به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

پیروزی و صدرنشینی فولاد در خانه ملوان

پیروزی و صدرنشینی فولاد در خانه ملوان

تیم فوتبال امیدهای فولاد خوزستان با کسب یک پیروزی ارزشمند صدرنشین لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال امیدهای فولاد خوزستان بعد از ظهر سه شنبه در خانه ملوان انزلی مهمان تیم سپیدپوش شمال بود و با یک پیروزی قاطع در خانه این تیم صدر جدول را از سپاهان اصفهان پس گرفت تا با صدرنشینی راهی تعطیلات نوروزی شود.

در نیمه اول که با بارش باران همراه بود، ملوان انزلی موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به فولاد داشت و یک بار تیر دروازه سرخ پوشان را به لرزه در آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم، با توجه به قطع شدن بارندگی، تیم فولاد خوزستان تغییر تاکتیک داد و با ارائه یک بازی تهاجمی تیم میزبان را تحت فشار قرار داد و به دو گل دست یافت تا با سه امتیاز باارزش در شمال ایران صدرنشین لیگ برتر امید شود.

سید اصلان حسینی در دقیقه 51 از روی ارسال محمود مطلق زاده گل اول را به ثمر رساند و علی مکوندی در دقیه 62 پس از دخالت حامد ممبینی به توپ رسید و گل دوم فولاد را زد تا سرخ پوشان صاحب پیروزی دو بر صفر شوند.

تیم امیدهای فولاد خوزستان در مجموع نمایش مقتدرانه ای در برابر ملوان انزلی داشت و بازیکنان این تیم در همه نقاط زمین نسبت به حریف شمالی برتری داشتند.

ترکیب فولاد خوزستان:
بهنام موسوی، فریدون زبیدانی، حمزه پورموسوی، مصطفی کیانی، جعفر دسومی، حامد ممبینی، محمود مطلق زاده، رضا ایار، اصلان حسینی (56- میلاد پاک پرور)، علی مکوندی (68- سجاد عبدویی) و رضا بهمئی.
سرمربی: داریوش هرمزی


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها