به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

غبیشاوی: امیدوارم سهمیه آسیایی را کسب کنیم

غبیشاوی: امیدوارم سهمیه آسیایی را کسب کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که هر سال با مشکلات مالی مواجه‌ایم، گفت: امسال نیز تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌ایم و مسوولان باید باشگاه را برای تداوم موفقیت حمایت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدرضا غبیشاوی در خصوص عملکرد موفق نفت آبادان در شش هفته سپری شده از لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: روند موفقیت نفت آبادان از چند بازی پایانی فصل گذشته آغاز شد و خدا را شکر تاکنون ادامه دارد. برای لیگ نوزدهم بسیار کار و تلاش کردیم و با توجه به این‌که یک مربی با تاکتیک‌های جدید در راس کادر فنی قرار گرفت، این موضوع نیز کمک کرد تا نفت امسال نتایج بهتری کسب کند.

وی ادامه داد: بازیکنان خوزستانی که امسال به تیم اضافه شدند نیز فوتبال‌شان به فوتبال دیگر بازیکنان خوزستانی تیم نزدیک است و خدا را شکر خیلی سریع به هماهنگی لازم برای تشکیل یک تیم خوب دست پیدا کردیم. خدا را شکر همکاری و همدلی در تیم ما بسیار خوب است و تیم روز به روز به شرایط بهتری می‌رسد.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا امسال می‌توانید آسیایی شوید؟ عنوان کرد: در حال حاضر در رده‌های بالایی جدول قرار داریم ولی به نظرم از الان صحبت کردن در مورد کسب سهمیه آسیایی بسیار زود است. ما در دو جام حذفی و لیگ برتر حضور داریم و در هر دو لیگ نیز بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم بردهای‌مان ادامه داشته باشد و در نهایت بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی درباره مشکلات مالی این باشگاه، گفت: هر سال این مشکلات بوده است و امسال نیز تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌ایم. فقط امیدوارم امسال مسوولان کمک بیشتری به نفت آبادان داشته باشند زیرا باشگاه باید حمایت شود تا موفقیت‌های‌مان تداوم داشته باشد.

غبیشاوی با تمجید از عملکرد اسکوچیچ در نفت آبادان نیز ادامه داد: او یک مربی با دانش است و یکی از دلایل قرار داشتن نفت آبادان در رده‌های بالای جدول، حضور این مربی در تیم است.

وی با بیان این‌که همدلی رمز موفقیت نفت آبادان است، افزود: خدا را شکر بازیکنان تیم امسال هدف بزرگ‌تری دارند و امیدوارم با تلاش بیشتر روند خوب‌مان ادامه داشته باشد. ما می خواهیم به صورتی کار کنیم که کسی نگوید بردهای تیم آبادان شانسی به دست آمدند. امسال هم برد بیرون از خانه و هم برد خانگی داریم. در بازی با پرسپولیس هم که شکست خوردیم، در حالی این نتیجه رقم خورد که خیلی خوب کار کردیم و حق‌مان باخت نبود. امیدوارم همین همدلی و هماهنگی در پایان فصل منجر به قرار گرفتن نفت در رده‌های بالایی جدول شود و بتوانیم امسال روزهای خوبی را برای مردم خوزستان و آبادان رقم بزنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
با این بازیکنان خوب بومی باید بجنگیم برای قهرمانی یا سهمیه حیفه که برای خوزستان وآبادان امسال بهترین فرصته فقط امیدوارم سریعتر بیای تو ترکیب به جای احمدی یا حنفی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
بی تجربگی نکن الان برا این حرفا خیلی زوده!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
غببشاوی یکی از جوان های آینده دار آبادانی است، درود بر تو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
سهمیه نمیخواهیم فقط غرور نگیرتون
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
درود به شرفت. با اینکه تاحالا بازی بهت نرسیده از همدلی و قرار گرفتن تیم در رده های بالای جدول صحبت میکنی و نشون دادی که آینده صنعت برات مهمه.گل خوشگلی که به نساجی زدی حالا حالاها تو ذهنمون میمونه.تو لایق بهترینها هستی.آفرین .....
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
ما شاالله صنعت..بلاخره اسکوچیچ به این نتیجه رسید که بازیکن بومی جواب میده..اینقد تو سر خودمون زدیم اما کو گوش شنوا همه ی فولاد نوینو رد کرد همون بازیکنا با اس خوزستان قهرمان شدن امیدوارم صنعت آسیایی بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها