به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

آل‌کثیر: انگار یک تیم دسته سومی را شکست دادیم

آل‌کثیر: انگار یک تیم دسته سومی را شکست دادیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم صنعت نفت آبادان گفت: من حتی در نفت تهران هم که بودم و مشکلات مالی داشت به این شکل وضعیت وخیمی نداشتیم و تیمی که حتی سال بعداز ما هم منحل شد چنین شرایطی را تجربه نکرده است.

عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل شهرخودرو مشهد گفت: ما صدرنشین جدول را بردیم و بازی آسانی نداشتیم. یک تیم یکدست که میزبان بود را شکست دادیم. شهرخودرو تیم قابل احترامی است که بازیکنان و سرمربی با دانشی دارد. اگر که مشکلات مالی پیش روی ما نبود نتایج ما خیلی بهتر از این هم می‌شد ولی به غیر از مسائل مالی در نفت هیچ چیز سر جای خودش نیست. به هر حال خدا را شاکریم که سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورده و در بالای جدول هستیم. این برد را به مردم خونگرم آبادان تقدیم می‌کنیم که در دورترین نقاط ایران هم در کنار ما بودند و در هر حال ما را حمایت می‌کنند.

آل کثیر درباره گل سه امتیازی که در این بازی به ثمر رسانده بود گفت: این جای شکر دارد؛ این گل را به تنهایی نزدم و همه اعضای تیم حتی سرمربی و نیمکت نشینان هم در آن سهم دارند. این تلاش بچه‌ها بود که به گل تبدیل شد.

مهاجم نفت با اشاره به مشکلات مالی افزود: ما طی این مدت واقعا اذیت شده‌ایم. هر روز ما بدتر از روز گذشته است و اتفاقات عجیب می‌افتد. همه چیز غیرقابل پیش بینی است و تنها دلخوشی ما هواداران است. به غیر از هواداران هیچ چیز دیگری نداریم. همبستگی و رفاقت بازیکنان در تیم ما را کنار هم نگه داشته است.

او در واکنش به این سوال که حتی اعتصاب آنها هم راه به جایی نداشته گفت: ما واقعا نمی‌دانیم دیگر باید چه کاری انجام بدهیم؛ از شرایط فعلی خنده‌ام می‌گیرد. اعتصاب هم دیگر برای ما خنده‌دار است. من حتی در نفت تهران هم که بودم و مشکلات مالی داشت به این شکل وضعیت وخیمی نداشتیم و تیمی که حتی سال بعداز ما منحل شد هم چنین شرایطی را تجربه نکرده است. ما هرطوری که بود در آن اوضاع 30 درصد از قراردادمان را گرفتیم و امکانات خوبی هم داشتیم. ولی الان می‌بینید که هیچ چیزی نداریم و دلخوشی ما به همین نتایجی است که کسب کرده‌ایم.

آل کثیر گفت: مگر ما راه درآمد دیگری هم داریم؟ اگر الان نتوانم حداقل، دستمزدم را بگیرم بعدا چطور بخواهم برای آینده برنامه ریزی کنم؟ به غیر از من، سایر بازیکنان هم همینطور هستند. آن سال در نفت پول نگرفتم و حالا هم امسال پول نگیرم دیگر چه فایده‌ای دارد؟ این خیلی بد است و به هیچ وجه در شان ما نیست. ما شهرخودرو را برده بودیم اما انگار نه انگار. ما مقصر نیستیم اما روحیه‌ای نداشتیم و انگار یک تیم دسته سومی را شکست دادیم.

بازیکن نفت درباره اینکه ظاهرا قرار است تا قبل از بازی با پیکان مشکلات مالی آنها برطرف شود اظهار داشت: ما کلا وعده می‌شنویم. از ابتدای فصل به من خیلی وعده دادند. خواهش می‌کنیم که دیگر به ما وعده ندهند و هر زمان که پول به حساب ما واریز شد خبر بدهند.

آل کثیر در واکنش به این سوال که با این شرایط در نیم فصل از نفت جدا می‌شود یا خیر گفت: نه تنها من، بلکه همه بازیکنان همینطور هستند. اوضاع واقعا بد است و همین الان که در تیم مانده‌ایم هم همبستگی بازیکنان است. هیچ جایی در دنیا اینطور نیست و امیدواریم که درست شود. اگر درست نشود یک اتفاق طبیعی است و وقتی شما کار می‌کنید و پول نمی‌گیرید، باید بمانید؟ ما به احترام هواداران صبر کرده‌ایم و آنها که گناهی ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
آل کثیر عزیز بشما حق میدیم ولی خواهشا بخاطر هوادارا و خوزستان باز هم تحمل کنید . شرایط مالی کشور نابسامانه مردم هم تحت فشار مالی شدید هستن ولی بخاطر عشق به زندگی و خانواده دارن تحمل میکنن پس شما هم بازهم شرافتمندانه تحمل کنید بالاخره حل میشه و خواهش میکنیم باز هم بخاطر زحمات ستودنیتون تحمل کنید که این همه زحمات سختی که کشیدید هدر نرود شماها عشق مایید و به احترامتون کلاه هارو از سر برمیداریم. ایشالله مشکلات حل خواهد شد . اینروزا در لیگ جز چندتیم نورچشمی دولت بقیه هم مشکلات مالی دارن پس بازهم بخاطر خودتان و هواداران و خوزستان مظلوم بجنگید و با پیروزیهایتان شرافت انسانیتونو به ایران تفهیم کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها