به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

نصیریان: مهدی تارتار به قراردادش پایبند باشد

نصیریان: مهدی تارتار به قراردادش پایبند باشد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تصمیم  مهدی تارتار بر جدایی از این تیم، اظهار کرد: در آغاز لیگ شرایط سختی از نظر مالی داشتیم ولی هر طور که بود لیگ را آغاز کردیم و تلاش‌مان جذب بازیکنان مدنظر آقای تارتار بود و حدودا 50 روز نیز در تهران اردوی خوب داشتیم. خدا را شکر تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست آورده‌ایم و این مهم با اقدامات صورت گرفته و تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است.

وی با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ تارتار با ما قرارداد دارد و از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم فوتبال است و از تارتار می‌خواهم با این تصمیم‌اش باعث تضعیف روحیه هواداران پرشور مسجدسلیمانی نشود و احساسات این هواداران را در نظر بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی مواجه هستند اما خدا را شکر مشکلات ما در حال مرتفع شدن هستند، پس از تارتار که یک مربی حرفه‌ای و مرد روزهای سخت است، انتظار داریم به تمرینات تیم برگردد.

وی خاطرنشان‌کرد: حق‌الزحمه بازیکنان نیز طبق چکی که باشگاه به کادر فنی داده است نیز تا 24 مهرماه پرداخت خواهد شد. مسوولان خوزستانی از جمله استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جدیت به دنبال مرتفع کردن مشکلات باشگاه هستند و به زودی نیز مشکلات رفع خواهند شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
خاک برسرتووون ک نتونستید بودجه بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
چه جور قراردادی بستین که نصف پولشو نقد دادین و اینجوری راحت تیمو ول میکنه میره ؟؟؟ اون از قرارداد کولیبالی اینهم از سرمربی
علیرضا
|
United States of America
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
واقعا مسئولین بی لیاقت و بی عرضه ای داره شهر و استان اگه پول گرفته و الانم اظهار داره که اگه مشکلات مالی هم رفع بشه من دیگه بر نمیگردم واقعا مسئولین ما باید برن خودکشی کنند خوزستان مهد فوتبال و ثروت و نفت و صنعت خاورمیانه اس اون وزیر جنایتکار نفت باید بره خودکشی کنه که برای اختلاس های چند صد هزار میلیاردی خود و دیگر همدستان حاضرن که فوتبال و ورزش رو از این استان مظلوم و رنج کشیده بگیرن
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
یک مربی بزرگ و حرفه ای ؛ حرفه ای هم فکر می کند و حقوقش را میخواهد و با کد خدامنشی نمیشه نگهش داشت . این تارتار نیست که با تصمیمش باعث تضعیف روحیه هواداران شده و با احساسات آنها بازی کرده ؛ بلکه تصمیم عجیب وزارت نفت در تیم داری نکردن آنهم بعد از ۷ هفته باعث این مسئله شده .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
به نظر میرسه قرارداد محکمی نبستین
ای کاش از متخصصان قوی تری برای قرارداد بستن استفاده کنین
کولی بالی را نتونستین نگه دارین اینم از تارتار
پس نشون میده جدا از ضعف مالی ضعف مدیریتی هم وجود داره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها