به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

کوهیان: لیگ بسکتبال امسال چالش زیادی دارد

کوهیان: لیگ بسکتبال امسال چالش زیادی دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باشگاه هم از ما نمایش خوب خواسته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فرزاد کوهیان در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام برای حضور در لیگ برتر که از پنجشنبه  آغاز می‌شود، اظهار داشت: بچه‌ها با جدیت تمرینات را انجام می‌دهند و هر روز بهتر می‌شویم. اردوی خوبی را در تهران داشتیم و بازی‌های تدارکاتی که داشتیم خیلی به روند آماده سازی ما کمک کرد.

وی ادامه داد: 5 بازی برگزار کردیم که فکر می‌کنم اگر قبل از آغاز لیگ تورنمنت‌های چهارجانبه‌ای را در شهرهای مختلف برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود و همه استان‌ها درگیر می‌شدند.

سرمربی پتروشیمی در مورد اینکه تیمش چند درصد آماده است، گفت: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم. چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و کارمان را دیر هم آغاز کردیم. البته بخشی از آماده سازی هم باید در طول لیگ اتفاق بیفتد.

کوهیان در مورد دیدار هفته اول با پتروشیمی عنوان کرد: لیگ امسال چالش زیادی دارد. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم، چون بازیکنان و مربیان خوبی دارند و تلاش می‌کنند. برخی تیم‌ها بازیکنان ملی پوش دارند و تیم‌های دیگر هم خارجی جذب کرده‌اند که در این صورت بالانس خوبی در لیگ وجود خواهد داشت. نیروی زمینی هم تیم جوان و جنگنده‌ای دارد و قطعا بازی خوبی خواهد شد.

وی در مورد اینکه هواداران پتروشیمی دو فصل از قهرمانی دور بودند و در این فصل انتظارات بالا خواهد بود، تاکید کرد: برنامه ما این است که بازی به بازی پیش برویم و باشگاه هم از ما نمایش خوب می‌خواهد.

لیگ برتر بسکتبال از نهم آبان آغاز می‌شود و پتروشیمی در هفته اول در تهران میهمان نیروی زمینی است.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها