به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

جلالی: خیلی تلخ است که بازنده می‌شویم

جلالی: خیلی تلخ است که بازنده می‌شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بدون دادن موقعیت به حریفان تن به شکست می‌دهد، ابراز تأسف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خیلی تلخ است که ما بازی‌های متعدد برگزار کرده، برنامه‌ریزی می‌کنیم، بهترین تمرین‌ها را انجام می‌دهیم، اما وقتی در زمین بازی می‌کنیم، بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم، بازنده می‌شویم.

وی افزود: وقتی به عقب برمی‌گردم و به بازی با شهر خودرو و سپاهان و پس از آن، این بازی را نگاه می‌کنم، خیلی برای من تلخ است. شما دیدید که ما امروز طوری نبودیم که بخواهیم بازنده باشیم. روی ضربه ایستگاهی دو نفر را پشت محوطه جریمه گذاشته‌ایم که مقابل شوت را بگیرند و به همان شکل گل می‌خوریم. یا گل آخر را هم که دیدید به چه شکلی خوردیم. این مسئله خیلی برای من سخت است. شبانه‌روزی کار می‌کنیم و در هر بازی با توان حداکثری می‌آییم، اما با اشتباهات خیلی پیش پا افتاده می‌بازیم. دیگر کنترل توپ را که من نمی‌توانم به بازیکن یاد بدهم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به اینکه آیا حضور در انتهای جدول باعث پایین آمدن روحیه تیمش نشده است، گفت: انتهای جدول این شرایط را دارد، اما هر روز کنار تیم کار می‌کنم. افراد مختلفی از جمله روانشناس را کنار تیم آورده‌ام و شبانه‌روزی کار می‌کنند تا تیم وضعیت بهتری پیدا کند. دیگر چه کار باید انجام بدهیم؟ درست همان‌طور گل خوردیم که در تمرینات روی جلوگیری از آن کار کرده بودیم. به بازیکنانم گفتم وقتی شما کرنر می‌زنید، آنها سعی خواهند کرد روی ضدحمله گل بزنند و درست به همان شکل گل خوردیم.

جلالی در مورد اینکه تیمش با برنامه بازی می‌کند، اما چرا نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: ما روی خیلی مسائل از جمله ایستگاهی‌ها برنامه داشتیم، اما شما هیچ وقت نمی‌توانید کارهای پیچیده انجام بدهید. باید به ظرفیت تیم نگاه کنید. ما نمی‌توانیم کار پیچیده انجام بدهیم و باید با کارهای ساده پیش برویم. از طرفی بازیکن حریف پیراهن بازیکن ما را در محوطه جریمه کشید، اما داور مسابقه عکس‌العملی نداشت. من از داور این بازی ناراضی هستم. این را هم به کمیته داوران می‌گویم، نه به داور این بازی. اینکه داور هر سوتی می‌زند، بازیکنان روی او می‌روند، یک تاکتیک است. به خصوص روی داوران جوانی که تازه کار هستند. این اتفاقات روی آنها تأثیر می‌گذارد و نمی‌توانند قضاوت منصفانه‌ای داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی زبیدی دیر به زمین نیامد و اینکه به نظر می‌رسید تیم گل‌گهر در حمله کردن مشکل دارد، گفت: او 25 دقیقه بازی کرد. این نظر شماست.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد تمرکز خط دفاعی تیمش خیلی سریع به‌هم می‌ریزد، گفت: شما درست می‌گویید. در همین دو بازی نگاه کنید ما سه گلی که خوردیم، به چه شکل دریافت کردیم. بازیکنان ما اشتباهات خیلی بچگانه‌ای دارند. به مسائلی که در تمرینات روی آن تمرکز کرده‌ایم، توجه نمی‌شود. به طور مثال اینکه اگر تیم حریف کرنر یا ایستگاهی می‌زند، دو نفر پشت محوطه جریمه باشند که شوت نزنند.

جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا گل‌گهر می‌تواند با تقویت در نیم‌فصل در لیگ برتر ماندنی شود، خاطرنشان کرد: حتماً همین‌طور است و ما نیاز به ترمیم داریم. نسبت به این تیم حتی یک درصد هم ناامید نیستم. به خصوص وقتی می‌بینیم چیزی که سه چهار هفته شبانه‌روزی کار کرده‌ایم، تأثیرش را در بدنه بازی گذاشته است. فقط جایی که نیاز به تجربه و کیفیت مهارتی لیگ برتری است، جای این مسئله را خالی می‌بینیم. ما به جایگاه بهتری خواهیم رسید و این کار را خواهیم کرد، شک نکنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
جلالی مرد بزرگ♥️♥️ قهرمانی دوم ما توسط سلطان فرکی بود فرکی هر چی درو کرد کاشت جلالی بود استاد بازی دادن به جوونا و بازیکنای بومی♥️ هر چند الان دیگه مربی ایرانی به درد فولاد نمیخوره به جز یحیی گل محمدی
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
یکم از سابقه یحیی گل محمدی بگو؟؟جلالی کاشت فرکی درو کرد..
مهاجری نکاشت یحیی درو کرد؟
مهربان و .... اینا رو یحیی اورد؟؟
یحیی تو پرسپولیس چیکار کرد؟تو تراکتور؟تو لیگ یک؟؟
در ضمن نفت تهرانم فرکی ساخت و یحیی و منصوریان و ابراهیم زاده اومدن و تیم نفت با سه تاشون خوب بود.
ویسی میدونی چیکار کرد؟
اس خوزستان بی شخصیت رو شخصیت داد؟ و قهرمان کرد.
کاری هــــــــــــــیچ مربی تو ایران با یه تیم نکرد.حداقل من سراغ ندارم.
ب صبا شخصیت داد.
فولاد رو در کنار فرانچیچ قهرمان کرد.
شاهینو لبگ برتری کرد.
هنوزم بگم؟؟
بهترین مربی ایرانه. بعدشم تاتار!!
مــرد و مربی اونه ک با محدویت ها بتونه کاری بکنه و فوتبال بازی بکنه.
انقد سطحی فک نکن و نظراتتو انتشار نده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
فرخ زاد حامی نکو اومد
سابقه گل محمدی؟
آسیایی کردن نفت تهران و ذوب و پدیده با کمترین امکانات الانم صدر جدول
تو از جای دیگه ناراحتی
تارتار از گل محمدی بهتره؟ هههه
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
من حامی تمام مربی های فولادم تا روزی ک ارزششون رو نشون بدن.الان نکونام می بینم حمایت بی فایدس و باید بره.برد امروزم اصلا لذتی نداشت.
فوتبال سطحی نگاه می کنی.شک نکن تارتار بهتره از همه.
مربی ک بدون پول و امکانات پارس جم تازه صعود رو اون نتایج درخشان رو گرفت و چن سال گربه سیاه تمام تیم های ایران بود و هیچگاه پیش باخته نبود.
الانم نفت مسجد سلیمانی ک هرسال برا سقوط می جنگید تیم قابل احترامی کرده.
ذوب ک قبل از یحیی هم سهمیه اسیا می گرفت قهرمان حذفی می شد.
مث اینکه نگرفتی چی عرض کردم .می گم کار خارق العاده ای نکرد.مثلا قهرمانی لیگ با ذوب.
نفتم همینطور.با منصوریانم رفت اسیا....
پدیده رو هم مهاجری سه سال جون کند تا این تیمو ساخت.
بعد امکانات اینا رو با نفت و اس خوزستان مقایسه می کنی؟؟
فوتبال با چ روشی نگاه می کنی. به به
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
خوب میشی ههه
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
هفته قبل گفت نکو باید بره الان باز جو گرفتش
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
من به احترام دوستان خوبمون تو خوزستان اسپورت و دوستانی ک میان نظرات رو می خونن نمیخام بزارم نظرات شخصیت رو اشاعه بدی و به شعورشون توهین بکنی و فکر بکنی اخر فوتبالی...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
امروز با اینکه فولاد ۲ بر صفر برد ولی لذتی از فوتبال فولاد نبردیم .
بااین فوتبال وبااین مربی و مدیر عامل که درتمام صحبتهاشون از معمولی بودن تیم فولاد می گویند امیدی به سهمیه ندارم چه برسه به قهرمانی!
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
گفتم خوب میشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها