به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نکونام: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

نکونام: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به اهمیت بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و حضور و همراهی هواداران را مهم دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، بازی حساسی خواهد بود. سه امتیاز این مسابقه می‌تواند تیم برنده را از حریفش جدا کند و به بالای جدول برساند. پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش بسیار خوبی دارد و با توجه به قهرمانی‌هایی که در سال‌های اخیر به دست آورده است، سعی می‌کند روند خود را ادامه دهد.

وی وضعیت تیم فولاد را مطلوب خواند و گفت: ما نشان دادیم تیمی هستیم که می‌توانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم، نتایج دلخواه خود را به دست بیاوریم و به موفقیت برسیم. مهم حفظ تمرکز و آرامش برای بازی فرداست که امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جذب بازیکن جدید نیز تصریح کرد: گرفتن بازیکن در این برهه فصل سخت است، چون بازیکنان در تیم خود مشغول هستند و باید به سراغ بازیکنانی برویم که یا آزاد هستند، یا اینکه در لیگ‌هایی بازی می‌کنند که در این مقطع تمام می‌شوند. دو هفته است که کار جذب بازیکن را برای نیم‌فصل آغاز کرده‌ایم و با مدیران باشگاه صحبت کردیم که بتوانیم بازیکنان موردنظر خود را در خط حمله، به خدمت بگیریم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس، محروم یا مصدوم دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خدا را شکر تمام بازیکنان سالم و آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر همانند یک ماراتن است، یادآور شد: مسابقات لیگ مانند مسافتی طولانی است که باید بدویم و به موفقیت برسیم. دیدار با پرسپولیس یک بازی شش امتیازی است که تیم برنده می‌تواند با سه امتیاز مسابقه، خودش را از رقیب جدا کند و به بالای جدول برسد. ما به دنبال این هستیم که بازی خوبی ارائه کنیم و به همراه آن، نتیجه خوبی بگیریم. شرایط تیم‌ها در پایان فصل مشخص می‌شود، اما تمام توجه ما به این است که راه‌مان را هر روز، بهتر و بهتر طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره نقش داور در بازی فردای تیمش نیز گفت: اینکه تیم ما خوب کار می‌کند به خاطر تلاش مداوم کادرفنی من و بازیکنان است تا شرایط خوبی داشته باشیم. آذری نیز از زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفته است همواره پای کار است تا شرایط را خوب پیش ببریم. برای ما مهم است که فردا فارغ از مسائل داوری بازی خوبی را انجام بدهیم. همواره نیز به بازیکنان می‌گویم که داوران برای ما قابل احترام هستند. خورشیدی نیز یکی از داوران باتجربه، خوب و امتحان پس‌داده کشور ماست و امیدوارم فردا نیز قضاوت خوبی داشته باشد و ما بدون دغدغه کار فنی خود را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخواست خود از هواداران تیمش را اینچنین مطرح کرد: همیشه هواداران کنار ما بودند و تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و به ما روحیه دادند. در بازی گذشته خانگی به خاطر همین حمایت هواداران و تحت فشار قراردادن حریف در دقایق پایانی به گل رسیدیم. برای رسیدن به موفقیت برای ما خیلی مهم است که هواداران کنارمان باشند. از هواداران خواهش می‌کنم به بازیکنان روحیه بدهند تا از شرایط میزبانی استفاده و بازیکنان را باانگیزه بالا در زمین داشته باشیم تا با استفاده از نکات فنی حرکت روبه‌جلوی‌مان در کنار هم ادامه داشته باشد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
اقای نکونام امیداور نه باید بازی خوبی انجام بدی مهره های تیم خوب ارنج کون نتیجه میگری جان هرکی میپرستی فردا از ابشک و سیف الهی و قاسمی نژاد استقاده نکن
محمد
|
Netherlands
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
آقای نکونام خواهشن انتقام باخت دو سال پیش سه بر صفر را از پرسپولیس بگیرید و شجاعانه بازی کنید
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
دوستان فولادی خواهش میکنم استادیوم را پر کنید ،نگذاریم بیش از ده درصد به پرسپولیس برسد،به امید برد فولاد.
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
با مدیران باشگاه صحبت کردیم که بتوانیم بازیکنان موردنظر خود را در خط حمله، به خدمت بگیریم!!!!
این تیم بازیساز نداره درک کن آقای نکونام بازیساز میخواد
شما سوارز رو بخر بزار نوک وقتی سه هافبکمون آبشک عبدالله زاده مریدی اساسا هافبک دفاعین چطوری توپ به پریرا و بیت سعید برسه؟؟؟
بازی با نساجی اونا ۹ تا شوت زدن ما یکی
هر بازی حداقل ۱۰۰ پاس کمتر حریف میدیم
تفکر هجومی داشته باش یه بازیساز و یه مهاجم بخر این تیم قهرمانه‌. استقلال خ با ۷ بازیکن بومی از ۱۱ بازیکن اصلی قهرمان شد بومی باشه با کیفیت باشه . غیر بومیا هم باید با کیفیت باشن
امیدوارم فردا با حمایت هوادارا پیروزی رو ببریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
آقای نکونام انشاالله روز بازی همه چیز مهیاست هواداران متعصب فولادوهوای پاییزی یک بردخانگی دیگر رقم خواهد زد هیچ عذر وبهانه ای قابل توجیه نیست. این بازی مهمترین بازی نیم فصل است .وفقط با 3 امتیاز راضی خواهیم شد.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
پرسپولیس فردا باید بخوره از فولاد به چند دلیل 1- پدیده 0 فولاد 1--- پدیده 1 پرسپولیس 0 2- فولاد0 سپاهان0 -------- پرسپولیس 0 سپاهان 2
یعنی واقعا اگه خودمون باشیم پرسپولیس را له میکنیم
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
سلام آدمین خوزستان اسپورت .دوروزه هرچی میرم توسایت برای خرید بلیت سایت بستس چرا ؟ موندیم راهمون میدن داخل یانه ؟
مدیر پایگاه سلام
سامانه فروش بلیت مشکل خاصی ندارد. برای ورود به سامانه روی لینک زیر کلیک کرده و پس از وارد کردن شماره موبایل خود مراحل خرید بلیت را دنبال کنید.

سامانه بلیت فروشی باشگاه فولاد خوزستان

میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
انشاالله پر گل ببریم فقط فولاد بازی شش امتیازی جواد جون فقط برد نیاز داریم
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
 ظاهرا تو ورزشگاه مسجد سلیمان هواداران فولاد از مدیر عامل محترم فولاد درخواست ۹۰ به ۱۰ کردن برای تماشاگران دو تیم و ایشون هم گفتن هواداران فولاد ۲ الی ۳ ساعت قبل از بازی سکو ها رو پر کنن بقه اش با من اقای هوادار خوزستان خواهشا"یک بار بیا فقط تیم خودت رو تشویق کنن تعصب به شهرت داشته باش بخدا پرسپولیس و استقلال برا شهر ما افتخار نیست متاسفانه من شاهدم از همین اهواز از محلاتی که اصلا تصور نمیشه برای تشویق سرخابی ها میرن تو ورزشگاه لطفا فقط فولاد ....یا علی
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
فولاد خونی امروز بدون بلیط فقط با کارت ملی بیا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها