به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

عیسی‌زاده: باید مقابل بازیکنان نفت‌ از جا برخاست

عیسی‌زاده: باید مقابل بازیکنان نفت‌ از جا برخاست

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر شهر خودرو، گفت: باید مقابل بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان به نشانه احترام از جا برخاست.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد بازیکنان نفت‌آبادان برابر شهر خودرو، اظهارکرد: در این دیدار با همت و غیرت بازیکنان و تلاش کادرفنی موفق به کسب سه امتیاز شدیم. این موفقیت در حالی رقم خورد که واقعا نیاز به برد داشتیم تا ثابت کنیم که امسال نفت با وجود مشکلات مالی همچنان مقتدرانه به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی نمی‌تواند ما را از مسیر ترسیم شده برای رسیدن به موفقیت خارج کند.

وی با بیان این که باید در مقابل تلاش، غیرت و همدلی بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان به نشانه احترام از جا برخاست، گفت: مشکلات مالی باشگاه همچنان پا برجا است ولی بازیکنان اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند که جا دارد از تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی چه زمانی حل می‌شود؟ عنوان کرد: از ابتدای فصل این مشکل گریبان‌گیر تیم است. جلسات مختلفی برای رفع مشکلات مالی برگزار شده است و همچنان در تلاش هستیم تا طی روزهای آینده این مشکل حل شود و پول به باشگاه برسد.

وی تاکید کرد: به گفته خیلی از کارشناسان، این نفت از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند روزهای خوبی را برای مردم آبادان و خوزستان رقم بزند. امیدوارم مشکلات موجود هرچه سریع‌تر حل شوند تا نفت به روند خوب خود ادامه دهد. امسال نفت توانسته رضایت هواداران را با نوع بازی خود جلب کند و با رفع مشکلات، می‌تواند بهتر از این هم شود.

عیسی‌زاده درباره جدایی میلاد جهانی به دلیل استفاده نکردن سرمربی تیم از او، گفت: ما به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم و مخالف جدایی آن‌ها هستیم. اسکوچیچ نیز با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد و مطمئنا او می‌تواند در ادامه لیگ در ترکیب تیم قرار بگیرد و همچون گذشته به تیم نفت کمک کند.

وی بیان کرد: اگرچه جام حذفی را از دست دادیم ولی به موفقیت در لیگ برتر خوشبین و امیدواریم و هیچ چیزی نمی‌تواند سد راه نفت آبادان شود. در این میان نیز حمایت خوب هواداران را هم داریم که تاکنون انگیزه خوبی به تیم داده‌اند و به معنای واقعی حامی و یار دوازدهم تیم بوده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
زنگنه ابادان رو برده زیر منگنه ....نماینده ها و استاندار وسایر مسئولین استانی هم در خواب ناز ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
جناب عیسی زاده چرا از مصاحبه کردن با شبکه های ورزشی سیما هراس داری چرا با حضور در این شبکه ها مشکلات مالی صنعت نفت را بگوش مردم نمیرسانید چرا دستوری عمل میکنید وقتی بازیکنان با شرافتشون برای موفقیت تیم تلاش میکنن جواب اقدام شرافتمندانه آنهارو با بیان مشکلات مالی اونها در شبکه های تلویزیونی پاسخ نمیدهید چرا از مصاحبه تلویزیونی میترسید و برای حفظ میزتان طفره میرید . چرا همش میگید من کارمند وزارت نفت هستم اگه کارمند بودنتان براتون معذورات داره لااقل شرافتمندانه استعفا بدید تا باور کنیم دلتان به میزتان نیست بلکه به موفقیت تیمتونه. یادتون باشه شما فعلا و مهمتر از کارمندیتون مدیرعامل صنعت نفتید و باید پاسخگوی اینهمه هوادار باشید و از حقشون مردانه دفاع کنید . بچه های تیم با شکست تیم صدر جدولی اونهم در خانه اش کار بزرگی انجام دادن که حتی دوتیم دولتیه پایتخت از انجامش عاجزن پس خواهشا همین روزا پولی به اونها برسونید تا کمی به آرامش برسن .
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
اقای عیسی زاده اگه واقعا ازته دلت باتیم هستی وبراشون ناراحتی چرا داستان یا رومی روم یا زنگی زنگی را پیشه نمیکنی واقعا نمیتونی با زنگنه جلسه داشته باشی یعنی چی به این نماینده های بزدل بگو باچه رویی میخواهید رای بیاورید البته داستان رای چیزه دیگه ایه مرگ برکسانی که توکار تیم سنگ می اندازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
استاندار کجایی دقیقا کجایی چرا بداد صنعت نفت نمیرسی . استانداری که نتونه دو یا سه میلیارد از جایی در استان پیدا کنه و مثل نفت مسجدسلیمان به صنعت نفت هم تزریق کنه باید در مدیریت و صداقت و عدالتش شک کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
امسال خدایش هم بازیکن خوب داریم هم مربی یکم اگر از لحظ بودجه برسن بهتر از این هم بازی میکنند اقای عیسی زاده شما مدیر عامل هستید بازیکنان و کادر فنی و هواداران شما را میشناسند تا حالا اسم اقای زنگنه اوردید بابا نمیتونی کاری کنی استعفا بده اگر دلت به حل مردم خوزستان میسوزه خوب نتونی بابا بزن کنار بگو من نمیتونم جواب مردم هواداران بدهم شاید یکی دیگه بیاد کاری کنه بزار همه ببینند استعفا دادی مشکل تیم حل بشه واگر میتونی خوب چرا این بازیکنان بی پول موند ما هواداران شما مدیر عامل هستی همه بازیکنان نیم فصل از این تیم جدا میشن حق دارند والله مسخره بازی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
مدیر عامل مراقب باش چشم نخوری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها