به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
ملی‌پوش دو و میدانی معلولان اعلام کرد

پاپی: پاداشم را ندهند برای خوزستان بازی نمی‌کنم

پاپی: اگر پاداش ندهند برای خوزستان بازی نمی‌کنم

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان با گله‌مندی از بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت نشدن پاداش مسابقات پاراآسیایی جاکارتا، گفت: اگر مسئولان خوزستانی به وعده خود عمل نکنند، محال است دیگر برای خوزستان مسابقه دهم.

به گزارش خوزستان اسپورت، امان‌الله پاپی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عدم دریافت جوایز پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: پیش از این‌که به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شویم، در دیداری که با استاندار خوزستان داشتیم، قول‌هایی در زمینه پرداخت پاداش در صورت مدال‌آوری در این رقابت‌ها به ما دادند ولی با وجود کسب مدال، از آن زمان تاکنون هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. چهاردهم آبان‌ماه راهی مسابقات جهانی خواهیم شد ولی جالب است که هنوز یک ریال از پاداش مسابقات جاکارتا را دریافت نکرده‌ایم. حتی با ما تماس نمی‌گیرند که حال‌مان را بپرسند و هیچ کاری برای ما نکردند.

وی با گله‌مندی از بی‌توجهی مسئولان، گفت: با توجه به این‌که در هفته پارالمپیک به سر می‌بریم، انتظارم از مسئولان این است که به ما توجه کنند و البته جالب این است که حتی در هفته‌ای که متعلق به ما است، هیچ برنامه‌ای نداشتند و حتی برای تبریک هم تماسی با ما نگرفتند.

این ملی‌پوش اندیمشکی عنوان کرد: در پرتاب نیزه کلاس ۵۷، رنکینگ یک جهان را در اختیار دارم ولی مسئولان خوزستانی هیچ توجهی به من ندارند و از من حمایت نمی‌کنند. انتظار دارم حداقل به آن قولی که در زمینه پرداخت پاداش‌ها دادند، عمل کنند و انتظار دیگری از آن‌ها ندارم.

وی خاطر نشان کرد: من در گذشته برای استان لرستان رقابت می‌کردم و حتی در یک رویداد جهانی به اسم این استان به میدان رفتم اما پس از آن، مسئولان خوزستان به من گفتند که از تو حمایت می‌کنیم و از این به بعد برای خوزستان در مسابقات شرکت کن ولی می‌بینیم که حمایتی هم از ما صورت نمی‌گیرد. زمانی که از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا برگشتیم، ورزشکاران مدال‌آور استان‌های دیگر پاداش‌های‌شان را دریافت کردند ولی خوزستان تاکنون یک ریال از جوایز را به ما پرداخت نکرده است.

پاپی در خصوص شرایطش برای حضور در رقابت‌های جهانی پیش‌رو نیز گفت: خدا را شکر در ۹۰ درصد آمادگی به سر می‌برم و از دهم آبان‌ماه وارد اردوی تیم‌ملی می‌شوم. مسابقات جهانی اهمیت بسیاری دارد زیرا کسب سهمیه پارالمپیک است. انتظارم از مسئولان خوزستان این است که پیش از اعزام به این رقابت‌ها به وعده خود عمل کنند تا با روحیه دوچندان به این مسابقات اعزام شویم.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان خوزستانی به وعده خود در خصوص پرداخت پاداش پاراآسیایی جاکارتا عمل نکنند، محال است دیگر برای خوزستان مسابقه دهم. هر وقت به مسئولان می‌گوییم چه زمانی قرار است پاداش‌های ما را بدهید، بهانه‌ می‌آورند. مسئولان ورزش خوزستان پروژه‌های مختلفی را در شهرستان‌ها افتتاح می‌کنند اما وقتی ورزشکار ملی نباشد، چه فایده‌ای دارد. مسئولان باید از ورزشکاران ملی‌ خود حمایت کنند تا دیگر ورزشکاران هم ببینند و علاقه‌شان به ورزش بیشتر شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
خیالت راحت دراین استان بی درو پیکر که هر وامونده ای که اشخاص فقط به خاطر داشتن پارتی مسئول میشن انتظار همراهی و حمایت را نداشته باش . مسئولین استان که براحتی اجازه انتقال کارون خرمشهر را میدن و در برابر مشکلات مالی تیمهای ورزشی سکوت کرده اند قطعا درکشان نسبت به افتخار آفرینیهای شما و امثال شما صفره. پس بهتره بری برای استان دیگری مدال آور باشی که در این استان فریادرسی نیست .
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
رایزنی کن بری کشور، تو این مملکت دویدن یعنی درجا زدن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها