به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تارتار: به دنبال بازی خوب مقابل پرسپولیس هستیم

تارتار: به دنبال انجام یک بازی خوب هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد، در بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس عدالت اجرا شود و حق به حقدار برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی فردای ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های چند ساله اخیر فوتبال ایران است که بازی آسانی برای ما نخواهد بود. مقابل پرسپولیس کار بسیار سختی خواهیم داشت، اما تیم ما در بازی‌های لیگ شکست نخورده و در جام حذفی نیز نتایج خوبی گرفته‌ایم. نتایج کسب شده از سوی تیم ما حاصل تلاش تمام اعضای تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، مدیریت باشگاه و هواداران پرشورمان است و برای دیدار فردا هم به دنبال انجام یک بازی خوب هستیم که امیدوارم به نتیجه برسد. دوست داریم که یک بازی هدفمند را مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی درباره اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود آبرو و اعتبار خودش را بیشتر از پرسپولیس دوست دارد و منظور او از این حرف چه بوده است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با تیم‌هایی که تحت هدایت من بوده‌اند نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب کنیم به همین دلیل حرف و حدیث‌های زیادی هم پیش آمده است و یک بار برای همیشه باید بگویم که دوست دارم پرسپولیس همیشه موفق باشد به جز زمان‌هایی که تیم‌های تحت هدایت خودم با پرسپولیس بازی دارند. این موضوع ارتباط مستقیم با خودم، هواداران تیم‌های ما و بازیکنان‌مان دارد و اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم دروغ گفته‌ام. این مسئله همیشه باید سرلوحه کار من باشد که دوست داشته باشم تیم‌های خودم در تمام بازی‌ها موفق شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت مالی این باشگاه و پرداخت‌های صورت گرفته خاطر نشان کرد: در شرایطی که در حال حاضر وجود دارد تمام تیم‌ها دچار مشکل مالی هستند و مطمئناً تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست، اما خوشبختانه باشگاه ما توانسته تا آنجایی که قول‌هایی درباره عمل کردن به تعهدات داده بود عمل کند و تعهدات ما تا به اینجا اجرا شده است.

تارتار در مورد تأثیر تعطیلی لیگ بابت بازی‌های تیم ملی روی آمادگی تیمش گفت: مطمئناً تعطیلی لیگ به سود تیم‌هایی بود که شرایط بحرانی داشتند و با توجه به اینکه تیم ما شرایط خوبی داشت این تعطیلی به سود ما نبود، اما تعطیلی به خاطر بازی‌های ملی بود که تیم ملی هم در اولویت قرار دارد.

وی درباره اینکه چرا لیگ فوتبال ایران دچار فقر گلزنی است و بازی‌های کم گل زیادی را در این فصل شاهد هستیم، عنوان کرد: این مسئله دلایل مختلفی دارد، اما دلیل اصلی آن به سطح فوتبال پایه ما و آموزش‌ها ارتباط دارد. اگر مربیان کاربلد در فوتبال پایه به خوبی نوع ضربه زدن به بازیکنان و مهاجمان را آموزش دهند مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. اکنون مشکل اصلی مهاجمان ما این است که نمی‌توانند ضربه آخر خوبی را به توپ بزنند که به نظرم آموزش این مسئله در فوتبال پایه یکی از اصولی‌ترین کارهای فوتبال ماست.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه سوشا مکانی، دروازه‌بان این تیم آمادگی بالایی دارد اما با توجه به حساسیت تقابل او با پرسپولیسی‌ها آیا قرار است و در ترکیب قرار بگیرد یا نه، گفت: ما دو دروازه‌بان آماده در تیم‌مان داریم. حبیب فرعباسی هم رقابت خوبی با سوشا مکانی دارد و خیلی خوب کنار هم کار می‌کنند. سوشا هم کارش را به خوبی انجام می‌دهد و بدون حاشیه پیش می‌رود، اما تعجب می‌کنم که چندی پیش خبری آمد که او با فرزاد حاتمی درگیری داشته است که اصلاً چنین چیزی درست نبود. فرزاد حاتمی هم یک مشکل شخصی داشت که چند روزی در تمرینات ما شرکت نکرد، اما پس از حل مشکلش دوباره به تمرینات برگشت و برای بازی فردا هم به صلاحدید کادر فنی هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت.

تارتار در واکنش به این مسئله که نفت مسجدسلیمان در این فصل تساوی‌های زیادی کسب کرده است و اکنون به او لقب سلطان تساوی داده‌اند، گفت: ما سعی می‌کنیم که در بازی فردا برنده باشیم.

وی درباره مشکلات داوری و اعتراض‌های زیادی که در این فصل به قضاوت‌ها وجود دارد، گفت: یکی از تیم‌هایی که در این فصل از داوری بسیار ضرر کرده است ما هستیم. در بازی مقابل فولاد دو گل سالم ما را مردود اعلام کردند و نمی‌دانم با داور آن بازی برخورد شده است یا نه و او محروم شده یا خیر، چون چیزی در این مورد نمی‌دانیم. داور بازی فردا هم آقای پیام حیدری است که از داوران جوان محسوب می‌شود که امیدوارم بتواند قضاوت خوبی داشته باشد و عدالت در بازی فردا رعایت شود تا حق به حقدار برسد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
تارتار با این مصاحبش نشون میده دلش هنوز با پیروزیه!
آقای تارتار ما داغ دیده بازی رفیعی و سیف اللهی هستیم شما از خوزستان پول میگیرید با تمام وجود بازی کنید
عاشق نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
دمت گرم جناب تارتار مطمئن هستیم که برای بازی جوانمردانه و صدرصد برد پرسپولیس به میدان میری به امید یزدان که میبریم قلب ما با شماست به امید برد شیران زاگرس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها