به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

سامری: امیدوارم نگاه وزارت نفت به ورزش مثبت‌ شود

سامری: امیدوارم نگاه وزارت نفت به ورزش مثبت‌ شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تیم مهرام نیاز به تعریف ندارد و ما تلاش می‌کنیم جلوی قهرمانی این تیم را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حماد سامری در مورد پیروزی شاگردانش مقابل تیم نیروی زمینی در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به تیم نیروی زمینی تبریک می‌گویم. این تیم کادر فنی بسیار خوبی دارد و نمی‌شود آنها را دست‌کم گرفت. نیروی زمینی در آینده بهتر خواهد شد و ما بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.

سرمربی نفت ادامه داد: اقدامات ما در کوارتر سوم به گل تبدیل نشد، ولی در کوارتر چهارم عملکرد بهتری داشتیم و نتیجه لازم را گرفتیم.

سامری درباره بازی بعدی تیمش مقابل مهرام گفت: این تیم نیاز به تعریف ندارد و من مطمئنم بازی زیبا و تماشاگرپسند خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم تا از قهرمانی مهرام جلوگیری کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم نگاه وزارت نفت به ورزش مثبت‌تر شود، چون در شهرهای محروم و جاهایی که امکانات کم است، ورزش تنها دلخوشی مردم به حساب می‌آید و نفت باید دین خود را به این مردم ادا کند.

شایان ذکر است، تیم نفت آبادان فصل گذشته با هدایت حماد سامری مربی آبادانی خود به مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
درود بر سامری و بچه های تیم که در اوج نداری و خیانت خائین دارن برای خوزستان آبرو داری میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
آقای سامری ما خوزستانی‌ها هیچ حقی نداریم در مورد منابع خدادادی خوزستان...
ما گاو شیرده خوزستانیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
وزیر نفت میاد اعلام میکنه که یک میدان نفتی بزرگ در خوزستان کشف شده ولی باپررویی و نمک نشناسی تمام دو تیم نفتی خوزستان را به بهانه مصوبه مجلس حمایت مالی نمیکنه در حالی که عالم و آدم میدونن اگه قصد قدرشناسی و حمایت باشه میشه براحتی از طریق شرکتهای خصوصی زیر مجموعه و حتی از طریق پیمانکاران و .... اینکار را انجام داد هرچند که وقتی وزارت ورزش که یکی دیگه از وزارتخانه های دولته علی رغم مصوبه مجلس تاکنون و همواره از دو تیم قرمز و آبی پایتخت دهها میلیارد کمک مالی کرده و میکند چطور وزیر نفت مثل وزیر ورزش عمل نمیکنه اگر منع قانونی هست برای وزیر ورزش هم هست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها