به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

بیشترین پنالتی برای کدام تیم گرفته شد؟

بیشترین پنالتی برای کدام تیم گرفته شد؟

خوزستان اسپورت- اولین پنالتی که در لیگ نوزدهم نصیب تیم‌های خوزستانی شد، توسط حسین ابراهیمی بازیکن نفت مسجدسلیمان از دست رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، در بازی‌های انجام شده در لیگ برتر تاکنون از سوی داوران ۲۷ پنالتی اعلام شده که ۱۹ ضربه از این پنالتی‌ها تبدیل به گل شده و ۸ پنالتی هم از دست رفته است.

تیم پارس جنوبی جم با گرفتن ۵ پنالتی بیشترین سهم را در گرفتن پنالتی ها دارد و شاهین بوشهر با دادن ۵ پنالتی، پنالتی ده ترین تیم در مسابقات است.

محمد نوری هافبک باتجربه تیم پارس جنوبی با گل کردن ۴ پنالتی آقای گل در ضربات پنالتی است و احمدرضا زنده‌روح از ماشین سازی به همراه شهریار مغانلو از پیکان هر کدام با گل کردن ۳ پنالتی در رده بعدی قرار دارند.

سپاهان و نفت مسجدسلیمان دو تیمی هستند که پنالتی‌های آنها تبدیل به گل نشده است. سپاهان دو ضربه پنالتی را توسط دو بازیکن خارجی به اسم کی‌روش استنلی و جورج ولسیانی مقابل پارس جنوبی و ماشین سازی از دست داده و نفت مسجدسلیمان نیز تنها پنالتی که نصیبش شده را مقابل تیم ذوب آهن از دست داده است.

ماشین سازی نیز خوش شانس ترین تیم در ضربات پنالتی است چون حریفان آنها دو بار مقابل این تیم پنالتی شان را از دست داده اند. جورج ولسیانی از سپاهان و علی علیپور از پرسپولیس دو بازیکنی هستند که مقابل ماشین سازی پنالتی از دست داده اند. این در حالی است که بازیکنان این تیم هیچ یک از پنالتی های خود را از دست نداده و هر چهار پنالتی شان را تبدیل به گل کرده‌اند.

محمد ابراهیمی از پارس جنوبی، کی روش استنلی و جورج ولسیانی از سپاهان، علی کریمی از استقلال، علی علیپور از پرسپولیس، ساسان انصاری از تراکتور، حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان و امین پورعلی از گل گهر ۸ بازیکنی هستند که در این فصل پنالتی از دست داده‌اند.

فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، سایپا و شاهین بوشهر جمع ۵ تیمی را تشکیل می‌دهند که تاکنون موفق به گرفتن پنالتی نشده‌اند و شهر خودرو مشهد هم تنها تیمی است که تاکنون مرتکب خطای پنالتی نشده‌ است.

از مجموع ۲۷ ضربه پنالتی اعلام شده در لیگ برتر، تیم‌های بوشهری با ۱۱ پنالتی بیشترین سهم را دارند تا فوتبالدوستان استان بوشهر شاهد بیشترین تعداد پنالتی در لیگ نوزدهم باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها