به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

صادقی: اولین گلم را به مادرم تقدیم می‌کنم

صادقی: اولین گلم را به مادرم تقدیم می‌کنم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که سرمربی این تیم، نفتی‌ها را ترک نکند.

به گزارش خوزستان اسپورت، صادق صادقی در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداشتیم و از ابتدای بازی به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ برتر بودیم. با اینکه دو بار از حریف عقب افتادیم، اما هیچ وقت ناامید نشدیم و در نهایت با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم، سه امتیاز مهمی را آنهم در خارج از خانه گرفتیم. پیکان تیم خوبی است، اما پیروزی در تهران نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارد.

وی که در این بازی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که گل زدم. این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. این اولین گلی بود که در لیگ برتر زدم و آن را به مادرم تقدیم می‌کنم. امیدوارم روح پدرم هم شاد باشد و می‌دانم که او هم برایم دعا می‌کند.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: وزارت نفت اعلام کرده است که نمی‌تواند به تیم ما، صنعت نفت و پارس جنوبی پول بدهد. نمی‌دانم این مشکلات چگونه برطرف خواهد شد. اگر درصد کوچکی از این اقتصاد قوی را که در جنوب وجود دارد، در اختیار تیم ما قرار دهند، قطعاً مشکلات مالی ما نیز برطرف خواهد شد. مسجدسلیمان هیچ امکاناتی ندارد که مردم را خوشحال و سرگرم کند. مردم اینجا تفریحی جز فوتبال ندارند و امیدوارم وزارت نفت مشکلات مالی تیم ما را حل کند.

صادقی در مورد استعفای مهدی تارتار از هدایت نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت: تارتار قبلاً گفته‌ بود که اگر مشکلات برطرف نشود، تیم را ترک می‌کند. امیدوارم نفت مسجدسلیمان از این مشکلات آسیب نبیند. حیف است تیم ما بابت مسائل مالی به‌هم بریزد و امیدوارم تارتار از نفت نرود.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها