به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

پارس‌جم 0 – نفت 0؛ مصاف جنوبی‌ها برنده نداشت

پارس‌جم 0 – نفت 0؛ مصاف جنوبی‌ها برنده نداشت

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم تختی جم
یکشنبه 28 مهرماه 98 – ساعت: 18
پارس جنوبی جم 0 – صنعت نفت آبادان 0
داور: سیدمهدی مرجان‌زاده
کمک داوران: آرمان اسعدی و یوسف مغروری
اخطار: مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی (پارس جنوبی) – مسلم مجدمی، ناصر سالاری، میلاد جهانی (صنعت نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

پارس جنوبی جم: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا (46- بابک حاتمی)، شهرام گودرزی (59- محمد نوری)، محمود شفیعی، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی (69- متین کریم‌زاده)، پوریا آریاکیا، کاخابر کاکاشویلی و مهدی ترکمان
سرمربی: فراز کمالوند

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عبدالله ناصری، محمد اهل‌شاخه، سیدمحمد قریشی، عقیل کعبی، طالب ریکانی (68- محمود مطلق‌زاده)، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، میلاد جهانی (71- بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی و مهدی مومنی (81- رضا جبیره)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
ورزشگاه تختی جم در حالی میزبان رویارویی تیم‌های جنوبی لیگ برتر شد که تیم‌های پارس جنوبی و صنعت نفت تا قبل از این بازی شرایط متفاوتی در جدول داشتند. نفت آبادان لیگ نوزدهم را با خوب شروع کرده و در پی ماندن در رده‌های بالای جدول با پیروز شدن در این مسابقه بود، اما پارس جنوبی برای جدا شدن از نیمه پایین جدول و بهبود جایگاهش نیاز به بردن این بازی خانگی داشت.

در 45 دقیقه نخست، بازیکنان دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و خطراتی هم روی دروازه‌ها ایجاد کردند که با گل همراه نشد. مهم‌ترین فرصت از دست رفته‌ی نیمه اول، ضربه پنالتی شاگردان کمالوند بود که در دقیقه 40 پس از برخورد توپ به دست قریشی مدافع نفت آبادان اتفاق افتاد و محمد ابراهیمی مهاجم باتجربه پارس جنوبی با ضربه‌ای محکم توپ را به تیر افقی دروازه صنعت نفت زد تا این پنالتی از دست برود و تساوی صفر – صفر در پایان این نیمه پابرجا بماند.

در نیمه دوم، پارس جنوبی با سرعت دادن به بازی و طراحی حملاتی روی دروازه نفت آبادان در صدد رسیدن به گل در این مسابقه بود و شاگردان اسکوچیچ هم با کنترل فشار تیم میزبان مترصد بهره بردن از ضدحملات بودند اما تلاش بازیکنان پارس جنوبی و صنعت نفت در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید و هرکدام از طرفین میدان یک امتیاز به اندوخته‌های قبلی‌اش افزود.

در حاشیه
* گروهی از هواداران تیم صنعت نفت با حضور در جایگاه هواداران تیم میهمان به تشویق سبزپوشان نفت پرداختند.
* سید زین ‌العابدین موسوی فرماندار آبادان همراه با طرفداران تیم صنعت نفت در بوشهر حضور داشت و با حضور در بین تماشاگران آبادانی به تماشای بازی پرداخت.
** ظهر امروز با اعلام رئیس کانون هواداران پارس جنوبی، به دلیل مشکلات فنی که در سایت بلیت فروشی رخ داد، تماشای مسابقه رایگان اعلام شد اما بعد از آن روابط عمومی باشگاه رایگان بودن بلیت ها را تکذیب کرد و همین موضوع باعث سردرگم شدن هواداران پارس جنوبی در مقابل ورزشگاه تختی جم و اعتراض آن‌ها شد.
* تعدادی از بانوان که بیرون از ورزشگاه حضور داشتند و می‌خواستند وارد استادیوم شوند، اما از ورود آنها جلوگیری شد.
* مگنو باتیستا بازیکن پارس جنوبی‌جم که سابقه حضور در صنعت نفت آبادان را دارد قبل از شروع مسابقه به سمت بازیکنان آبادانی رفت و با آن ها خوش و بش گرمی داشت.
* طرفداران دو تیم در اطراف ورزشگاه در خصوص مشکلات باشگاه‌هایشان و عدم حمایت وزارت نفت به گفت‌وگو پرداختند و نگران مشکلات مالی تیم هایشان بودند.
* هواداران پارس جنوبی با شعار صنعت به شهر جم خوش آمدی از این تیم آبادانی استقبال کردند و خیر مقدم به آن ها گفتند.
* فراز کمالوند که خاطرات خوشی از دوران سرمربیگری صنعت نفت آبادان دارد با تعدادی از بازیکنان آبادانی خوش و بش کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* در دقایق پایانی بین بازیکنان پارس جنوبی و صنعت نفت درگیری پیش آمد و داور برای کنترل درگیری از کارت زرد استفاده کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
واسه چی آقای اسکوچیچ داره با عیسی آل کثیر لجبازی میکنه اگه امروز بازی میکرد احتمال گلزنیش بالا واقعا متاسفم برای اسکوچیچ که این مهاجم بزرگ رو بازی نداد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
خوب بازی نکردیم ولی خداروشکر مساوی گرفتیم یه امتیاز بیرون از خونه بد نیست
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
افتضاح بود.نمیدونم چرا عیسی تو بازی نبود. بدون مهاجم بازی کردیم کلا . تو حمله هیچ کاری نکردیم.شرم اور بود این نتیجه و این ترکیب
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
اینا میخوان ال کثیر و بغلانی نابود کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
اسکوچیچ پول گیرش نیومده قات زده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
درود به شرف و تعصب فرماندار محترم شهرمون . خجالت برای نمایندگان آبادان که سه نفر هستن ولی عرضه تک نماینده مسجدسلیمانو ندارن که تونس اندکی پول جذب کنن و به بازیکنای تیمشون بدن . استاندار هم که کلا دور آبادانو خط کشیده . ما آبادانیا کلا در خوزستان تنهاییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
نمیدونیم دلیل بازی نکردن عیسی چی بود مومنی هافبکه حالا چرا بهترین بازیکن تیم امید ایران یعنی جبیره هم فیکس نیست معلوم نیست ولی کلا بچه‌ها بخاطر مسائل مالی روحیه نداشتن ننگ بر آدمهای پول پرست و خود فروش آخه تبعیض تا کجا چرا مانع تزریق پول به آبادان میشوید نفرین به شما
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
درخصوص آل کثیر اگر مشکلاتش ناشی از مسائل مالیه خب حق داره و مثلا میتونه از تیم جدا بشه ‌.ولی اگر با اسکوچیچ مشکل داره در اینجا حق با مربیه که کی و کجا از بازیکن بازی بگیره وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه.از بکهام که بالاتر نیستیم از فرگوسن " لنگه کفش " دریافت کرد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
حیف تیم به این خوبی داره نابود میشه بازیکنان روحیه ندارن که بازی کنند حیفه حیف
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها