به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: پول نفت برای تیم ما هزینه نمی‌شود

تارتار: پول نفت برای تیم ما هزینه نمی‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد، یکی دو بازیکن تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن در باد پیروزی هفته گذشته مقابل پرسپولیس خوابیده بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: درباره بازی باید عرض کنم که مالکیت توپ با ما بود، به خصوص در نیمه اول کاملاً بازی را در اختیار داشتیم، ولی در خلق موقعیت خوب نبودیم و خیلی موقعیت گلزنی نداشتیم. یکی دو بازیکن ما در باد پیروزی هفته قبل مقابل پرسپولیس خوابیده بودند و بین دو نیمه تذکر لازم را به آنها دادیم.

وی در ادامه افزود: در شروع نیمه دوم خیلی خوب بودیم و یک ضربه پنالتی نصیب ما شد که متأسفانه گل نشد. در ادامه هم ذوب‌آهن بازی بسته‌ای ارائه کرد و با مدافعان قدبلندش کار را برای ما سخت کرده بود. فکر می‌کنم ذوب‌آهن به خواسته خود رسید و ما در حسرت دو امتیاز ماندیم. تک امتیاز این بازی شاید به ما کمک کند، ولی هدف‌مان کسب سه امتیاز بازی بود.

تارتار در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت چیدمان نفتی‌ها در این مسابقه ایراد داشته است، تصریح کرد: من فکر می‌کنم شما ترکیب تیم ما را بچینید و تعویض کنید کار درست می‌شود! یک مقدار منصفانه قضاوت کنید. سال گذشته همه‌ی تیم‌ها ما را می‌بردند، ولی الان مساوی می‌گیرند و این نشان می‌دهد که شخصیت تیم ما شکل گرفته است. شما هفته گذشته هم انتقاد کردید و ما هم محترمانه پاسخ دادیم. اگر بار دیگر این‌چنین انتقاد کنید، پاسخی به سؤال شما نخواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد  از دست رفتن ضربه پنالتی توسط حسین ابراهیمی اظهار کرد: ابراهیمی پنالتی‌زن اول ماست و در تمام تمرینات‌مان پنالتی‌هایش را گل کرده است. تمامی بازیکنان دنیا ممکن است پنالتی‌های‌شان گل نشود. به‌هرحال شما امکانات دو باشگاه را کنار هم بگذارید و تفاوت‌ها را ببینید و بعد قضاوت کنید. باید بپذیریم که امکانات ما در حد لیگ برتر نیست و پولی که بابت استخراج نفت به دست می‌آید، هزینه تیم‌های فوتبال این شهر نمی‌شود. من از مسئولان می‌خواهم که یک فکر اساسی کند.

تارتار در پایان گفت: ما باید مرتب به این شهر و آن شهر برویم تا تمرین کنیم. بعد از بازی با نساجی زمین تمرین ما زیر کشت رفته و حتی یک جلسه هم در مسجدسلیمان تمرین نکردیم و تمرین‌مان را در اهواز برگزار کردیم. بعد شما چطور انتظار دارید ما با ذوب‌آهن بازی انجام دهیم و سه گل هم به آنها بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
پول نفت فقط برای تیم های تهرانه
جونیور ۱۱ بازی ۰ شوت در چارچوب تزدیک ۳۰ میلیارد ریال گرفت
و هنوز صنعت نفت عبادان یک ریال دریافتی نداشته!!
نفت مسجد سلیمان هم اوضاع خوشی نداره
و عجیب اینه نصف مردم خوزستان با این که از این شرایط آگاهن طرفدار پیروزی و استقلالن!!!
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
انصافا نفت میدان دار بود...این ذوب تیم خوبی خواهد شد... قبل ازبازی گفتم به مساوی راضی ام...اقای تاتار خبرنگاری که شمارا عصبی میکند ازما نیست... حیف که پنالتی گل نشد اینهم بدشانسی نفت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
جناب تارتار عزیز لطفا" به بازیکنان بگویید قدر موقیتهای گل رو بدونید و الکی موقیتها رو خراب نکنید شاید دیگه موقعیت گل برای یک بازیکن کم پیش بیاد پس باید از همان تک موقعیت بدست اومده نهایت استفاده رو ببرند امروز هم یه پنالتی مفت گل نکرد ابراهیمی و هم صادقی یه موقعیت خوب رو گل نکرد مگه یه تیم چند موقعیت باید گیرش بیاد تا گل کنه لطفا" در ضربات نهایی دقت لازم رو داشته باشید تا بعد حسرت نخورید و تماشاگران مسجدسلیمانی رو هم حرص ندین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها