به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

الجبوری: به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کنیم

الجبوری: به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که تیمش توانایی پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد الجبوری در گفت‌وگو با ایران ورزشی می‌گوید انتظارات از تیمش بالا رفته و ‌حالا بحث رکورد نباختن هم به سوژه جدیدی تبدیل شده است. این بازیکن درباره شرایط تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در روز جمعه توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.
 
چرا در دیدار قبلی‌تان مقابل نساجی در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدید؟!
 دو تیم بازی خوب و نمایش قابل قبولی ارائه دادند و بازی به لحاظ فنی نمایشی متعادل بود به همین دلیل در بازی بسته فرصت گل چندانی برای دو تیم به وجود نیامد تا هر دو تیم به تساوی برسند و به یک امتیاز رضایت بدهند.

مساوی عادلانه بود؟
 بالاخره انتظار از تیم ما در بازی خانگی پیروزی بود اما مساوی هم یکجورهایی عادلانه بود چون نساجی هم همپای ما بازی کرد و تیم خوبی بود.

مقابل پرسپولیس هم مانند تساوی‌های قبلی‌تان مقابل تیم‌های مدعی دیگر به فکر حفظ رکورد شکست‌ ناپذیری‌تان هستید ؟
 به رکورد فکر نمی‌کنیم و فارغ از این موضوع به دنبال این هستیم که بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم و خوب و منطقی به خواسته مربی‌مان عمل کنیم.

در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و تماشاگرانش به برد هم فکر می‌کنید؟
 از برد ما مقابل پرسپولیس نباید حتی تعبیر به شگفتی شود چون کسی فکر نمی‌کرد که ما مقابل تیم‌های مدعی دیگر نبازیم و همه آنها را متوقف کنیم و امتیاز بگیریم به همین دلیل تیم نفت مسجدسلیمان شخصیت خوبی پیدا کرده و همه را در این فصل وادار کرده در مورد تیم ما با احترام حرف بزنند و صحبت کنند.

در مورد پرسپولیس کالدرون و نقاط قوت و ضعفش چه صحبتی داری؟
 پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و به نظرم نقطه قوت تیم پرسپولیس هافبک‌هایش هست هر چند که آنها دفاع‌های کناری خوبی هم دارند و تیم سرحالی دارند با وجود این و با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم ما حتی در ورزشگاه آزادی هم از پرسپولیس نمی‌ترسیم و فقط برای کسب سه امتیاز با ارائه یک بازی حساب شده به مصاف میزبان و مدافع عنوان قهرمانی می‌رویم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
با تارتار به فکر شکست باشید
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
سلام
ان شاء ا... پرسپولیس شکست خواهد خورد.
امیدوارم داور دستور امتیازگیری برای لنگ تهران را در جیب نداشته باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها