به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: بعضی از تیم‌های دولتی قانون را دور می‌زنند

تارتار: بعضی از تیم‌های دولتی قانون را دور می‌زنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که تیم امید می‌تواند با حمید استیلی طلسم راهیابی به المپیک را بشکند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار درباره بازگشتش به تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، پس از کناره‌گیری از سرمربیگری این تیم و درخواست رسمی برای فسخ قراردادش با نفتی‌ها گفت:  خدا را شکر مشکلات حل شد و به تمرینات بازگشتم. حرفم از ابتدا این بود که باشگاه به تعهدات خود عمل کند که این کار را انجام داد.

وقتی باشگاه به تعهداتش عمل می‌کند، چرا نهالی را که کاشتیم، از دست بدهیم؟
وی ادامه داد: وقتی باشگاه به تعهدات خود عمل می‌کند، چرا نهالی را که کاشتیم و برای آن زحمت کشیدیم، از دست بدهیم؟ الان باید بایستیم و با تمام قدرت کارمان را انجام دهیم. پس از پایبندی باشگاه به تعهدات خود، درخواست فسخ قرادادم هم منتفی شد.

بازی با شهر خودرو در جام حذفی می‌تواند دیدار تدارکاتی خوبی باشد
سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص رویارویی روز چهارشنبه تیمش مقابل شهر خودرو، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خیلی روی جام حذفی سرمایه‌گذاری نکردیم، اما این مسابقه می‌تواند بازی تدارکاتی خوبی در تعطیلات لیگ برتر باشد. مقابل تیمی که مدعی قهرمانی لیگ برتر است، به میدان می‌رویم و به صورت جدی محک می‌خوریم.

برخی تیم‌های دولتی که برای قهرمانی می‌جنگند، قانون را دور می‌زنند
تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا حمایت‌ها از باشگاه نفت مسجدسلیمان، ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: مسئولان به فکر حل مشکلات هستند. قانون عجیبی در مجلس تصویب شده که ارگان‌ها در لیگ برتر نمی‌توانند هزینه کنند و همین باعث شده برخی تیم‌های دولتی که برای قهرمانی می‌جنگند، قانون را دور بزنند. چنین تیم‌هایی مشکل مالی ندارند، اما تیم‌های نفتی با مشکل مواجه هستند که به خاطر آن قانون عجیب و غریب است.

برخی تیم‌های دولتی از پس هزینه‌های خود برنمی‌آیند
وی با اشاره به لزوم اصلاح این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید میان تیم‌ها تبعیض ایجاد نشود که برخی تیم‌های دولتی، بدون مشکل مالی برای قهرمانی بجنگند و برخی تیم‌ها از پس هزینه‌های خود هم برنیایند. این همان یک بام و دو هواست.

اگر کی‌روش بود، 14 گل به کامبوج نمی‌زدیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره برتری 14 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج به تسنیم گفت: این مسابقه را ندیدم، اما نتیجه بازی نشان داد که تیمی هجومی داریم و تفکرات ویلموتس با کی‌روش، کاملاً متفاوت است. مطمئنم اگر کی‌روش سرمربی تیم ملی بود، این تعداد گل به ثمر نمی‌رساندیم.

ایران نباید در باد 14 گل بخوابد
تارتار با تمجید از ملی‌پوشان کشورمان اظهار داشت: تیم ملی ایران از لحاظ فردی یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و می‌تواند جایگاه مناسبی در جهان داشته باشد. این تیم مقابل تیم‌های بزرگ هم می‌تواند خیلی خوب عمل کند اما نباید در باد این 14 گل بخوابند و در همه بازی‌ها با تمام وجود بازی کنند. چون همه مسابقات به این راحتی نیست که بتوانیم رقبا را دورقمی کنیم. باید کارمان را با انگیزه بالایی دنبال کنیم.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از تیمش را شایسته حضور در تیم ملی می‌داند یا خیر، خاطرنشان کرد: بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. لیگ برتر بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد و این به آینده فوتبال ما کمک می‌کند.

صعود به المپیک با استیلی دور از دسترس نیست
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیم فوتبال امید کشورمان با حمید استیلی در راه صعود به المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: بازیکنان خیلی خوبی در تیم امید داریم و اکثر آنها در لیگ برتر بازی می‌کنند و کیفیت بالایی دارند. فکر می‌کنم با شناختی که استیلی از تیم امید دارد، صعود به المپیک دور از دسترس نخواهد بود و احتمال دارد که این طلسم را بشکنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
وجدانا یکمی فوتبالی و منطقی مصاحبه کنید
به این سادگیا نیست که بتونیم رقبا رو دور رقمی کنیم آخه این حرفها چیه مگه کسی از فوتبال همچین انتظاری داره، صعود با استیلی در المپیک دور از دسترس نیست ( رفیق بازی )
بازیکنان نفت مسجد سلیمان می توانند به تیم ملی کمک کنند ( حرف بدون پشتوانه )
مقابل تیمی که مدعی قهرمانی لیگ است به میدان میرویم ( از حالا داره آمادگی ذهنی برای باخت درست میکنه )
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
تاتار دورودب شرفت حمایتت میکنیم....جام حذفی نخواستیم لیگ مهمه
جمیل اهواز فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
تارتار دمت گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها