به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکست شهرداری در آخرین بازی لیگ دسته دوم

شکست شهرداری در آخرین بازی لیگ دسته دوم

خوزستان اسپورت- تیمفوتبال شهرداری ماهشهر متحمل شکست دیگری در فصل جاری لیگ 2 شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر شنبه با انجام دو بازی به پایان رسید و تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ایرانجوان بوشهر شد.

شهرداری که در این فصل با سرمایه گذاری زیاد و به خدمت گرفتن بازیکنان باتجربه برای کسب سهمیه صعود به لیگ دسته اول وارد مسابقات شده است در چند هفته ابتدایی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. شاگردان مهدی پاشازاده تاکنون موفق به گشودن دروازه حریفان نشده‌اند و با یک امتیاز در قعر جدول گروه ب قرار گرفته‌اند.

مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم با شرکت 28 تیم شامل شش تیم خوزستانی پیگیری می‌شود. در پایان فصل سه تیم جواز صعود به لیگ دسته اول را دریافت می‌کنند و شش تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

جداول رده‌بندی لیگ 2 تا پایان هفته چهارم را در ادامه مرور کنید.

شکست شهرداری در آخرین بازی لیگ دسته دوم

شکست شهرداری در آخرین بازی لیگ دسته دوم
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
آقای پاشازاده تمرکزش بیشتر رو تیم استقلال و بقیه تیم های هست که سرمربیشون رو اخراج کردن بخاطر همین تو این سه هفته ضعیف نتیجه گرفته متاسفانه خیلی از بازیکنای خوب خورستانی الان ستاره بقیه تیم های لیگ دو هستن کاش از این بازیکنا استفاده میشد
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
خدا را شکر اس اس ملاثانی در صدر جدول است. ان شاء ا... با دعای خیر استقلالی ها و تلاش بازیکنان ، اس اس صعود کند و آسمان لیگ ها آبی تر از گذشته شود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها