به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

کعبی: هیچ‌کس به فکر نفت آبادان نیست

کعبی: هیچ‌کس به فکر نفت آبادان نیست

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اینکه هیچ‌کس به فکر این تیم خوزستانی نیست، ابراز تأسف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد پیروزی تیمش برابر شهر خودرو در مشهد گفت: بازی سختی داشتیم، ولی خوشبختانه سه امتیازی مهم در مشهد گرفتیم. شهر خودرو واقعاً تیم پرقدرتی است، ولی خوشحالم که با این برد جایگاه‌مان را بهتر کردیم. ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و در نهایت سه امتیازی ارزشمند در مشهد گرفتیم.

وی با اشاره به بحران مالی در صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: ما از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم، ولی متأسفانه شرایط مالی‌مان اصلاً خوب نیست. خیلی زشت است که تیم پرطرفداری مثل صنعت نفت با چنین وضعیتی مواجه شود. ما امسال یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم. در واقع از عید هیچ پولی نگرفته‌ایم و تحمل این شرایط واقعاً برای بازیکنان سخت است. خیلی‌ها در به وجود آمدن چنین شرایطی مقصر هستند. هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست و این موضوع برای بازیکنان آزاردهنده است.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان صنعت نفت بالا نیست، اظهار داشت: 10 بازیکن ما اندازه یک بازیکن استقلال و پرسپولیس پول می‌گیرند. ما توقع بیش از حد نداریم و فقط می‌خواهیم که حق‌مان را بدهند. واقعاً حیف است که تیم ما با این شرایط خوب به دلیل مشکلات مالی از هم پاشیده شود.

کعبی در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان صنعت نفت از پرداخت پول به اسکوچیچ ناراحت هستند؟»، تصریح کرد: اسکوچیچ حقش را گرفته است و اگر هم پول نمی‌گرفت بعدها برای گرفتن حقش اقدام می‌کرد. ما هم بازیکن هستیم و باید حق‌مان را بدهند. این‌قدر منتظر ماندیم، دیگر خسته شده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Spain
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
فعلا آبادان شهر بی دفاع شده فقط انتظار دارند حقش را بخورند ومردم هم فقط در مقابل تعظیم کنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
سکوت کن،شماها باید رایگان بازی کنید، نه پالایشگاه ها برا تبریز تهران و اصفهانه، یعنی خاک بر سر مردمی که این نماینده های بی وجود رو انتخاب میکنن، خاک عالم، رو گنجیم ولی گداییم، برا تیمهای پایتخت که البته چون ماها طرفدارشونیم تو همین خوزستان، هزینه های چند صد میلیاردی میشه ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
واقعا جای تاسف داره پس اون مسئولی گه میگفت صنعت خط قرمز این شهر هست کجا قایم شده، امان از شعار
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
عقیل عزیز نمیخوام هندونه زیربغلتان بذارم ازاینکه باوجود بازی میکنید این ازتعصبه همه شماس وما متشکریم ولی تا ادمهایی مثل زنگنه ونماینده های شهرمون تواین مملکت سرکارن اوضاع همینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها