به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

جهانی: هر چه زودتر مشکلات برطرف شود

جهانی: هر چه زودتر مشکلات برطرف شود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت تاکید کرد که آنها در همه بازی‌ها دنبال پیروزی هستند تا در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را کسب کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش برابر تراکتور و اینکه آنها اولین شکست تیم تبریزی را در لیگ امسال رقم زدند، گفت: بازی سختی داشتیم و شکست دادن تیمی که چند بازیکن ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی باکیفیت دارد، اصلا کار آسانی نبود. آنها بدون گل خورده و بدون شکست پا به این دیدار گذاشتند ولی ما در زمین خودمان به چیزی جز شکست دادن تراکتور فکر نمی‌کردیم. البته می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی با تدابیر کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. شکست دادن تراکتور یک پیروزی بزرگ بود و امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

جهانی در ارتباط با دو پاس گلی که در این بازی به هم‌تیمی‌هایش داد، تاکید کرد: وظیفه من پاس دادن است و فصل گذشته هم هفت پاس گل دادم. خوشحالم که در برد تیمم تاثیرگذار بودم ولی همه بازیکنان در تیم ما زحمت می‌کشند و همه ما به چیزی جز موفقیت صنعت‌نفت فکر نمی‌کنیم. ما با هدایت دارگان اسکوچیچ در هر بازی دنبال برد هستیم و سرمربی ما نقش مهمی در موفقیت‌های تیم داشته است.

وی در مورد مشکلات مالی صنعت‌نفت و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان عنوان کرد: اکثر بازیکنان درآمدشان از فوتبال است، وقتی چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود ذهن بازیکنان تحت تاثیر قرار می گیرد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا بتوانیم با تمرکز بالا این نتایج را ادامه داد و امسال بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در ارتباط با دیدار مقابل نساجی تصریح کرد: بازی سختی در قائمشهر داریم و نساجی مقابل هوادارانش به چیزی جز برد فکر نمی‌کند. با این حال هدف ما این است که نتایج خوب‌مان ادامه داشته باشد، امیدوارم در این بازی هم نتیجه دلخواه خودمان را به دست بیاوریم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
خدایش جهانی عالیه امیدوارم همیشه موفق باشی امیدوارم اقای مدیر عامل هر چه سریعتر مشکل تیم حل کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
بازیکنان با شرف صنعت حتما این مشکلات حل میشه
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
جهانی جان ما مردم آبادان شما را به عنوان یه غریبه نگاه نمیکنیم و شما را از خودمان میدانیم و بشدت شما را دوست داریم امیدوارم به همراه خانواده زندگی توام با آرامش و لبریز از عشق و محبت را در کنار مردم آبادان سپری کنید.مشکلات مالی هم انشاالله و به حول قوه الهی حل خواهد شد دوستت داریم جهانی عزیز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها