به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نکونام: در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم

نکونام: در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم روی ضربات ایستگاهی می‌توانیم به نساجی گل بزنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: خداراشکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. ما دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بد بازی کردیم و نیمه اول ما را اذیت کردند ولی با شروع نیمه دوم تعویض کردیم و توانستیم بهتر بازی کنیم و نهایتا روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. ضربات ایستگاهی یکی از اهداف‌مان بود که برنامه داشتیم و می‌دانستیم نساجی عقب‌نشینی می‌کند و تنها راهی که می‌توانیم به گل برسیم همین راه بود.

وی ادامه داد: از تیمم گله‌مندم و به خاطر شروع بدمان 10 دقیقه اول خوب نبودیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و کنترل بازی در دست ما بود. این برد را تقدیم می‌کنم به تمام عزیزانی که در کارخانه فولاد زحمت می‌کشند و همه هوادارانی که از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم پیروزی‌های ما تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: 2 بازی که پشت سر هم بازی کردیم سینا مریدی را در جایی بازی دادیم که وسط زمین را کنترل کند. چون هر دو تیم ماشین‌سازی و نساجی وسط زمین را خوب کنترل می‌کنند. می‌خواستیم نیمه اول بازی را کنترل کنیم و نیمه دوم با تعویض‌هایمان بازی را به دست بگیریم و نتیجه را کسب کنیم. در بازی‌ قبلی از سینا در وسط زمین استفاده کردیم و بعد از آن با تغییرات‌مان بازی را در دست گرفتیم و بهتر بازی کردیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که  به ترکیب ایده‌آل فولاد رسیده است، گفت: ترکیب ایده‌آل تیم من کسانی هستند که خوب تمرین می‌کنند و تمرین خیلی برای من مهم است، بازی بازیکنان تاثیر دارد ولی تمرین خیلی مهم است.

وی در خصوص دریافت کارت قرمز تدارکات تیم فولاد عنوان کرد: فکر می‌کنم یک حرکت بی‌اجازه کرد و خیلی متوجه نشدم چه کاری انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جذب بازیکن برزیلی گفت: این بازیکن الان اهواز است و از فردا با ما تمرین می‌کند. کارهای قراردادش در حال انجام است و یکسری مسائل است که در حال حل شدن است. در فاز هجومی نیاز به بازیکن داریم و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم.

فولاد در مورد اینکه هواداران از شیوه بازی تیم راضی نبودند، تصریح کرد: مردم به هر حال فوتبال را طور دیگری نگاه می‌کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
به ۲ امتیازی سپاهان رسیدیم
آقای نکونام خواهشا ترس رو بزار کنار
دیدی صابر حردانی یک نیمه اومد حملات ما زیاد شدن
هیچ تیمی حتی جلو بارسلونا هم ۳ هافبک دفاعی نمیزاره
عباس بوعذار و صابر حردانی میتون پریرا و بیت سعید رو تغذیه کنن
با وجود قاسمی نژاد در ۱۸ قدم توپی بهشون نمیرسه
این تیم نیم فصل باید تقویت بشه
هواداران عزیز خواهشا در بازی های خانگی از این تیم حمایت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
فولاد تو خط حمله برنامه ایی نداره این تیم در اینده به مشکل می خوره اگه ایراداش بر طرف نکنه
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
اگر جلوی پرسپولیس هم مثل امروز بازی کنیم نتیجه نمیگیریم .نگرانی ما از بازی های بزرگ هست وگرنه امروز بردیم .می تونیم هیچی نگیم اما نکونام باید بدونه هافبک خلاق نداریم.فولاد در خانه باید حمله کنه.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
صحبت های دوستمون عادل صرخه فولادی منطقی و درسته ؛ از جهت دیگه میگن شانس هم یک فاکتور مهم در فوتبال است ولی با این حال اگر ضعف ها بر طرف نشه ؛ همیشه هم شانس به تیم رو نمیاره ؛ به هر حال ارنج و تاکتیک تیم دست مربی است و اگر تیم نتیجه نگیره او اول از همه مسئول است . حقیقت این است که برای مثال بنده که هوادار فولادم پیروزی تیم را همراه بازی زیبا و استفاده از بازیکن بومی که روی فرم باشه را ترجیح میدهم نیمه دوم درسته که فولاد بازی را کنترل کرد چون نساجی برای یک امتیاز دفاع می کرد و داور هم با سوتهای بی موقع سرعت بازی را می گرفت ولی فولاد هم بدون تاکتیک مشخص جهت گل زدن ؛ به بن بست خورده بود و مهاجمین از طرف هافبک ها خوب تغذیه نمی شدن ؛ آوردن یک مهاجم گلزن برزیلی خوبه ولی در صورتیکه یک هافبک بازی ساز خوب در کنارش باشه .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
امیدوارم نکونام دست از لجبازی بردارد و به بازیکنان بومی که تاثیر مثبت در تیم دارند، بیشتر بها دهد با این حال به سلیقه کادر فنی احترام می گذارم.
،دوستان عزیز فولادی با وجود بعضی کاستی ها که بنده هم مثل بقیه دوستان بارها اشاره کردم بهتر است حمایت را از تیم بیشتر کنیم ،امروز هم متاسفانه استادیوم خلوت بود ،حمایت هواداران باعث دلگرمی بیشتر کادر فنی و بازیکنان می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
بعضی ها فکر میکنن مورینیو تشریف دارن بدون اطلاعات فوتبالی و اهداف باشگاه فقط ارنج میکنن و انتقاد بی مورد ، احساس میشه از برد فولاد خیلی خوششون نمیاد !!!!!!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
نمی دونم چرا بعضی از دوستان فکر میکنند این بردهای خفیف روبروی تیمای بدبخت و بی پولی مثل نساجی و شاهین بوشهر و ... شاهکاره!
همین امروز پرسپولیس 5 تا به شاهین زد یا تراکتورسازی هفته قبل 4 تا به نساجی زد.
این نتایج خفیفی که فولاد میاره تضمینی برای کسب قهرمانی و سهمیه اسیایی نیست. بازی امروز زمانیکه مساوی بود هرلحظه امکان داشت نساجی گل بزنه و ببازیم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
در جواب کاربر ناشناس : اگر خیلی دوست داری اهداف باشگاه را بدونی لطفا به صحبت های آقای آذری مدیر عامل فولاد مراجعه کنید که گفته تیم فولاد توسط خود نکونام متوسط بسته شده پس انتظار آنچنانی نباید از آن داشت ضمن اینکه همین آقای آذری در جای دیگر و قبلا گفته هدف ما قهرمانی آسیاست !!! در ثانی دلسوزترین هواداران کسانی هستند که بدرستی انتقاد کنند ضمن اینکه جهت گفتن ضعف های تیم احتیاج به مورینیو نیست فقط خوشحالم که شانس آوردیم آخرای نیمه دوم گل زدیم .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
با یه گل بهار نمیشه
حقیقتا تیم نساجی بهتر بازی کرد
به قول نظری بازیکن نساجی به بازی خوب امتیاز نمیدن
بازیکن خلاق وبازیساز تو تیم کمه کسی که بتونه برا پریرا و بیت سعید بازیسازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
وقتي يك تيم ضد فوتبال مقابلت بازي ميکنه تنها شانس باعث پيروزي ميشه نه فولاد بد بازي كرد اونها باعث شدن فولاد بازيش خراب بشه تا بازي گرم ميشد يكي خودشو مينداخت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها