به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
هافبک تیم فولاد خوزستان عنوان کرد:

قاسمی‌‌نژاد: روز سخت برای پرسپولیس رقم می‌زنیم

روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که در بازی امروز سه امتیاز را از پرسپولیس بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد قاسمی‌نژاد هافبک تیم فولاد خوزستان در آستانه بازی حساس‌شان مقابل پرسپولیس از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی در این بازی مهم پرده برمی‌دارد.

صحبت‌های محمد قاسمی‌نژاد پیش از بازی با پرسپولیس را مرور کنید.
 
در رابطه با بازی‌تان با پرسپولیس چه توضیح فنی داری؟
 تیم‌های پرسپولیس و فولاد دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران هستند به همین دلیل قطعاً بازی زیبایی را از جانب دو تیم شاهد خواهیم بود، اما از سوی دیگر ما میزبانیم به همین دلیل باید سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم. با حمایت هواداران‌مان روز سختی را برای پرسپولیس رقم زده و می‌سازیم. بزرگترین پشتوانه ما هم در این بین هواداران‌مان هستند به همین دلیل با روحیه مثبتی که آنها به ما می‌دهند برای شادی دل آنها می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم.

اما تاکنون شرایط خوبی در نتیجه‌گیری‌تان نداشتید؟
 در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم، اما فولاد بازی به بازی بهتر می‌شود. امیدوارم بازی‌مان با پرسپولیس هم بازی خوبی شود تا همه اهالی فوتبال بخصوص هواداران‌مان لذت ببرند و ان‌شاءالله سه امتیاز را هم به امتیازات‌مان اضافه می‌کنیم تا در جدول تکان بخوریم و جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم. در مورد بازی با پرسپولیس هم تمامی بچه‌های تیم هم‌قسم شده‌اند تا در این فصل با نتیجه‌گیری در این دیدار مهم و سایر بازی‌ها کاری کنیم تا همه به مجموعه فولاد احترام بگذارند.
 بازی با پرسپولیس هم مانند بقیه بازی‌ها سه امتیاز دارد و فرقی برای ما ندارد.

به گلزنی هم فکر کرده‌ای؟
 بازی پرسپولیس هم مانند بقیه بازی‌ها سه امتیاز دارد و فرقی برای ما ندارد. در این بین هم من فقط به‌دنبال گلزنی خودم نیستم. هدف من موفقیت تیم است و برای موفقیت تیمم و نتیجه‌گیری‌اش از جان مایه می‌گذارم.

نکونام چه حرف خاصی برای بازی‌تان مقابل پرسپولیس داشته؟
 آقا جواد برای هر بازی برنامه خاص خودش را دارد و برایش اهمیتی ندارد که با کدام تیم بازی داشته باشد، اما ما با تمرکز بالا و با برنامه به میدان می‌رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حرف آخر...
 روزهای سختی را سپری کردیم اما خیلی امیدواریم که با گذشتن از سد پرسپولیس کمی از خستگی‌هایمان کاسته شود و در ادامه شاهد روزهای بهتری باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
درود بر شما قاسم نژاد دوست دارم فقط بجنگید واسه برد فقط فولاد
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
روز سختت این بود!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها