به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

آذری: نیمه دوم بازی در اختیار بازیکنان فولاد بود

آذری: نیمه دوم بازی در اختیار بازیکنان فولاد بود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد، اگر در فدراسیون فوتبال مسئولیتی داشت، اصلاً مارک ویلموتس را برای هدایت تیم ملی انتخاب نمی‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه «تهران ورزشی» درباره بازی روز گذشته فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: فکر می‌کنم در بازی دیروز بازیکنان ذوب‌آهن در نیمه اول خیلی خوب فوتبال بازی کردند و بازیکنان ما دستورات نکونام را خوب اجرا نکردند، ولی در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار بازیکنان فولاد بود و چند موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشدند. بازی دیروز یک بازی پایاپای بود که به‌هرحال ذوب‌آهن از فرصتی که داشت بهتر استفاده کرد و همان یک گل منجر به پیروزی آنها شد.

وی ادامه داد: شاید تقدیر خداوند بود که نمی‌خواست تیمی که 13، 14 سال برای آن زحمت کشیده‌ام به دست من در سراشیبی سقوط بیشتر قرار بگیرد. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که در نیمه دوم فوق‌العاده خوب بازی کردند. از نکونام هم که تیم ذوب‌آهن را خوب آنالیز کرده بود، تشکر می‌کنم. به بچه‌های ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم و امیدوارم این پیروزی به آنها کمک کند. ذوب‌آهن یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است و به گفته AFC قدرتمندترین تیم سال 2019 ایران بوده است. تیم فولاد یک تیم معمولی است و باید این را بپذیریم. من این موضوع را چه زمانی که برده‌ایم و یا مساوی کرده‌ایم هم گفته‌ام. باید در نیم‌فصل دوم با تقویت تیم‌مان روند خوبی را که نکونام رقم زده است، ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: من می‌توانم برای فولاد خیلی ناراحت باشم که دو هفته است در حق آن اجحاف شده است. ما در دو بازی گذشته حداقل باید از هر بازی یک امتیاز بگیریم. نمی‌دانم چرا هر جایی که من مدیر هستم اشتباهات داوری در آن تیم زیاد می‌شود. سال گذشته اشتباهات داوری باعث شد مربی‌مان را از دست بدهیم. الان هم دو سه هفته است که اشتباهات داوری در فولاد زیاد شده است. این مسائل مقداری ذهن مرا به این سمت برده است که فوتبال را کنار بگذارم. دیروز هم شاهد بودیم زاهدی‌فرد روی یک صحنه که 200 درصد پنالتی بود، چشمانش را بست.

آذری در مورد این موضوع که اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها بوده است، تصریح کرد: جالب است که کارشناسان این اشتباهات را تأیید می‌کنند. یک زمانی فکر می‌کردیم که تقصیر اصفهانیان و رفعتی است. الان آقای ممبینی آمده است، اما تغییر خاصی نداشته‌ایم. دیروز هم گفتند که ناظر داوری از نحوه قضاوت داور راضی بوده است! آخر ناظر داوری که نمی‌تواند اظهار نارضایتی بکند! این اشتباهات به پیکره داوری ضربه وارد می‌کند و اگر ادامه پیدا کند ما نه تنها با برکناری مربیان مواجه می‌شویم، بلکه ساختار باشگاه‌ها را هم با مشکل مواجه می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «مسئولان فدراسیون اعلام کردند که ساز و کار استفاده VAR را داریم. آیا این ادعا درست است؟»، گفت:  ببینید ما VAR را هم بیاوریم فکر می‌کنم هر دو دقیقه یک بار بازی را باید متوقف کنیم و سراغ VAR برویم! این سیستم زمانی به درد ما می‌خورد که اشتباهات داوری در فوتبال‌مان کم باشد. VAR را در فوتبال اروپا آوردند که با آن اشتباهات تأثیرگذار را متوجه شوند. ما برخی بدیهیات را اشتباه می‌کنیم که تشخیص آن نیاز به VAR ندارد. وقتی یک وسیله کمک آموزشی را بیاوریم که کمک کند خیلی خوب است، ولی اینکه چه زمانی مستقر می‌شود، نمی‌دانیم محل بودجه آن کجاست و به چه شکل آموزش خواهیم داد، خوب نیست. من امیدوارم صحبت‌های اصفهانیان مثل صحبت‌های قبلش نباشد و حرف‌هایی که می‌زند، مستند باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه نکونام در نشست خبری گفته در نیم‌فصل تغییراتی در بازیکنان فولاد خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ما درباره برنامه‌های نیم‌فصل‌مان با نکونام صحبت کردیم، ولی هنوز نه کسی در لیست خروجی هست و نه در لیست ورودی بازیکنی مشخص کردیم. اینکه نکونام برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ دارد صد درصد درست است، ولی سرمربی ما هنوز کسی را در لیست خروج قرار نداده است. این طبیعت فوتبال است و برای همین است که ما دو نیم‌فصل تابستانی و زمستانی داریم تا تیم‌ها بتوانند در نیم‌فصل دوم خودشان را تقویت کنند و نقاط ضعف و قوت‌شان را ترمیم کنند. اینکه مربیان به دنبال بازیکنانی هستند که نیازشان را برطرف کنند، طبیعی است و این اتفاق هم در فولاد خواهد افتاد.

آذری در پاسخ به این پرسش که «آیا با نکونام صحبتی درباره لیست خروجی داشته است؟»، گفت: اگر هم صحبتی با  نکونام کرده باشم، محرمانه است. قاعدتاً یک مدیری مثل من از مربی‌اش برای نیم‌فصل برنامه‌اش را خواسته و اطلاعاتی هم در این زمینه جمع شده است، ولی فعلاً کسی در لیست فروش قرار ندارد.

وی درباره حمایتش از نکونام اظهار کرد: حمایت از یک سرمربی به عملکرد او برمی‌گردد. عملکرد نکونام با تیم متوسطی که دارد و 16 امتیازی که گرفته، خوب بوده است، وقتی می‌بینیم در دو بازی اخیرش حداقل استحقاقش یک امتیاز بوده است. من مطمئنم که اگر در ابتدای فصل بازیکنان بهتری برای فولاد جذب می‌شدند، الان عملکرد فولاد بهتر بود. یک زمانی به یک تحلیلی می‌رسیم که یک مربی توان جمع کردن یک تیم را ندارد، نحوه تمریناتش خوب نیست و نظم تیمی ندارد و تیمش از 11 بازی 10 یا هفت امتیاز جمع کرده است، شما را به آینده امیدوار نمی‌کند، ولی ما که در کنار تیم هستیم و می‌بینیم که نکونام با چه شیوه‌ای تمرین می‌دهد و تیم را آماده می‌کند، چرا نباید از او حمایت کنیم؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولیتی در فدراسیون فوتبال داشت آیا ویلموتس را برکنار می‌کرد، گفت: من اگر مسئولیتی در فدراسیون فوتبال داشتم اصلاً ویلموتس را انتخاب نمی‌کردم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
آقای آذری خداوکیلی بسه بخدا زشته برای شما
این جا اکثرا فوتبال فهمن
کجا بازی دست فولاد بود؟ ۳ بازیه گل نمیزنیم پس بازی چطور دست ماس؟
تیم حریف نیمه اول گل میزنه نیمه دوم عقب می‌کشه فولاد هم بازی تا صبح طول بکشه گل نمیزنه چون نکونام هیچ دانشی نداره که بخواد به بازیکنا منتقل کنه
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
دوما شما چطور میگید فولاد تیم معمولیه؟
بله ما در حد قهرمانی بازیکن نداریم ولی حداقل در حد سهمیه بازیکن کافی داریم
پس چطور نفت مسجد سلیمان با یک سوم هزینه های فولاد این طوری عالی نتیجه گرفته و یقه مدعیا رو گرفته؟
چرا نمیخوای قبول کنی مشکل از نکونام بی دانشه ؟
اگه نکونام رو قبل از نیم فصل اخراج کنی مربی جدید نیم فصل وقت داره تیم رو تقویت کنه و به سهمیه امیدوار میشیم
این نتایج شایسته ما نیست ۱۱ هفته ۱۶ امتیاز و حذف از جام حذفی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
بازیکن ۱۶ ساله به ما گل زد مشکل از مربی تیمه نه بازیکنان
قاسمی نژاد پارسال ۶ پاس گل داده بود بیت سعید ۵ پاس گل
پریرا فقط نیم فصل دوم زیر نظر قطبی ۱۱ گل و آقای گلی
همه اینا هستن و نکونام هیچ کاری نکرده و نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
آذری راست میگه باید بیشتر بش زمان داد این مرد امتحان پس دادست امیدوارم حمایت بشه که انشالله میشه
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
یکی بیاد آذریو بگیره..این که از نکونام نادان تره
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
جناب اقای آذری اصفهانی که تعصب خاصی به ذوب آهن داری و میگی فولاد یک باشگاه معمولی هست فقط جهت اطلاعت ذوب آهن هیچوقت قهرمان لیگ نبوده فولاد 2 قهرمانی لیگ داشته و پارسال که خودت مدیرعامل ذوب بودی گفتی که بودجه ذوب آهن نصف بودجه فولاد نیست . روزی که مدیرعامل فولاد شدی در سایت رسمی باشگاه فولاد اعلام کردی امکانات فولاد در ایران بینظیر است و باید قهرمان آسیا شود...
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
برادر آذری عزیز ظاهرا فراموش کردی در مصاحبه قبلی گفتید که این فصل باید میانگین امتیازات فولاد به ازای هربازی 2 امتیاز باشد و کمتر از آن قابل قبول نیست؟
الان از 11 بازی و 33 امتیاز فقط 16 امتیازگرفتیم به زبون ساده میشه کمتر از 50 درصد امتیازات ممکن و میانگین کمتر از 1/5 امتیاز در هر بازی!
اقای آذری عزیز شاید در تیمی مثل ذوب که هزارتا هوادار نداره میتونستی با دادن آمار الکی هوادارانو فریب بدی ولی اینجا خوزستانه و فولاد دهها هزار هوادار در هر شهر خوزستان داره و همه مردم جنوب فوتبال رو بهتر از جنابعالی میفهمند و تحلیل میکنند پس بدان که عوام فریبی و بازی با کلمات در اینجا بدرد نمیخوره و باید با عملکردت ثابت کنی که لیاقت نشستن روی صندلی باشگاه بزرگ و پرهوادار فولاد رو داری.
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
معمولی خودتی و نکونام، نه باشگاه بزرگ فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
چه نوشابه ای برا هم باز میکنن دست نکونام درد نکنه عالی بود خوب انالیز کرد این شرو ورا چی میگی چه انالیزی یه تیم ته جدولی که هیچ بردی نداشته بازی رو واگذار کرد جای تشکر داره؟ توی خوزستان به این بزرگی وقعا یه مدیر کاربلد وجودنداره شهر که خلوت میشه...
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
این آذری هم ولکن این جمله که فولاد تیم معمولی(!) است نیست که نیست!
آقای آذری این باشگاه جدا از دو قهرمانی لیگ برترش که حسرت تیم سابقته امکاناتی داره که تا ۲۰ سال دیگه هم تیم های تهرانی نخواهند دید چه برسه به سپاهان و ذوب آهن!
فقط آکادمی و استادیومش و هوادارای پرشمارش برای ما بسه تا نسبت به تیم سابقت برتری احساس ‌کنیم
ما رو با گلگهر و پارس جنوبی اشتباه گرفتی که میگی اگه تا بدین جا ۷ امتیاز میگرفتیم بد بود؟
این تیم از نفت مسجد سلیمان که یک سوم ما هزینه کرده امتیاز کمتری گرفته
کلی هزینه شده ( البته با هنرنمایی رضایی خبیث پولا سوختن) که جداقل سهمیه بگیریم
هفتم جدولیم اونم با یه بازی بیشتر!!
به داد تیم برس و نکونام رو اخراج کن وگرنه تو باید حیا کنی و رهاکنی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
تیم ته جدولی ذوب آهن با 200 نفر هوادار خوبه ولی فولاد معمولی؟؟ آذری نشان داد که مدیر حرفه ای نیست ،امیدوارم هیات مدیره فولاد واکنش نشان دهند و ضمن برکناری نکونام تذکر بسیار جدی به آذری بدهند تا مواظب حرف زدنش باشد و حرف بیخود نزند آذری هم برای من تمام شد ،فقط یک مدیر نادان از یک سرمربی بی دانش و بی کارنامه مثل نکونام دفاع می کند .آذری خوب خودش را نشان داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
اگر قبلا مدیر عامل فولاد بودی نکونام را انتخاب میکردی ؟
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
اقای مدیرعامل، شما که ادعا میکنی تعویض سرمربی هزینه میذاره رو دست شرکت فولاد، میشه توضیح بدی براچی بازیکن تیم ملی اردن جذب کردی؟ قراردادی که با دلار آزاد میشه حدود 3 میلیارد تومن چرا این بازیکن جذب شده و روی نیمکت نشسته ؟؟؟
با 3 میلیارد تومن نمیشد 3 تا بازیکن خوب ایرانی خرید؟؟؟
هی میگی اخراج سرمربی هزینه مالی داره و نباید پول کارگران شرکت فولادو الکی هزینه کنیم اگه واقعا دلسوز شرکت فولاد هستی توضیح بده چرا بازیکن خارجی نیمکت نشین اوردی با دلار آزاد 12 هزار تومنی چند میلیارد پول بیت المال هدر رفته!!!
مدافع اردنی فولاد در پستش نیاز به بازیکن نداشتیم، این قرارداد برا چی امضا کردی؟ گرفتن این بازیکن بنفع چه کسایی بود؟ این پول چرا باید از جیب کارگران شرکت فولاد پرداخت بشه؟؟؟ اصلا این پول تو جیب کی میره؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
معمولی خودت هستی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها