به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

میرزایی: لیگ بسکتبال را چنین جذاب ندیده بودم

میرزایی: لیگ بسکتبال را چنین جذاب ندیده بودم

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: باید بتوانیم روند فعلی موفقیت خود را حفظ کنیم و این از همه چیز مهم‌تر است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، میثم میرزایی در مورد شرایط پتروشیمی برای دیدار فردا با مهرام اظهار داشت: شرایط مناسبی داریم و تمرینات هماهنگی را برگزار کردیم. مهرام هم تیم خوب و قدرتمندی است و یکی از مدعیان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در این مسابقه خانگی هم به برتری برسیم و روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد صدرنشینی این تیم و هدفش برای این فصل گفت: هنوز بازی‌های زیادی در پایان فصل باقی مانده و همه چیز در پلی‌آف مشخص می‌شود. پتروشیمی هم همیشه تیمش را برای قهرمانی بسته، اما در دو سه سال گذشته در لیگ موفق نبوده است. امسال تمام تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این است که پتروشیمی به جایگاه اصلی خودش برسد.

وی تاکید کرد: حفظ روند فعلی از همه چیز مهم‌تر است. ما باید بتوانیم در همه بازی‌ها با تمرکز زیاد بازی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

میرزایی در مورد لیگ برتر امسال اضافه کرد: به شخصه برای خود من لیگ بسیار جذابی است و تاکنون در چند سال گذشته این شرایط را ندیده بودم. تیم‌هایی که مدعی بودند بازیکنان ایرانی و ملی‌پوش خوبی را جذب کردند و تیم‌های دیگر نیز بازیکنان خارجی به خدمت گرفتند تا لیگ در شرایط خوبی قرار بگیرد.

دیدار پتروشیمی و مهرام در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال فردا در ماهشهر برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها