به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تعداد نظرات: ۸ نظر

تارتار: نتیجه مساوی در این بازی عادلانه بود

تارتار: نتیجه مساوی در این بازی عادلانه بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت: در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آتی آنها را شاد کنیم.

 مهدی تارتار درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بود و برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح  کرد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید حواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم.

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم. دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است.

تارتار درخصوص دیدار با پرسپولیس گفت: زود است در مورد این مسابقه حرف بزنم چون بیش از دو هفته دیگر این بازی برگزار می‌شود. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم اما صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
ایشالا پرسپولیس بزنی
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
اقای تارتارضمن سلام... تمام حرفهای جنابعالی صادقانه است وبابت نتایجی ک باتیم نفت گرفتی ب عنوان یک خوزستانی از زحماتت سپاسگزارم... ب امید موفقیت در بازیهای آینده.... یاحق
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
نون شب که گیرمون نیومد لااقل ما که امشب گشنه میخوابیم فکر ناشتا با پرسپولیس باش دیگه خواهشا بذل و بخشش نکنی به پرسپولیس
همانطور که شما و همه ما هواداران کاظمی را حلال نمیکنیم
اگر به پرسپولیس باختی ما هم حلالت نمی کنیم
مصطفی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
شما مگه جز مساوی به چیز دیگه ای هم فکر میکنید آقای تارتار
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
اقای تارتار شما ثابت شده ایی دمت گرم با غیرت چ ببازی یا ببری اول بشی اخر بشی تو قلب مایی ان شاء الله بازی با پرسپولیس ب دست پر بیای بیرون
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
توقعات از نفت بالا رفته..دوستان این تیم تا الانم نتیجه گرفته شاهکار کرده پس توقع قهرمانی نداشته باشین ازش
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
نفت تااینجا بیش ازانتظارما نتیجه گرفته،،،اونم بااین بضاعت مالی،،،،، ولی کاش نفت جوانانی رابرای پشتوانه سالهای بعدش تربیت کنه،،،خیلی مهمه،،،،کاش میشد با تاتار یک قرارداد 3ساله اما مشروط بست،، تاکید میکنم مشروط،،،،،به نفع هم تاتار هم نفت مسجدسلیمانه ،،،،، عزیزان ثبات خیلی مهمه
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
جناب تار تار با هر تیمی باشه حتی بارسلونا، در برابر عشقش یعنی لنگ تهران از پیش امتیاز داده است و بهتر بگویم از پیش باخته است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها