به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

نفت 0 – نساجی 0؛ زور شمال و جنوب بهم نرسید

نفت 0 – نساجی 0؛ زور شمال و جنوب بهم نرسید

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته دهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه 17 آبان 98 – ساعت 16:45
نفت مسجدسلیمان 0 – نساجی مازندران 0
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: قهرمان نجفی و مهدی شفیعی
اخطار: رحمان جعفری (نساجی)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، میلاد خدایی‌اصل، محمد طیبی، سعید کریمی (70- مهدی رستمی)، مجید عیدی، میثم نقی‌زاده، سجاد جعفری، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (64- صادق صادقی)، احمد الجبوری و عماد میرجوان (89- فرشاد جانفزا)
سرمربی: مهدی تارتار

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، رضا علیاری، حامد شیری، ابوالحسن جعفری، میلاد سرلک، محمدعرفان معصومی، امید سینگ (46- علی شجاعی)، رضا دهقانی (87- مجتبی ممشلی)، رحمان جفری و محمدمهدی نظری (71- علی‌اصغر عاشوری)
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که 9 بازی قبلی را بدون شکست سپری کرده بود، در صورت بردن این بازی به رده ششم جدول صعود می‌کرد و مهدی تارتار قبل از بازی به این نکته اشاره کرد که پیروزی مقابل نساجی از نان شب هم برای تیم نفت واجب‌تر است. در سمت مقابل نیز تیم نساجی مازندران که چند هفته را در حسرت کسب پیروزی سپری کرده بود، دوست نداشت دست خالی به خانه بازگردد و در اندیشه کسب امتیاز در مسجدسلیمان بود.

نیمه اول بازی نفت و نساجی کم‌حادثه دنبال شد؛ توپ در این نیمه اکثرا در میانه میدان جریان داشت و دروازه‌‌های دو تیم در 45 دقیقه نخست کمتر مورد تهدید جدی قرار گرفت. دو ضربه سر از عماد میرجوان و سجاد جعفری به سمت دروازه نساجی و یک شوت از محمدعرفان معصومی به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان تنها صحنه‌های قابل ذکر نیمه اول بودند که ثمری نداشتند و بازیکنان دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

نساجی نیمه دوم را با یک تعویض در خط میانی آغاز کرد و نفت مسجدسلیمان هم در صدد بود که در میان تشویق‌های هوادارانش با سرعت دادن به بازی به دروازه تیم میهمان نزدیک شود. شوت زمینی محمدعرفان معصومی اولین صحنه خطرناک این نیمه بود که با واکنش فرعباسی به کرنر رفت و در دقیقه 58 هم علی شجاعی بازیکن تعویضی نساجی یک فرصت عالی را از دست داد.

در ادامه نیمه دوم، ضربه زمینی علی شجاعی در دقیقه 82 توسط حبیب فرعباسی مهار شد و شوت دقیقه 90 صادق صادقی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت تا این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

تیم نفت مسجدسلیمان برای سومین هفته متوالی با نتیجه مساوی بدون گل از میدان خارج شد و با 14 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

در حاشیه
* با توجه به مشکل ایجاد شده در سامنه بلیت فروشی باشگاه نفت مسجدسلیمان ورود تماشاگران به ورزشگاه رایگان شد.
* سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود.
* کارت بازی علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی قبل از بازی صادر شد. این در حالی بود که سایر بازیکنان جدید نساجی مجوز بازی دریافت نکردند.
* هواداران نفت مسجدسلیمان از ابتدای مسابقه یکصدا به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* حدود 50 نفر از هواداران تیم نساجی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور داشتند تا تیم‌شان را همراهی کنند.
* سوشا مکانی در این مسابقه روی نیمکت قرار گرفت و حبیب فرعباسی وظیفه حفاظت از دروازه نفت را به عهده داشت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
خوب بازی نکردیم. اگه امروز میبردیم دو پله صعود میکردیم حیف شد
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
کاش بجای 8 تا مساوی 4 برد و 4 باخت میوردیم بالاتر از تراکتور و استقلال میبودیم اقای تارتار عزیز لطفا همه بازیها برا مساوی بازی نکن بیرون خونه مساوی خوبه ولی داخل زمینمون باید برا بردن بازی کنیم...
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
تقریبا دقیقه 30 بود. گفتم کاش داورهمین الآن سوت پایان رابزند،،، خداراشکر مساوی کردیم،،،، نساجی خیلی بهتراز ما بود،،،، انشالله بازیهای بعدی بهتر شویم
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
برادران تیم نفت به حمایت نیاز داره... تیم خوب بود نساجی بد دفاعی بازی میکرد... تارتار نتایج خوبی گرفته انتقاد نکنید بش.. نفت مهاجم میخواد که پول نداره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
نفت نیاز ب مهاجم داره که بودجه نداره...
دوستان کی فکرش میکرد نفت ده هفته نباخه خواهشا ازروی انصاف نظر بدید.. تارتار روباید حمایت کرد
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
سلام...باتوجه ب وضعیت مالی ک تیم داره اگر بگوییم نفت م سلیمان تااینجای کار بد نتیجه گرفته، ظلم است... پول نیست و بازیکن ها هرچند گرانقیمت نیستن اما شرافت دارن ونهایت تلاش خودرا میکنند و ازاقای تارتار بابت این نتایج ممنون ایم.. ب امید عزت تیمهای استان در بازیهای آینده....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها