به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: بازیکنان نفت بدانند که مسئولیت مهمی داریم

تارتار: بازیکنان نفت بدانند که مسئولیت مهمی داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: تمام تیم‌ها به علت نتایج خوبمان حساب دیگری روی ما باز کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: فردا یک بازی دشوار پیش رو داریم، مانند تمام بازی‌های دیگر در لیگ برتر چرا که امسال بازی آسان وجود ندارد. حتی تیم‌های شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان هم که در انتهای جدول قرار دارند بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند. ذوب آهن هم با تغییراتی که هفته پیش در نوع سیستم خود داشته توانست تیم خوب فولاد را شکست دهد و روحیه خوبی دارد.

او افزود: به هیچ وجه جایگاه ذوب‌ آهن در جدول با کیفیتی که دارد مساوی نیست چرا که کیفیت بسیار بهتری دارد. کادر فنی جوان و خوب، بازیکنان با کیفیت و ساختار بسیار قوی دارد. تمام این‌ها کار ما را دشوارتر می‌کند. انگیزه‌ای برای تمام تیم‌ها ایجاد شده که می‌خواهند اولین شکست را به ما تحمیل کنند و این هم کار ما را سخت‌تر می‌کند. بازیکنان ما باید بدانند که مسئولیت بسیار مهمی داریم و همه جا حرف از نفت مسجدسلیمان است. بنابراین باید تلاش بیشتری در زمین داشته باشیم و همین روند را ادامه دهیم تا هوادران مانند قبل خوشحال بمانند.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا تیمش محروم یا مصدوم دارد گفت: محروم نه اما هنوز عباس عسکری و عماد میرجوان مصدوم‌اند که به بازی فردا نخواهند رسید.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل پرسپولیس در آزادی چه تاثیری در بازی فردا خواهد گذاشت گفت: هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی. از جهتی مثبت است چرا که شخصیت تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود و تمام تیم‌ها روی ما حساب جداگانه‌ای می‌کنند و منفی است چون غرور کاذب می‌آورد و نباید دچار آن شویم. فردا هیچ کدام از ما نباید با غرور وارد زمین شویم و مانند بازی‌های قبل تلاش کنیم.

او در پایان از هواداران درخواست کرد که ورزشگاه را پر کنند و نیاز به همایت بیشتر آنها داریم تا همین روند خوب را ادامه دهیم. تشکر ویژه داریم از کانون هواداران تیم نفت مسجدسلیمان چرا که در نتیجه ‌هایی که می‌گیریم تاثیر گذار هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
خدایی صرفنظر از نتایج نفت مسجدسلیمان درهمه بازیهای امسال اعم ازلیگ وحذفی بهترین بازیها را دیده ایم... البته نتایج هم بیشتر از انتظارمان گرفته ایم... صددرصد این مهم بواسطه اصولی کار کردن حاصل شده.... رمز موفقیت را برخی به اشتباه صرفا کارکردن وزحمت کشیدن میدانند.... بهمین دلیل اگر نگوییم در پیچ اول اما قطعا درپیچ های بعدی مغلوب میشوند... زیرا درنیافتند رمز موفقیت دراصولی کار کردن وزحمت کشیدن بدست میاید... بدیهی ست کسانیکه دانش وعلم آن اصول را نداشته باشند. زحمات وکارکردشان بیفایده میماند.... وبرای توجیه شکستهایشان صرفا افسانه سرایی میکنند.... بقول حضرت حافظ. جنگ هفتاد و دوملت همه راعذربنه. چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.... واما حرف آخر آقای تاتارعزیز. ازاینکه با این داشته ها اینقدر اصولی ازمجموعه کار کشیدی انصافا از زحماتت سپاسگزارم... رمز موفقیت اصولی زحمت کشیدن است. نه بیگاری محض...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
انشاالله تو این بازی هم سربلند میشین و نفت مسجدسلیمان بتونه به بالای جدول برسه به امید خدا

رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
آقای تارتار حاتمی ضعیفه و دونده نیست،لطفا بازیش نده،یا تعویضی بیست دقیقه آخر بیارش ،کمر تیمو برید،باعث اصلی نبردن نفت فرزاد حاتمی بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها