به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

خطیبی: نفت برای گرفتن مساوی آمده بود

خطیبی: نفت برای گرفتن مساوی آمده بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: فکر می‌کنم بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی که ششم یا هفتم جدول است و باختی هم ندارد، به این شکل بازی کردند و فکر می‌کنم بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند. در شرایط مسابقه، دروازه‌بان ما یک بار توپ را لمس کرد که آن هم در نیمه اول بود.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی یکی از تیم‌هایی هستیم که مقابل همه تیم‌ها برتری داریم. تارتار دوست من است، اما برای مساوی به تبریز آمده بود. خوشحالم این چنین تیم‌ها برای یک امتیاز مقابل ما می‌آیند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

خطیبی اظهار داشت: بچه‌های ما تلاش کردند، اما حریف، دفاعی بازی می‌کرد. یکی دو فرصت خوب به دست آوردیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، اما دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. فوتبالی که ارائه کردیم، بالاتر و بهتر از نفت بود. زمانی که حریف فشرده بازی می‌کند، عمق را می‌بندد که ما این اتفاق را پیش‌بینی کرده بودیم. به همین خاطر، بازی را به کناره‌ها بردیم.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره دوباره به تمایل نفتی‌ها به کسب یک امتیاز خاصرنشان کرد: چند ارسال نصفه و نیمه روی دروازه حریف انجام دادیم، اما نفت در ادامه سیستم خود را تغییر داد و کناره‌ها را بست. این معلوم می‌کند که حریف برای گل نخوردن و کسب یک امتیاز آمده بود. بازیکنانی را به زمین فرستادیم که از شوتزنی آنها استفاده کنیم. یکی دو فرصت گلزنی در این موضوع به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
با سلام . تبریک . و یه انتقاد دارم به اقای نکونام که چه موقع میخواد بازیکنان شمالی فولاد رو از تیم بندازه بیرون امروز دیدیم که چقدر این بلزیکنان شمالی بی انگیزه بازی کردن چون تیم مقابلشون همشهریشون بود . خاک عالم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها