به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

یزدی: فولاد راهکار مناسبی مقابل پرسپولیس نداشت

یزدی: فولاد راهکار مناسبی مقابل پرسپولیس نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم در سبک بازی فولاد چاره‌اندیشی شود، گفت: وقتی فولاد از پرسپولیس عقب افتاد، بازیکنانش تلاشی برای جبران نتیجه داشتند اما راهکارهای مناسب برای غلبه بر دفاع پرسپولیس و رسیدن به دروازه این تیم را نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار روز گذشته (۱۳ آبان) فولاد برابر پرسپولیس با اشاره به سنگ‌پرانی و پرتاب بطری از طرف هواداران به دورن زمین، اظهارکرد: متاسفانه پیش از این‌که بازی آغاز شود، شاهد سنگ‌پرانی و پرتاب بطری از سوی عده‌ای از هواداران بودیم که واقعا جای سوال است که آیا هیچ مسئولی در ورزشگاه حضور نداشت که با این موضوع برخورد کند و آیا اصلا شرایطی از قبل وجود داشت که مانع از این کار شود؟ حتی من شنیدم که سنگ‌پرانی بسیار زیادی نیز پس از بازی  صورت گرفت که این جای نگرانی دارد. البته این موضوع تنها مربوط به دیدار فولاد و پرسپولیس در اهواز نیست و در دیگر ورزشگاه‌ها نیز شاهد چنین رفتار ناشایستی از سوی برخی هواداران هستیم. این‌ها اتفاقات خوبی نیستند.

چرا باید روز به روز بر اتفاقات ورزشگاه‌ها افزوده شود؟
وی ادامه داد: ۱۹ سال از عمر لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد و سوالم این است که چه اتفاقات و کارهای مثبتی در این ورزش از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رخ داده است که از این اتفاقات منفی کاسته شود یا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم؟ چرا باید روز به روز بر این اتفاقات افزوده شود؟ به هر حال باید به این موضوع رسیدگی شود.

فولاد پس از آن پنالتی دیگر نتوانست فوتبال لازم را ارائه دهد
این مربی فوتبال خوزستان در ادامه درباره بُعد فنی دیدار فولاد و پرسپولیس نیز گفت: این بازی از نظر کیفیت فنی خیلی در سطح خوبی نبود. هر دو تیم تا حدودی محتاط بازی کردند که سهم فولاد در این زمینه بیشتر از حریف بود. فولاد با اندیشه این‌که گلی دریافت نکند و بعد بتواند به گل برسد، وارد بازی شد. متاسفانه وقتی فولاد روی یک حادثه خیلی بد یک پنالتی به حریف داد و گل دریافت کرد، دیگر نتوانست آن فوتبال لازم را ارائه دهد و برنامه‌ای برای خارج شدن از این وضعیت نداشت و این برای فولادی که دارای یک ساختار خیلی خوب است، نگران‌کننده است.

امیدوارم در سبک بازی فولاد چاره‌اندیشی شود
وی بیان کرد: امیدوارم در سبک بازی فولاد چاره‌اندیشی شود. این سبک در شان فولادخوزستان نیست. دلیل این سبک یا این است که باید مهره‌ای به تیم اضافه شود تا سبک بازی‌اش تغییر کند یا باید سبک و تفکر مربی و مجموعه باشگاه تغییر کند. به هر حال اگر سبک بازی فولاد تغییر نکند، در ادامه نیز چیزی از فولاد نخواهیم دید.

فولاد نتوانست موقعیت آنچنانی روی دروازه پرسپولیس خلق کند
یزدی گفت: خوزستانی‌ها انتظار دارند، تیم‌های‌شان یک بازی تهاجمی ارائه دهند. این نوع بازی به چند عامل بستگی دارد؛ یکی به تفکر مربی که مهم‌ترین بخش کار است و همچنین نفراتی که آن تیم دارد. وقتی فولاد از پرسپولیس عقب افتاد، بازیکنانش تلاشی برای جبران نتیجه داشتند اما راهکارهای مناسب برای غلبه بر دفاع پرسپولیس و رسیدن به دروازه این تیم را نداشت. در واقع فولاد نتوانست موقعیت آنچنانی روی دروازه پرسپولیس خلق کند و این اشکال کار است.

سبک بازی فولاد، بازیکنان خوب خط حمله‌اش را از گردونه بازی خارج کرد
وی افزود: تیمی که می‌خواهد به گل برسد، باید راهکار مناسب داشته باشد که فولاد حداقل این راهکار را در بازی با پرسپولیس نداشت. امیدوارم فولاد مقابل تیم‌های قوی و با نام و نشان بتواند بهتر از این بازی کند و اسیر مسائل حاشیه‌ای نشود. به نظر من فولاد بازیکنان خوبی در خط حمله دارد ولی من فکر می‌کنم، سبک و نوع بازی فولاد، بازیکنان خوب خط حمله‌اش را از گردونه بازی خارج کرد و نتوانست از این بازیکنان بهره لازم را ببرد.

در چند هفته گذشته شاهد نوع‌های متفاوت پرخاشگری از سوی مربیان بوده‌ایم
پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: جواد نکونام یکی از بازیکن‌های خیلی خوب ایران بوده است و در عرصه بازی نیز از شاخص‌های ایران محسوب می‌شد ولی باید بدانیم عرصه مربیگری متفاوت است و آنچه اهمیت دارد، این است که یک مربی باید بتواند تسلط و تجربه کافی را در کنترل خود داشته باشد. در حال حاضر جو ورزشگاه‌ها مربیان ما را پرخاشگر کرده است که از جمله دلایل آن می‌توان به فشار هواداران و باشگاه‌ها اشاره کرد. در چند هفته گذشته نیز شاهد نوع‌های متفاوت پرخاشگری از سوی امیر قلعه‌نوعی و فراز کمالوند بودیم. امیدوارم جواد نکونام نیز بتواند خود را بیشتر کنترل تا تیم را هم بهتر کنترل و هدایت کند.

فولاد به سهمیه آسیایی نرسد، یعنی هیچ اتفاقی در این تیم نیفتاده است
وی در ادامه درباره این‌که آذری در مصاحبه‌های خود از یک مسیر سه ساله برای قهرمانی و موفقیت این  تیم صحبت می‌کند نیز بیان کرد: قرار گرفتن فولاد در نیمه بالایی جدول کمترین انتظاری است که می‌توان از این تیم داشت. اگر قرار است این تیم به سهمیه آسیایی نرسد، یعنی هیچ اتفاقی در فولاد نیفتاده است. این‌که آقای آذری در صحبت‌های خود از یک مسیر سه ساله برای موفقیت فولاد صحبت می‌کند، باید دید این تفکر از ابتدای فصل وجود داشته و اگر به این صورت بوده است، پس آقای آذری نیز در حال دنبال کردن همان تفکر قبلی است. به هر حال مگر می‌شود فولاد را فقط برای ماندن در لیگ برتر بست، آن هم فولادی که این همه تجهیزات و امکانات دارد؟

در نظر گرفتن مسیر سه ساله برای قهرمانی فولاد پذیرفتنی نیست
این مربی بیان کرد: در هر صورت این سبک و مسیر برای تیم‌هایی است که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و اگر تیمی مانند شاهین بوشهر که بدون امکانات است و به تازگی وارد لیگ شده، از چنین برنامه‌ای تا رسیدن به مسیر قهرمانی حرف بزند، پذیرفتنی است ولی از فولاد نمی‌توان پذیرفت. البته من فکر می‌کنم که آقای آذری برای این‌که فشار روانی را از روی تیم و بازیکنان بردارد از این مسیر سه ساله صحبت می‌کند. آذری مدیری با تجربه است و مطمئنا قلبا از این مسیر سه ساله نمی‌گوید.

آیا هر وزیری می‌تواند خودمختار باشد؟
وی در ادامه با بیان این‌که با توجه به ابلاغیه وزارت نفت، نگران تیم‌های نفتی هستم، گفت: یک وزیر به نام آقای زنگنه می‌گوید که تیم‌های نفتی نمی‌توانند در بخش حرفه‌ای سرمایه‌گذاری و هزینه کنند. می‌خواهم بدانم آیا این تفکر فقط در وزارت نفت وجود دارد و چرا در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست؟ آیا هر وزیری می‌تواند خودمختار باشد؟ یک وزیر نمی‌تواند راجع به شهرهایی که خون، رگ و پوست آن‌ها برای ورزش گذاشته شده است، این‌گونه صحبت کند و ورزش را در شهرهایی مثل آبادان، مسجدسلیمان و بوشهر نابود کند. زمانی می‌توانیم این‌گونه حرف بزنیم که تمام ساختار ورزش ما حرفه‌ای شده باشد و به سمت و سوی قهرمانی و خصوصی شدن برود. پس تا خصوصی نشده‌ایم یک وزیر نمی‌تواند به خود اجازه دهد که این‌گونه صحبت کند.

برای نمایندگان خوزستان متاسفم
یزدی افزود: برای نمایندگان خوزستان که اصلا نمی‌توانند از حق و حقوق فوتبال و مردم استان دفاع کنند، متاسف هستم. آقای زنگنه این‌گونه صحبت و تمام بودجه‌ها را ملغی کرد ولی هیچ کسی صحبتی نکرد. واقعا می‌خواهم بدانم یک وزیر چگونه به خود اجازه داد که این‌گونه صحبت کند؟ نمی‌دانم کسی نیست که با این وزیر برخورد کند؟ چطور در وزارت صنعت، معدن و تجارت، ‌آن پول‌های گزاف هزینه می‌شود و تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و ذوب آهن با آن پول‌ها و بودجه‌های مشخص از ابتدای فصل به دنبال کارهای خود هستند اما تیم‌های نفتی در خوزستان و بوشهر، باید بلاتکلیف بمانند و هشت‌شان گرو نُه‌شان باشد. انتظار داریم نمایندگان خوزستان و مسئولان ورزش استان حرکتی داشته باشند و فشار ایجاد کنند تا این ابلاغیه لغو شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
هیچ برنامه تاکتیکی نداشتیم فقط ارسالهای چشم بسته و شوتهای بی هدف .
اگه شهاب گردان نبود با اختلاف 4-5 گل میباختیم
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
احسنت فولاد بازی تا صبح هم طول میکشید گل نمیزد
جالبه آذری میگه ۹۰ دقیقه حمله کردیم! کدوم ۹۰ دقیقه ؟ نیمه اول که تو قوطی بودیم نیمه دوم لنگ عقب کشید حردانی اومد دو شوت زد پریرا هم یه موقعیت خراب کرد
نکونام دستور داده بود هر جای زمین حرف بود فقط خطا بگیرید تا بکشیم زیرش!!
بیرانوند حسینی نادری اینا تا وقتی باشن سخته از طریق سانتر به لنگ گل زد
حتی قلعه نویی که تیمش فقط سانتر میکنه هم جلوی لنگ اینو فهمید و از تیمش با دو شوت بازی رو برد
نکونام حتی ۱ فصل کامل هم سابقه مربیگری در لیگ نداره
هاشمی نسب و رجبی در حد لیگ محلاتن
اینا اومدن پولی به جیب بزنن و با استفاده از نام بزرگ فولاد تجربه کسب کنن
قاسمی نژاد آبشک و سیف اللهی اگه نکونام نبود الان دسته ۱ بودن
خود قاسمی نژاد گفت چون پدیده بهم پول خوبی نداد ول کردم
اینا غیرت دارن؟؟
فقط و فقط برانکو این فولاد رو در حد قهرمانی آسیا میسازه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
ما هی وقت میزاریم نظر میدیم انتقاد بجا میکنیم ولی چه سود؟ کو گوش شنوا و چشم بینا؟ نکونام در حد و اندازه ی فولاد نیست قطبی بهترین گزینه بود که حضرات دیپورتش کردن چونکه نمیخواستن فولاد قهرمان بشه یا سهمیه ی آسیایی کسب بکنه این مسیر فرسایشی اژدری زاده ی ملعون همچنان ادامه داره من شخصا از زبان یکی از بازیکنای فولاد شنیدم که سیاست فولاد فقط موندن تو لیگ اونم هفتم هشتم همین پس از دوستان عزیز و متعصب فولادی عاجزانه میخوام که دیگه پا تو ورزشگاه نزارن خواهشا.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
نکونام فولاد را باماشین سازی نساجی سایپا پارس جم مقایسه میکند،،،،، آذری هم میگوید تیم متوسطی هستیم،،،،،آره باشگاه درجه یک اما تیم متوسط،،،،، بازهم میگویم مقصر خودمان هستیم. نه نکونام،،،،
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
آقایان فریدون و فولاد خونی همیشه حرفم دلم رو میزنید
جانا سخن از زبان ما گویی
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
باسلام... جناب اقای یزدی کارشناسی ونظرجنابعالی کاملا درست است.. متاسفانه مدیران ومتولیان فعلی تیمهای استان هیچگونه صداقتی در گفتار وعمل همچنین باهوادارا ندارند، وآدمی ک متوسل ب دروغ وریاشود، مطمعن باشید ب آخرخط رسیده واین اصل ذلت است.. فولاد جلوتر ازهمه تیمها تکلیف سرمربی، بازیکن و اردوهای آماده سازی اش معین شد. فولاد دارد بانتایج کاذب همانند آمپول تسکین فقط امروز وفرداپیش میرود.. اقای آذری اصفهانی هیچ قصوری هم ندارد چون تیم بسته شده بود وایشان منصوب شدن، مجبور است شرایط فعلی را تحمل کند. وباحرفهای برنامه سه ساله برا فولاد هواداران را وساکت کند. آخه امروز طرد همین نکونام وکمک هایش کلی هزینه سره مجموعه میذاره. قصور از رضایی بود. هواداران بازهم تحمل کنید شاید نیم فصل بشود کاری کرد. ضمنا منتظرمعجزه نباشید امسال خبری نیست.. خواهشا نگذارید باکامنت هامون حاشیه براتیم درست کنیم. بخاطر فولاد وفوتبال خوزستان.. تکرارمیکنم امسال خبری نیست.. ضمنا خط میانی از روزاول بد بود الان بدتر... آخه این مهاجم روکی بایدتغذیه کند؟ تیم موقعیت نمیسازد.. تیم موقعیت برامهاجم نمبسازد. تیم با فوتبال سره زمین غریبه اس.. کدام دوران فوتبال خوزستان بزن زیرش بود؟ چرا با مطالعه مربی وبازیکن جذب نمیشود؟ آیااین پول حرام است یافقط دلال بازی وجیب پرکنی؟ استقلال تهران در حهنم تبریز پنج بار سرمربی سیستم تغییر داد وبلای جان تراکتور شد. ما در زمین خودمان باآنهمه کبکبه عمرمان را درفوتبال گذراندیم نفهمیدیم سیستم فولاد چیه. مهاجم کیه.. طراح کجاس؟ والله وب الله ماهم گیج شدیم... خدا از اونایی ک مردم وهواداران فوتبال استان را نابود کردن... نگذرد..... یاحق
مسعود
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
این همه از قطبی به نادرستی انتقاد شد، تیم رو هم خودش نبسته بود، ولی فولاد در زمان ایشان بهترین خط حمله رو داشت، آقای گل لیگ رو داشت.
دانش و تجربه مربی گری ایشان هم از نکونام بیشتر بود.
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
مردی بخدا، زمانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بودی، وقتی پرسپولیس در مقابل تیم تو صف آرایی می کرد، استقلال خوزستان فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش می گذاشتند، تیم حریف هم جرات حمله نداشت، استقلال خوزستان با بودجه کم و کمترین امکانات در زمین فوتبال نسبت به پرسپولیس برتری نشان می داد و به زانو در می اومد حيف که قدر تو را ندونستن، کاش می اومدی و سر مربی فولاد خوزستان می‌شدی مرد بزرگ و اصیل دیار خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
صنعت تا این لحظه گند زده هزار بار رحمت به فولاد بابا جون یکی بازیکنهای صننعت بگیره
خاک بر سرتون
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
آقای غلامحسین حیدری برادر برگوار و ارجمند فرمایش شما کامله درسته اما اون جایی که گفتید حمایت کنید نخیر درست نیست
حمایت از کی؟ از نکونام و رجبی و هاشمی نسب؟
یا از قاسمی نژاد سیف اللهی و آبشک؟
۵ ساله وضع ما اینه حمایت تا کی آخه
در ضمن آذری درسته تنها اشتباهش حمایت قاطعانه از نکونامه
اما فقط مدیرعامله رئیس شرکت نیست
فولاد رو از بالا خراب کردن بهت قول میدم با این تفکر امسال و سال بعد هفتم هشتمیم
من نمیدونم چرا از محمدی حمایت میکنید؟ محمدی همونیه که گفت رتبه هشتمی فولاد در لیگ رتبه خوبیه
علي فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
واقعااا حرف حق زدي جناب يزدي و حرف دل ما هوادار ها رو
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
برادرعادل بنده نه اینکه دیروز امروز فولادوصنعت باختن این حرف رامیزنم. هیچوقت بخاطر دو برد کاذب جوگیر نمیشم.. چون برد فوتبالی باشانسی فرق دارد. وبدترین چیز گول زدن خود است... ب شهادت خوزستان اسپورت هفته چهارم پنجم گفتم دربحث کارشناسی خودم را کوچکتر از خود میدانم اما هرسه نماینده ما سال بدی را خواهند داشت،، اگر سقوط نکنیم باذلت لیگ را ب اتمام میرسانیم.... درآخر جدیدا اضاف میکنم نیم فصل دوم برما برخواهد گذشت.. گول نتایج کاذب فعلی رانخورید... امیدوارم پیش بینی ام برعکس درآید وموفقیت نمایندگان استان خواسته ی هرخوزستانی باغیرت است.... یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
سلام بر مربی پاک حیف بخدا شما بیرون باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
اقای یزدی کاش خودتان یک مقدار از این برنامه ها را در استقلال خوزستان اجرا میکردید تا تیم به لیگ یک نمیفتاد
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
دوست عزيز جناب يزدي تا هفته ١٠ اگه اشتباه نكنم سر مربي بود و ١١ امتياز گرفتن بعد از ايشون ٥مربي عوض كردن همشون رو هم ١١ امتياز نگرفتن موفق باشيد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها