به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

رکورد شکست‌ ناپذیری نفتی‌ها حفظ می‌شود؟

رکورد شکست‌ ناپذیری نفتی‌ها حفظ می‌شود؟

خوزستان اسپورت- نفت مسجدسلیمان به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری در لیگ نوزدهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال طی سه روز پیگیری می‌شود و بر اساس برنامه تیم بدون شکست نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید محمدی این شهر پذیرای ذوب آهن اصفهان می‌شود.

نفت‌ مسجدسلیمان که امسال با حضور مهدی تارتار در راس کادر فنی شرایط متفاوتی پیدا کرده و دچار تحول خوبی شده است، آن‌قدر برابر حریفان، قوی و منسجم ظاهر شده است که برخی کارشناسان به این تیم لقب تیم "غول شکن" را داده‌اند.

نفتی‌ها در هفته یازدهم در آزادی دست به کار بزرگی زدند و در روز درخشش سوشا مکانی موفق شدند پرسپولیس کالدرون را از پیش‌رو بردارند تا ضمن دست یابی به یک پیروزی بزرگ برابر یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت، به شکست ناپذیری خود تداوم بخشیده باشند.

شاگردان تارتار که به خودباوری و اعتماد به نفس بالایی رسیده‌اند، این هفته در خانه از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند. دیداری که نمی‌تواند برای هیچ کدام از دو تیم آسان باشد؛ در این دیدار هم علیرضا منصوریان که تیمش با برد هفته قبل برابر فولاد تا حدودی از بحران خارج شده است و هم تارتار که می‌خواهد رکورد 11 هفته شکست ناپذیری خود را حفظ کند، برای برد پا به میدان می‌گذارند. این بازی می‌تواند از دیدارهای دیدنی هفته دوازدهم باشد.

نفت‌مسجدسلیمان که با 17 امتیاز رده ششم جدول را در اختیار دارد، از ساعت 14:30 روز جمعه (هشتم آذرماه) میزبان ذوب آهن است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها