به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پرسپولیس 1 – ‌نفت 0؛ وداع آبادان با جام حذفی

پرسپولیس 1 – ‌نفت 0؛ وداع آبادان با جام حذفی

خوزستان اسپورت
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم آزادی تهران
سه‌شنبه 5 آذرماه 98 – ساعت 16:15
پرسپولیس تهران 1 – صنعت نفت آبادان 0
گل: مهدی ترابی (54)
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا
اخطار: عیسی آل‌کثیر (صنعت نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، مهدی عبدی (59- علی علیپور)، وحید امیری و محمد نادری (46- فرشاد احمدزاده)
سرمربی: گابریل کالدرون

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه (82- سیروان قربانی)، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (75- میلاد جهانی)، جعفر سلمانی، مهدی مومنی (80- بختیار رحمانی) و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
پرسپولیس که آخرین بازی‌اش در لیگ برتر را به نفت مسجدسلیمان باخته بود، این بار در جام حذفی مقابل یک تیم زردپوش خوزستانی قرار گرفت تا برای دریافت جواز صعود به مرحله بعدی تلاش کند. زردپوشان صنعت نفت هم که آخرین بازی در لیگ را با شکست سنگین مقابل استقلال سپری کرده و پیش از آن در لیگ هم به پرسپولیس باخته بودند، با انگیزه تلافی در ورزشگاه آزادی مقابل قرمزپوشان تهرانی صف‌آرایی کردند.

نیمه اول مسابقه با چند موقعیت گلزنی همراه شد که مهم‌ترین آن‌ها توسط عیسی آل‌کثیر و مسلم مجدمی روی دروازه پرسپولیس خلق شدند. ضربه دقیقه 25 عیسی آل‌کثیر پس از برخورد به بیرانوند و تیر دروازه به کرنر رفت و در دقیقه 27 هم مسلم مجدمی فرصت گلزنی تیمش را از دست داد. پرسپولیسی‌ها هم در این نیمه دو بار توسط محمد نادری و مهدی ترابی خلق موقعیت کردند اما ضربات نهایی راه به جایی نبرد و 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم، پرسپولیس بازی را نسبت به نیمه اول بهتر آغاز کرد و با سپری شدن 9 دقیقه از این نیمه با ضربه مهدی ترابی به گل رسید تا بازی را با روحیه‌ای بهتر دنبال کند. نفتی‌ها دقایقی پس از دریافت گل یک فرصت دیگر را با ضربه سر آل‌کثیر از دست دادند و در دقیقه 67 ناصر سالاری دروازه‌بان نفتی‌ها مانع از گلزنی علی علیپور مهاجم تازه نفس تیم میزبان شد. پرسپولیسی‌ها در دقیقه 68 هم دوبار متوالی به سمت دروازه صنعت نفت ضربه زدند و در دقیقه 69 ناصر سالاری با واکنش خوب مانع از گلزنی دوباره‌ی مهدی ترابی شد و توپ را به کرنر فرستاد.

بیست دقیقه پایانی، با چرخش توپ در میانه میدان همراه بود و مدافعان دو تیم کمتر به مهاجمان اجازه‌ی نزدیکشدن به دروازه‌ها را می‌دادند تا در نهایت این مسابقه با تک گل مهدی ترابی به سود پرسپولیس تمام شود و نفت آبادان با جام حذفی وداع کند.

شرح گل
1-0 (پرسپولیس): مهدی ترابی پس از دریافت توپ از محسن ربیع‌خواه تا پشت محوطه جریمه نفت آبادان پیش رفت و با ضربه‌ای دقیق به زاویه سمت چپ دروازه‌ی تیم میهمان گل اول را برای صنعت نفت به ارمغان آورد.

در حاشیه
* هواداران پرسپولیس به دلیل نتایج این تیم در لیگ برتر استقبال زیادی از این مسابقه انجام ندادند. گروهی از هواداران آبادانی هم با حضور در استادیوم آزادی به تشویق صنعت نفت پرداختند.
* محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه با برخی از هواداران این تیم صحبت کرد و در خصوص وضعیت تیم به سوالات آنها پاسخ داد.
* هواداران صنعت نفت قبل از مسابقه به تشویق محسن ربیع‌خواه بازیکن تیم پرسپولیس پرداختند و این بازیکن هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. ربیع‌خواه سابقه بازی در نفت آبادان را در کارنامه داشته است.
* گابریل کالدرون و دراگان اسکوچیچ قبل از آغاز بازی با یکدیگر خوش و بش  گرمی کردند.
* بازیکنان و نیمکت‌نشینان پرسپولیس قبل از آغاز بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند.
* مهدی شیری و محسن ربیع‌خواه پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت نفت آبادان رفتند.
* محمدرضا اکبریان داور بازی در زمانی که مشغول گرم کردن بود، به خبرنگاران گفت که هوا بسیار سرد است و ای کاش این بازی در آبادان برگزار می‌شد.
* هواداران تیم پرسپولیس در اواخر نیمه اول در اعتراض به قضاوت اکبریان شعار «داور استقلالی نمی‌خواهیم» سر می‌دادند.
* در پایان نیمه اول و زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول رفتن به رختکن بودند با وجود نتیجه تساوی از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
این اسکو هم با بی عقلیش ۳بار تا حالا به پیروزی و استقلال باخته
این چه ترکیبیه میچینی آخه
پول رو به اسکو میدن اما به بازیکنان نه!!
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
نیمه اول بد بازی نکردیم. اما نیمه دوم بیخودی رفتیم تو لاک دفاعی. بعداز اینکه گل خوردیم اصلا حمله نمیکرد صنعت انگار نه انگار بازی جام حذفیه و باید گل رو جبران کرد...
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
بابا چتونه به این پرسپولیس باختین؟ پرسپولیس اینروزا آماده نیس هفته پیش نفت مسجدسلیمان داغونش کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
دو نیمه کاملا متفاوت از لحاظ بازی.
صنعت هروقت گل اول رو بخوره دیگه از هم میپاشه و کارش تمومه یه روانشناس استخدام کنید از لحاظ روحی روانی تیم رو بسازه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
من قبلا گفتم اسکوچیچ متخصص باختن به استقلال و پرسپولیسه. اسکوچیچ بازیهای حساس نمیتونه خوب کوچ کنه.
سال دومی که فولاد بود 5 بازی پشت سرهم تو لیگ وحذفی به استقلال و پرسپولیس باختیم. امسال در نفت 3 بازی پشت سرهم به سرخابیهای تهرونی باخته با 7 گل خورده و 0 گل زده.
بخاطر همین نتایج میگم اسکوچیچ مربی نبردهای بزرگ نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
ضعیف ترین مربی اسکو همش به پرسپولیس و استقلال میبازه حیف پول که میگیره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
همه ماشالله کارشناسن،من فقط ی سوال از اساتید دارم، اگه ی جا برین سرکار، و زن و بچه واجاره خونه ،بعدم چندماه حقوق ندن چی میشه،روحیه میمونه، حالا اینا حقوق نیست،اینده و تمر زندگیشونه، چی میگین شما....
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
اقای فولادی کی گفته اسکو همیشه به استقلال پرسپولیس باخته??
با فولاد پرسپولیس رو با گل نانگ برد یادت رفته
ضمنا اسکوچیچ از بهترین مربیهایی هست که تو ایران اومده و کارش درسته دلیل باخت بی روحیه بودن بازیکناس
روحیه تو فوتبال خیلی مهمه که تیم نداره و بی انگیزه شدن.با حرف هم درست نمیشه
سالاری باید بره رو نیمکت اگه قرار نیست سهمیه بگیریم دریس بهتره
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
من ازیک زاویه دیگه به بازی نگاه میکنم اولا واقعا ندادن پول تیم رواز حالت عادی خارج کرده ودوما صنعت بازی با نساجی واستقلال والان پرسپولیس وبعد پدیده همشون بیرون خونه انجام داده وخواهد داد فکر نمیکنید این بار روانی سنگینی روی تیم اثر گذاشته
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
برادر راما عزیز اون بازی که شما فرمودی سال اول اسکوچیچ در فولاد بود. من گفتم سال دومی که اسکوچیچ در فولاد مربیگری کرد 5 بازی پشت سرهم باختیم به سرخابیها که 4 تاش لیگ بود و یکی جام حذفی روبرو استقلال تهران.
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
اقای عیسی زاده پول که ندادید خواهشا بااوردن افرادی مثل اسکوچیچ با روحیات تیم واین شهربازی نکنید من بهت ثابت میکنم هرجاخواستی میام که اسکو هیچی حالیش نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها