به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حنفی: بازیکن سایپا در مصدومیت من عمدی نداشت

حنفی: بازیکن سایپا در مصدومیت من عمدی نداشت

خوزستان اسپورت- هافبک دفاعی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ناحیه صورت تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به نقل از ایلنا، مهدی حنفی مدافع تیم صنعت نفت آبادان درخصوص وضعیتش پس از مصدومیت در مسابقه مقابل سایپا تهران گفت: من بعد از بازی به تهران آمدم و کارهای مربوطه به آزمایش سی تی اسکن را انجام دادم و به دکتر جراح که مراجعه کردم به من گفتند نیاز به جراحی دارد و بدون جراحی خوب نمی‌شود.

حنفی درباره اینکه در صورت جراحی چه مدت زمانی برای نقاهت نیاز دارد گفت: گونه راست من دچار شکستگی شده و دکتر به من گفت یک هفته بعد از عمل جراحی می‌توانم تمریناتم را شروع کنم و نهایت یک ماه بعد می‌توانم بازی کنم. مشکلی از این بابت ندارم و با تصمیم کادر پزشکی باشگاه برنامه‌هایم را پیش میبرم؛ به احتمال زیاد فردا جراحی می‌شوم. با انگیزه و قدرت تمام به مسابقات برمی‌گردم و با تیم نفت اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.

هافبک صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که بازیکن سایپا با او تماس گرفت یا خیر گفت: من انتظاری ندارم که کسی با من تماس بگیرد. چند نفر از بازیکنان سایپا زنگ زدند و احوالم را جویا شدند که از آنها متشکرم. مصدومیت من روی حرکت غیرعمدی بود و چون جوان و بی تجربه بود با پشت سر به سمت توپ آمد. او بی تقصیر است؛ بالاخره این مسائل در فوتبال پیش می‌آید و از کسی دلگیر نیستم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
صد در صد عمدی بود وپنالتی بود امیدوارم غبیشاوی آماده باشه وبیاد تو ترکیب
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
آقا مهدی انشااله هرچه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری و قبراق تر از قبل در میادین حاضر بشی و " با نفت اهداف بزرگی رو دنبال کنی ".
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
افرین نشون دادی چقدر روح بزرگی داری موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
مسئولین بی کفایت کافیه فقط به چهره مصدوم این جوان با شرف و با غیرت نگاه کنن و کمی بخودشون بیان که چگونه این جوان با شرف بخاطر شادی دل هوادارای تیم اینگونه شجاعانه بازی کردو سه جای فکش شکست و کنار چشمش اینگونه مصدوم شد و همین مسئولینی که به صندلیهای غصب شده خود چسبیده اند و هیچ کاری برای قدردانی و شادی این جوانان باشرف نمی کنن . موندم چرا این مسئولین و شخص جناب زنگنه کور و کر هستن که نمی بینن و نمیشنوند که مردم عراق بخاطر مشکلات اقتصادی آنگونه به خیابانها ریختن ولی مردم صبور ایران همچنان با مشکلات دستو پنجه نرم میکنن و با صبوریت خود تحمل میکنن ولی امیدشان به همین اندک شادیه که اونهم دارن ازشون میگیرن . بنظرم دشمنان اصلی این مملکت همین مسئولین نالایق و بیخیالیس که فقط به میزهای خود چسبیده اند و کاری برای حفظ همین تنها دلخوشی جوانان نمیکنن . اندکی حمایت مالی از یک تیم اینقدر زیاده که وزیر درحال حذف همین اندک حمایت مالیه . خدا لعنت کنه نمایندگان نالایق و بی خاصیت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها