربی خوب، بازیکنان مستعد و توانا، هواداران خونگرم، نتایج قابل احترام، اما پول ندارد. مگر چقدر می‌شود با انگیزه خوشحال کردن هواداران برنده شد. ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر را شکست دادیم و صدرنشینی را از آنها گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی قرار داریم و وظایفمان را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. مسئولان بدانند ما هم خانواده داریم. من سال‌های قبل هم بی‌پولی را تجربه کردم، ولی هیچ وقت با این مشکل روبرو نبودیم. دیگر از این همه وعده خسته شدیم و تا زمانی که پول به حساب‌مان واریز نشود هیچ وعده‌ای را باور نمی‌کنیم.

آل‌کثیر در مورد اظهارات برخی از هم‌بازیانش مبنی بر جدایی از این تیم، گفت: اگر وضع به همین شکل باشد شاید همه بازیکنان قصد جدایی پیدا کنند. باید به حال این تیم فکری کرد. با جیب خالی نمی‌توانیم زندگی کنیم و باید به فکر راه درآمدی باشیم. مشکل تیم ما را برای هر کسی تعریف کنید خنده‌اش می‌گیرد. کدام تیم خود را به جمع مدعیان نزدیک می‌کند در حالی که یک ریال پول نگرفته و مجانی بازی می‌کند.

وی در پایان در مورد بازی بعدی تیمش با پیکان خاطرنشان کرد: پیکان از بهترین‌های لیگ برتر است. فصل گذشته در این تیم بودم و می‌دانم ساختار خوبی دارند. بازی راحتی نخواهد بود و هر دو تیم با توجه به انگیزه‌های خود در جدول 3 امتیاز این بازی را می‌خواهند. امیدوارم هواداران از یک بازی زیبا لذت ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
فقط موندم در گذشته های خیلی دور و بهتره بگم قبل از انقلاب و اوایل بعد از انقلاب بازیکنان که حتی بدون قرارداد و یا با قراردادهای صفرریالی برای تیمهاشون بازی میکردن چگونه و با چه انگیزه ای بازی میکردن مگه اونها منبع درآمدی جز خانواده هاشون داشتن مگه اونها خرج نداشتن پس چطور بود که میرفتن و با قدرت بازی میکردن چه شده که همه چیز این مملکت شده پول و پول و پول . آقای آل کثیر شاید الان پول شمارو تامین نکنن ولی باتوجه به دستورالعمل فدراسیون تا باشگاهها بدهی های خود را تصویه نکنن هم در نیم فصل نمیتونن بازیکن جدید جذب کنن و هم برای فصل آینده نمیتونن در لیگ شرکت کنن و یا بازیکن جذب کنن پس قربونت میشه گفت دیرو زود داره ولی سوختو سوز که نداره پس همینطور که تاکنون شرافتمندانه بازی کرده اید با کم کاری زحمات خودتونو ضایع نکنید . ضمنا گول شیطنتهای برخی خبرنگاران را نخورید و اجازه ندید تحریکتون کنن .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
یک خواهش از بازیکنان محترم ،زحمتکش و غیرتمند صنعت نفت.لطفا دیگه مصاحبه نکنین.مصاحبه کننده ها اکثرا"ازخبرگزاریهای تسنیم ،میزان وفارس هستن که اگر اشتباه نکنم وابستگی و یا نزدیکی به جناح مقابل دولت بی تدبیر و ناامید دارن و بقول معروف جهت بهره برداری سیاسی سنگ جناح خودشون رو به سینه میزنن و برای صنعت اشک تمساح میریزن. اگر گوش شنوائی بود که تا حالا اقدام موثری انجام داده بودن.لعنت به این سیاست کثیف که هواداران رو از دیدن یک بازی بی حرف و حدیث از تیم محبوبش محروم کرده.از آقای عیسی زاده درخواست میکنم شماره حسابی رو جهت جمع آوری کمکهای مردمی اعلام کنه تا هواداران باتوجه به توانایی مالیشون به تیم محبوب صنعت نفت آبادان کمک کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
یک دوره دیگه هم همین بلا سر صنعت امد دوره مربیگری کمالوند بهترین کار همینه که هواداران بیان وسط و کمک کنند ولی بازیکنا نباید تحت تاثیر شایعات قرار بگیرن وبا قدرت پیش برن چرا که اگر قهرمان ویا سهمیه بگیرن هم باعث پشتوانه قراردادهای بهتر میشود و تیمی که در آسیا شرکت میکنه علاوه بر جوایز و دریافت سهم دلاری از آسیا میتوانند ترانسفر بشن فریب تیمهای دیگه را نخورید چون با قراردادهای پایین در نیم فصل به جایی نمیرسید با تشکر از بازیکنان با غیرت وبا شرف صنعت
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
باسلام اقای ناشناس اولی حرفای شما درست ولی چهارقلم ازمایحتاج زندگیمان رابا اون زمان که شما گفتید راازنظرقیمتی قیاس کن همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
جناب طاهری اولا اون زمانها قراردادها با قیمتها زیاد همخونی نداشت ثانیا در اون زمان کلا بازیکنا زیاد به مبلغ قرار داد توجه نداشتن فقط میخواستن بازی کنن تا وقتی به درجات بالاتر رسیدن بتونن قراردادهای خوب ببندن ضمن اینکه حرف من اینه که بازیکنای قدیم که در سطح همین بازیکنای صنعت بودن از طریق خانواده هاشون حمایت مالی میشدن هرچندکه منظور من بیشتر این بود که فعلا با شرافت و عشقشون بازی کنن تا به امیدخدا با درخشش بتونن مورد توجه تیمهای پولدار قرار بگیرن و اگه دوست داشتن برن . ضعیف بازی کردن بخاطر مشکلات مالی هم براشون پول نمیشه و هم اینکه فرصت پیشرفت را از خودشون میگیرن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها