به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

الهامی: کم تجربگی بازیکنان به تیم‌مان ضربه زد

الهامی: کم تجربگی بازیکنان به تیم‌مان ضربه زد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت که تیمش یک بازی پرفشار را مقابل فولاد خوزستان پشت سر گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همان‌طور که خودتان مشاهده کردید، یک بازی پرفشار انجام دادیم. روز گذشته هم گفتم که هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده بازی می‌شود. به تیم فولاد و جواد نکونام تبریک می‌گویم، چرا که به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند.

وی ادامه داد: ما در این بازی دنبال سه امتیاز بودیم و بازی را خوب شروع کردیم. ما به گل هم رسیدیم، ولی بعد از گل‌های‌مان خیلی زود گل مساوی و در نهایت گل سوم را دریافت کردیم. فکر می‌کنم در هفته‌های گذشته به اندازه تمام تیم‌هایی که مقابل فولاد موقعیت داشتند، ما در این بازی موقعیت گل ایجاد کردیم. در بحث ضربات ایستگاهی فولادی‌ها بچه‌های ما جوانی و بی‌تجربگی کردند. فولاد در کل بازی یک موقعیت نصف و نیمه داشت. سه ضربه ایستگاهی هم داشتند که از دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. فکر می‌کنم بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کردند، مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم، اما جوانی و بی‌تجربگی باعث شد نتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. فولاد تیمی کاملاً حرفه‌ای بود که به سه امتیاز رسید و به آنها تبریک می‌گویم.

الهامی در پاسخ به این سؤال که چه تدابیری داشتند که بی‌تجربگی بازیکنان ماشین‌سازی مقابل تجربه فولادی‌ها دردسرساز نشود، گفت: تیمی که جوان است در جاهایی اشتباه می‌کند که خیلی از مواقع جبران آن سخت است. شاید اگر موقعیت‌هایی که ما داشتیم را فولاد داشت نتیجه خیلی بدتر از این می‌شد. ما باز هم با جوانان کار می‌کنیم تا تجربه لازم را کسب کنند. متأسفانه تیم ما یک مقدار جوان است. جوان انگیزه لازم را دارد، اما باید تمرکز و تجربه لازم را به آنها اضافه کنیم تا بتوانند در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم ما روند روبه‌رشدی داشته است و در هفته‌های آتی عملکرد بهتری از بازیکنان ما شاهد خواهید بود. ما در این بازی سه امتیاز را خیلی آسان از دست دادیم و ناراحتی من از این است که می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، اما در نهایت باختیم. دو بار از حریف پیش افتادیم، اما روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. غیبت بازیکنان مصدوم و محروم ما از جمله لک و بهزادی کریمی روی عملکردمان تأثیرگذار بود. قطعاً ما در ادامه مسابقات پیشرفت خواهیم کرد و شاهد عملکرد بهتر بازیکنان خواهیم بود.

شایان ذکر است، به دلیل اینکه جواد نکونام روز گذشته در کنفرانس خبری شرکت نکرده بود، امروز خبرنگاران در کنفرانس خبری این مربی شرکت نکردند و نشست مطبوعاتی نکونام برگزار نشد.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها