به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

کعبی: با بدن‌های خسته مقابل استقلال بازی کردیم

کعبی: با بدن‌های خسته مقابل استقلال بازی کردیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بازیکنان این تیم با بدن‌هایی خسته مقابل استقلال تهران به میدان رفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، عقیل کعبی مدافع تیم صنعت نفت در خصوص شکست سنگین زردپوشان آبادانی مقابل استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر و آخرین شرایط تیمش توضیحاتی داده است که در ادامه مرور می‌کنید.
 
چرا با پنج گل اختلاف بازی را به استقلال واگذار کردید در حالی که جایگاه خوبی در جدول داشتید و در بازی‌های قبلی‌تان هم نتایج خوبی گرفته بودید؟!
 بازی واقعاً سنگینی بود و روز هم روز خوب استقلال و متأسفانه با روز بد ما همراه شد البته تیم ما حتی در بازی با استقلال هم 3 یا 4 موقعیت گل خلق کرده اما از آنجا که روز ما نبود نتیجه بازی را به شکل سنگینی به حریف واگذار کردیم و من بابت این برد به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم در اینجا باید یک نکته را هم به حرف‌هایم اضافه کنم که ما دو بازی بیرون از خانه سخت و دشوار را داشتیم و بعد از بازی سنگین ما با نساجی در قائمشهر واقعاً با بدن‌هایی خسته به مصاف استقلال رفتیم.

مشکل مالی و اینکه دریافتی هم تاکنون نداشتید در روحیه و باخت‌تان تأثیر داشت؟
 مشکل مالی که داشته و داریم و واقعاً دریافتی هم نداشتیم نکته‌ای که کار ما را سخت کرد و همه دیدند به تیم‌مان ضربه زد.

در یک صحنه با دیاباته درگیری داشتی صحنه‌ای که موجب کارت گرفتن مهاجم خارجی استقلال شد!
 من درگیری خاصی با دیاباته نداشتم و درگیری به وجود آمده فقط فوتبالی بود. وظیفه من به‌عنوان مدافع هم این است که اجازه ندهم مهاجم به راحتی به توپ برسد. در آن صحنه هم پشتم به دیاباته بود اما او برای گرفتن توپ به من ضربه زد که داور هم او را با کارت زرد جریمه کرد.

بازیکنان مصدوم هم مقابل استقلال داشتید که بازی کردند؟
 بله ما به ناچار از چند بازیکن مصدوم استفاده کردیم و حتی چند بازیکن ما هم مریض و سرماخورده بودند که مقابل استقلال بازی کردند.

اما قبول داری که اینها دلایل و توجیهی برای بازی ضعیف‌تان مقابل استقلال نمی‌شود؟!
 بله قبول دارم اینها دلیل باخت نمی‌شوند اما فوتبال هم به گونه‌ای است که یک روز با شماست و روز دیگر علیه شما و تیم‌تان به همین دلیل من اطمینان دارم در بازی‌های بعدی‌مان جبران کرده و موفق می‌شویم. ان‌شاءالله مشکلات مالی‌مان هم حل شود تا ما بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای فقط به فوتبال و تمرینات و بازی‌هایمان فکر کنیم و بهترین کارآیی و عملکرد را از خودمان نشان دهیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
آقای کعبی بخاطر 9 بازی قبلیتون که عالی کار کردید ممنونیم ولی در بازی با اس تهران واقعا افتضاح بودید . اگه خوب و با اقتدار بازی میکردید این باختو هضمش میکردیم ولی وقتی از دقیقه اول تا آخر بازی هیچ تلاشی در حد یک تیم بالای جدولی و پرهوادار انجام نمیدادید این باخت نه توجیح داره و نه قابل هضمه. از خستگی صحبت کردی آیا سالاری با اون اشتباهات فردی و وحشتناک و مشکوکشم خسته بود مگه چندمتر دویده بود که خسته شده بود و یا همه شما بازیکنا وقتی از دقیقه اول در زمین بنوعی فقط راه میرفتید و پاسهای اشتباه میدادید و هیچگونه جنگندگی و تلاشی نمیکردید ناشی از خستگی بود . نه قربونت این بازی و این باخت مشکوک و بوی خیانت میداد .
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
اقای کعبی تیم صنعت حتی از دادن چند پاس هم عاجز بود تو نیمه حریف که ناتوان بودید از ترس دست پاهاتون میلرزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
هنوز هم از این باخت لعنتی ناراحتیم تنها چیزی که کمی آروممون میکنه اینه که همه فهمیدن این باخت یک نوع اعتراض بود به تبعیض تبعیض تبعیض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
آقای کریم که اومدی کامنت گذاشتی تو قطعا از هوادارای اس تهرانی وگرنه به کعبی نمیگفتی چون ترسیده بودید نتونستید بازی کنید . یادت رفته تا قبل از این بازی ما با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم کیسه بالاتر از اونا بودیم یادت رفته که 9 هفته بالای سر کیسه بودیم . عالم و آدم میدونن که تیم صنعت بخاطر مشکلات مالی و خستگی سفر از آبادان تا شمال و خنجری که سرمربی تیم عمدا قبل از بازی بر پیکر خسته و بی روحیه صنعت وارد کرد و گفت من پول گرفتم و بازیکنا نگرفتن نتونست بازی همیشگیشو انجام بده و شایعه هم هست که حتی تیم نمیخواسته وارد زمین بشه و اینکه نوع بازی بعضی از بازیکنا مشکوک بود . فقط کافیه به گلهایی که سالاری خورد نگاه کنی تا بفهمی سالاری عمدا این گلهارو خورد .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
با احترام به اقای عقیل کعبی با حرفش درباره خستگی موافق نیستم. اگه بحت خستگی باشه استقلال روز جمعه بیرون از خونه با تراکتورسازی بازی داشت درحالیکه نفت روز پنجشنبه با نساجی بازی کرده بود و یکروز بیشتر استراحت کرد.
ضمنا بقول دوستان تیم نفت از دقیقه 1 روبرو استقلال ضعیف بازی کرد اگه بحث خستگی بود باید از دقیقه 60 ازنظر بدنی افت میکرد اما نفت در 30 دقیقه اول بازی 4 گل خورده بود از استقلال.
من بنظرم کمکاری بعضی بازیکنان و ترکیب اشتباه اسکوچیچ وتعویضهای الکی باعث شکست ما شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
ترس چیه صنعت بازی برگشت نشونشون میده ما فقط به اسکوچیچ پول پرست باختیم که معلوم نیست چرا صنعتو فروخت واقعا آقای عیسی زاده وهیعت مدیره وکمیته تحقیق فدراسیون نمیخوان در باره کارهای اسکوچیچ تحقیق کنند واو را مورد مواخذه قرار دهند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها