به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر

موسوی: تیم صنعت نفت خط قرمز آبادان است

موسوی: باشگاه صنعت نفت خط قرمز آبادان است

خوزستان اسپورت- فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت خط قرمز آبادان است و اجازه نمی‌دهیم برای این تیم مشکلی پیش بیاید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبادان، نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور نمایندگان مجلس، امام جمعه، قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر عامل شرکت پالایش نفت و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و نماينده كانون هواداران در حالی به میزبانی فرمانداری آبادان برگزار شد که سید زین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان با حمایت قاطع از تیم فوتبال صنعت نفت تاکید کرد: بخشنامه‌ی وزارت نفت در چارچوب قوانین سرزمینی مناطق آزاد قابل اجرا نیست. همچنین فوتبال آبادان برای ما خط قرمز است و اجازه نمی‌دهیم برای این تیم مشکلی پیش بیاید.

موسوی با انتقاد از مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص عدم رسیدگی به وضعیت تیم نفت آبادان گفت: عدم حضور شما درجلسه بخاطر این است که آماری برای صنعت نفت نداشته‌اید. اگر نمی‌توانید کاری بکنید، پس مصاحبه هم انجام ندهید.

وی خطاب به حاضرین جلسه گفت: صعود تیم صنعت نفت در سال گذشته از رده های آخر به نیمه بالای جدول لیگ مرهون زحمات شما عزیزان است از این بابت  اول از مردم شریف آبادان و از جمله هواداران باتعصب نفت و البته همه دست اندر کاران، نمایندگان عزیز، شخص آقای زمانی مدیر عامل منطقه آزاد، جناب میرقادری و البته حمایت‌ها و پیگیری‌های امام جمعه محترم و جناب عیسی‌زاده مدیر باشگاه نفت تشکر و قدر دانی می‌کنم. با تلاش همه عزیزان تیم صنعت هم اکنون در جایگاه خوب چهارم جدول است.

رئیس شورای ورزش شهرستان آبادان در خصوص بخشنامه وزارت نفت مبنی بر عدم حمایت مالی از تیم‌ نفت گفت: بخشنامه وزارت نفت در چارچوب قوانین سرزمینی تعریف شده است، ممکن است به سایر تیمهای تابعه وزارت نفت ارتباط داشته باشد اما وضعیت جغرافیای آبادان با توجه به وجود منطقه آزاد تعاریف حقوقی جدیدی پیدا کرده است و این اجازه را می‌دهد که بخشنامه فوق در آبادان اجرا نشود. این منطقه خاص است و سرزمین‌هایی با ویژگی‌های خاص قوانین خاص خود را دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان تاکید کرد: مسئولان مربوطه و نمایندگان محترم نیز باید در این خصوص تلاش بکنند. ما اجازه نمی‌دهیم این تیم دچار مشکل شود. اگر وزارت نفت در این باره کوتاه نیاید، قطعا مسئله را برای تصمیم گیری در شورای تامین مطرح می‌کنم.

موسوی در خصوص وضعیت مالی باشگاه صنعت نفت گفت:دولت از سال 96 تاکنون قریب به 40 میلیارد تومان برای موفقیت این تیم هزینه کرده است. بدهی‌های تیم صنعت نفت نسبت به سایر تیمها بسیار کم است اما همین بدهی‌های کم هم نباید تیم را به حاشیه براند. منطقه آزاد تا پایان هفته یک میلیارد تومان مانده بدهی و یک میلیارد تومان علی الحساب به باشگاه صنعت نفت واریز خواهد نمود. در طول همین هفته به اتفاق هر سه نماینده محترم مجلس در جلسه‌ای با معاون محترم وزیر نفت در تهران مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان و اخذ کمک‌های تعهد شده را پیگیری خواهیم کرد. سهم تعهد شده بازیکنان و مربیان تیم صنعت نفت بزودی پرداخت خواهد شد، اصلا جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: مدیران باشگاه نفت بدانند تیم نفت تکنیکی ترین بازیکنان را در اختیار دارد و مسئولین فنی تیم هم بهترین تاکتیک‌ها را ارائه داده و می‌دهند، آنها را وارد حاشیه بدهی و حساب و کتاب نکنند و تعهداتشان را به موقع انجام دهند. تحت هیچ شرایطی تیم نفت برای مسائل مالی به حاشیه نخواهد رفت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
ای ولا دمت گرم به این میگن مرد، پوز مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان( بجز آبادان ) رو زدی، اگه چهارتا مرد مثل تو پیدا بشه و با جسارت صحبت کنه هیچکس به خودش اجازه نمیده حق مردم آبادان، مسجد سلیمان، و بوشهر که تنها دل خوشیشون فوتبال هست رو بگیره، شیر پاک خورده به شما میگن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
سلام، روی سخنم با کسانی است که همانند کبکی سرشان را به زیر برف فرو بردند تا بلکه همه چیز فراهم شود و این عزیزان همیشه در صحنه و بی کفایت، نان را به نرخ روز بخورند و خیالشان آسوده باشه، درود بر جناب آقای موسوی، باید خیلی استوار و محکم در برابر جماعتی که نمی‌خواهند تیم های محبوب و دوست داشتنی ورزش خوزستان بالخص فوتبال فعالیتی داشته باشه بایستید و بخاطر مردم خونگرم و دوست داشتنی تیم های شهرستان آبادان و مسجدسلیمان نگذارید تنها سرگرمی جوانان این منطقه را به دست نابودی بسپارند، این تیم ها حق مردم است و متاسفم برای عده ای که بی تفاوت هستند و فقط حرف واهی می‌زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
اقای موسوی ضمن تشکر لطفا برای نوسازی زیر ساختها و فضا سازی شهر اقداماتی انجام دهید چون آبادان میتونه خیلی بهتر از این باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
درود به شرف و تعصب و قاطعیت فرماندار ویژه شهرمون. تاکنون بیاد ندارم که مسئولی در آبادان اینگونه قاطعان و با جدیت تمام از مردم آبادان دفاع کند . آبادان نیاز به تعداد بیشتری مسئولان اینچنینی دارد و همچنان امیدی به این نمایندگان نداشته و نداریم . راستی نمایندگان آبادان توجه کنن که پرسپولیس کمی مشکل داره پس بشتابید و برایشان کاری کنید .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
جای شکرش باقیه بالاخره یکی پیدا شد یه حرف و حرکت دلگرم کننده انجام بده.فقط هر چه سریعتر انجامش بدین که فکر بازیکنان شش دونگ به مسابقات لیگ معطوف بشه.دم همتون گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
اگر همه مسولین همین جوری مصاحبه و دفاع کنند تیم انجوری تو حاشیه نمیرود با تشکر از فرماندار محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
فرماندار محترم موقعیت آبادان هم از جغرافیای خاص است و هم تیم صنعت نفت آبادان بدلیل محبوبیتش در سطح کشور خاص میباشد و اصلاح میکنیم که باشگاه صنعت نفت آبادان خط قرمزی است برای کل مردم خوزستان نه فقط آبادان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
تیم صنعت نفت با دیگر تیمهای نفتی فرق میکند همانگونه که آبادان از نظر موقعیت جغرافیایی با دیگر شهرها فرق دارد بنابراین قوانین جدید وزارت نفت اصلا" شامل صنعت نفت نخواهد شد .
جمیل اهواز فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
درود بر شرفت مگر تو برا خوزستانی کاری کنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها