به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

الجبوری: برای قهرمانی جام حذفی ناامید نیستیم

الجبوری: برای قهرمانی جام حذفی ناامید نیستیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید خوب می‌دانیم که با سه برد دیگر می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، احمد الجبوری بازیکن تهاجمی تیم نفت مسجدسلیمان از دلایل موفقیت تیمش صحبت کرده و در خصوص احتمال قهرمانی این تیم در جام حذفی هم می‌گوید خوب می‌دانیم که با سه برد دیگر می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم.

متن صحبت‌های احمد الجبوری در رابطه با آخرین شرایط تیم نفت مسجدسلیمان را در ادامه مرور کنید.
 
در رابطه با دیدارتان مقابل تیم گل‌گهر که تا کنون بردی نداشته چه صحبتی دارید. به رکودتان ادامه می‌دهید یا تیم گل‌گهر را از بحران خارج می‌سازید؟
 بازی سختی را با تیم گل‌گهر پیش‌رو داریم. بالاخره تیم گل‌گهر مربی جدید آورده، مربی‌ای که در حال سر و شکل دادن به شرایط تیم مسجدسلیمان است و انصافاً تیم گل‌گهر هم تیم بد و ضعیفی نیست، به همین دلیل ما خوب می‌دانیم که نباید این تیم را دست‌کم بگیریم و نتایج قبلی‌اش را ملاک قرار دهیم.

از حفظ طلسم‌تان حرفی نزدی؟
 رکورد شکست‌ناپذیری‌مان در لیگ و جام‌حذفی برای نفت مسجدسلیمان بار روانی درست نکرده و ما سعی می‌کنیم که بهترین نمایش را ارائه بدهیم و رکوردمان را تا آنجا که می‌توانیم حفظ کنیم اما به این واقعیت هم به خوبی اشراف داریم که هر رکوردی برای شکستن است و بالاخره رکورد ما هم روزی شکسته می‌شود اما اگر این رکورد را بیشتر و بیشتر حفظ کنیم این امر می‌تواند اسلحه برنده‌ای برای تیم ما در راه مقابله و کسب نتایج خوب در بازی‌های دیگرمان باشد.

در لیگ در کارهای تهاجمی خیلی خوب بودی اما گل نزدی؟
 در گلزنی بدشانسی آوردم و دیدید که مقابل پرسپولیس یکی دو فرصت گلزنی‌ام چطور راهی به دروازه پیدا نکرد. جدا از این مسأله من پستم وینگر است از همین‌رو بیشتر وظیفه‌ام گلسازی برای مهاجمان تیم‌مان است تا گلزنی، به همین دلیل تا کنون در لیگ گل نزده‌ام اما با این وجود در جام‌حذفی دو گل زده‌ام و ان‌شاءالله در بازی بعدی‌مان در جام حذفی هم گل خواهم زد.

در مورد بازی‌تان در جام‌حذفی مقابل شاهین شهرداری بوشهر چقدر امیدوار به پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی هستی؟
 شاهین بوشهر را در لیگ شکست دادیم اما خوب می‌دانیم که بازی‌های لیگ با جام حذفی کاملاً متفاوت است، به همین دلیل با تمام توان‌مان تلاش می‌کنیم تا موفق شویم و نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیرم تا پیروز شویم و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

سرمربی‌تان برای قهرمانی در جام‌حذفی حرفی با بازیکنان نداشته؟
 فعلاً آقای تارتار حرفی در این رابطه نزده اما با شکل و فرم خوبی که در این فصل داشتیم تلاش می‌کنیم تا آنجایی که می‌توانیم بالا برویم، به همین دلیل برای قهرمانی هم ناامید نیستیم و خوب می‌دانیم که با سه برد دیگر می‌توانیم قهرمان شویم و باز هم ثابت کینم که قهرمانی‌های‌مان در لیگ و جام‌حذفی اتفاقی نبوده و مسجدسلیمان امسال در واقعیت تیمی است که قادر به انجام کارهای بزرگ است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها