به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

استراماچونی: نمی‌دانم چند موقعیت گل ایجاد کردیم

استراماچونی: مدیران استقلال فقط وعده می‌دهند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را ستود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم یک تبریک فوق‌العاده به بازیکنانم بگویم. به این دلیل که من را صد درصد همراهی کردند. مدلی که تیم ما فوتبال بازی می‌کند، مقابل همه هست و همه می‌بینند. مقابل تیمی بازی کردیم که فقط به پرسپولیس باخته بود، آن هم با یک شوت از راه دور. امروز نمی‌دانم چند موقعیت روی دروازه آنها داشتیم و خیلی خوب بودیم که باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، متأسفانه در روزی که همه خیلی برای استقلال خوشحال هستند، باید بگویم ما خیلی نمی‌توانیم خوشحالی کنیم. شرایطی که در این چند ماهه کار می‌کنیم، به هیچ وجه احترام‌آمیز نیست، آنهم برای تیمی که 30 میلیون هوادار دارد. قبول کردم با استقلال قرارداد امضا کنم، چون این تیم بهترین تیم آسیاست. برای هر بازی به بازیکنانم فشار می‌آورم و می‌خواهم تمام توان خود را بگذارند و با این شرایط آنها تمام توان خود را می‌گذارند، اما با این وضعیت، امکان ادامه همکاری وجود ندارد. خیلی از افرادی که کنار تیم هستند، تدارکات، ماساژور و... حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. حتی بازیکنان هم در یک ماه گذشته، یک ریال دریافتی نداشته‌اند. خیلی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی، توان آمدن به تمرین را هم ندارند و هزینه آنها بیشتر از قرارداد آنهاست. البته منظورم بازیکنان جوان است.

استراماچونی در ادامه نشست خبری به انتقاد شدید از مدیران باشگاه استقلال پرداخت و گفت: در تیم‌های دیگری هم شرایط سختی داشتم. در تیم پاناتینایکوس هم مشکلاتی بود، اما همه می‌دانند که مدیران باشگاه استقلال با بازیکنان و کادرفنی، صادق نبودند. اکنون من هیچ پاسخی برای بازیکنانم ندارم و هر روز به ما می‌گویند، فردا یا هفته بعد همه چیز درست می‌شود، اما با این شرایط برای من مقدور نیست که به کارم ادامه بدهم. همه می‌بینید که تیم چطور بازی می‌کنند و اگر ارزش بازیکنان من 100 باشد به اندازه یک بازیکن یکصدوپنجاه‌تایی تلاش می‌کنند و در زمین توان می‌گذارند. تمام هواداران باید این را بدانند که هفته پیش یک جلسه تمرینی نداشتیم که به دلیل در دسترس نبودن یکی از زمین‌ها و آماده نبودن زمین دیگر بود. شاید باورتان نشود، من چند روز پیش بعد از تمرین به خانه رفتم، بدون اینکه دوش بگیرم. با این حال ما ماندیم و کار کردیم تا به نتیجه برسیم، اما با ادامه این شرایط امکان ادامه همکاری وجود ندارد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه نظری در مورد تعطیلات لیگ دارید با ناراحتی اظهار داشت: من این همه در مورد مشکلات صحبت کردم، بعد شما در مورد تعطیلات لیگ صحبت می‌کنید. یا شما در حال بی احترامی به من هستید، یا مترجم نتوانسته صحبت‌های من را درست انتقال دهد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه استقلال در این چند هفته عملکرد خوبی داشته و چرا با وجود اینکه آبی‌پوشان پیروز شده‌اند این صحبت‌ها مطرح می‌شود و مقصر مشکلات و شرایط فعلی استقلال چه کسی است، گفت: فوتبال یک قوانینی دارد. من اینجا با همه دوست هستم. با این حال قوانینی وجود دارد که این قوانین از سمت فیفا تعیین می‌شود. من نماینده بازیکنان هستم و خودم را جلو گذاشته‌ام. نمی‌خواهم اسم ببرم، اما برخی بازیکنان در این چند ماه می‌خواستند به تمرین نیایند. با این حال با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و با پول یا بی پول باید در خدمت تیم باشید. بازیکنان صحبت من را قبول کردند و کاپیتان تیم هم این ذهنیت را برای بازیکنان جا انداخت، اما چطور است که در این چند ماه یک ریال بازیکنان دریافت نکرده‌اند. حتماً دلیلی دارد، اما کسی به ما دلیلی را اعلام نکرده است.

استراماچونی ادامه داد: ما آدم‌های حرفه‌ای هستیم و این را نشان داده‌ایم. در دو ماه آخر 7 بازی پیاپی را با کیفیت بازی فوق‌العاده با برد پشت سر گذاشتیم. این مشکل قبل از بازی با تراکتور هم بود، اما به بازیکنان گفتم تمام توان خود را بگذارید و آنها 120 درصد توان خود را گذاشتند و به بازیکنانم گفتم این مشکل را باید بعد از تعطیلات تیم ملی حل کرده و دنبال کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
نمی توانم در مورد کیفیت مربیگری اش اظهار نظر کنم ولی مربی صاحب سبکی هست
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
برو توایتالیا لاف بیا اینجا ایران و وزرای داره مثل زنگنه دزد که حق نفتیها را میدزده وبرای تیمی مثل استقلال دلالی میکنه
|
Switzerland
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
آقای استراماچولی تو و اون کسی که این دروغ را توی سرت کرده که سی میلیون هوادار دارید بی خود کردید و بر آدم دروغگو لعنت این حرف مفتی که سرخابی ها مردم ایران را به دو قسمت تقسیم می کنند و هوادار خودشون می دانند بخاطر گرفتن پول مفت از خزانه ملت بوده هر چند بخاطر سیاست اینکار تا کنون ادمه دارد و میلیون ها دلاری برانکو گرفت ولی اون ممه را لولو برد چون فروش نفت خوزستان مظلوم بشدت کاهش پیدا کرده ؛ البته بعیدهم نیست که حق تیم های نفتی را ندهند و آنرا به حلقوم سرخابی ها بریزند ولی این بازی با آتش خطرناکتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را هم نخواهند کرد ؛ وقتی تیمی مثل سرخابی ها حرفه ای نیستند و صنعتی هم نیستند چرا باید با مربیان خارجی قراردادهای میلیون دلاری ببندند آنوقت اون وضع مردم ملاشیه است و اونهم از فاضلاب شهرهای خوزستان ؛ چرا نکونام را مربی سرخابی ها نکردند ؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
حیف شد نفت بازیکناش مصدوم بودن ولله بازی مساوی میشد دم اسکوچیچ گرم با اینکه خاطره ی بدی ازش داریم در فولاد. همینکه از بازیکنان بومی اهوازی استفاده کرده لذت بردیم کاری باخت نداریم برد باخت هست مهم بازیای بعد نفت خوب میشه (فولاد عشق اول و آخرم ) سیدمحمد مجتبی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها