به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سراج: کنترل بازی مقابل سایپا را در دست داشتیم

سراج: کنترل بازی مقابل سایپا را در دست داشتیم

خوزستان اسپورت- مربی صنعت نفت آبادان تیمش را شایسته پیروزی برابر سایپا دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهنام سراج در نشست خبری پس از برد یک بر صفر خانگی صنعت نفت مقابل سایپا اظهار داشت: اسکوچیچ عذرخواهی کرد که به نشست خبری نیامد. او باید به پروازش در اهوازش می‌رسید و به همین دلیل در نشست خبری شرکت نکرد. امروز کنترل مسابقه در دست ما بود. البته یک اشکال بزرگ داریم؛ یعنی زمانی که گل می‌زنیم، با ترس به کار ادامه می دهیم و بازیکنان به عقب می‌روند. انشالله بتوانیم این نقص را برطرف کنیم و در بازی‌های آینده به گل‌های بیشتری برسیم تا در ادامه با خیال راحت‌تری بازی کنیم.

وی افزود: برای این دیدار تصمیم بر آن شد که با همان ترکیب قبلی بازی کنیم و در ادامه بختیار رحمانی را وارد ترکیب کنیم تا از تجربه او بهره ببریم. بعد از گلزنی هم نیاز داشتیم که بازی را حفظ کنیم و بختیار هم عملکرد خیلی خوبی داشت. فکر می‌کنم او در آینده فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد.

مربی تیم صنعت نفت درباره اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: تمرین بعد از بازی با قشقایی به ریکاوری اختصاص داشت و بازیکنان بیشتر درباره مسائل مالی صحبت کردند. باشگاه هم قول داد که این مسئله بعد از بازی با سایپا حل شود. بازیکنان انتظار دارند که مسئولان تلاش خود را بیشتر کنند و مدیریت باشگاه حتماً این کار را انجام می‌دهد. انشالله این اتفاق رخ دهد تا به مشکل برنخوریم. شرایط تیم ما نسبت به سال‌های گذشته بسیاری عالی است و انشالله دست به دست هم بدهیم تا این شرایط تداوم داشته باشد.

سراج عنوان کرد: دنبال آن هستیم که با فوتبال زیبا، نتیجه بهتری بگیریم. خیلی زود است که از حالا درباره جدول رده‌بندی صحبت کنیم. تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و با یک باخت چند پله سقوط می‌کنند و با یک برد چند پله بالا می‌روند. فکر می‌کنم باید بیشتر کار کنیم تا به همین روند بردها ادامه بدهیم تا انشالله در پایان فصل بتوانیم رتبه‌ خوبی کسب کنیم.

وی درباره وقفه در لیگ برتر و سفری که اسکوچیچ به کشورش دارد، گفت: اگر اسکوچیچ هم در آبادان می‌ماند، قطعاً 3، 4 روز استراحت داشتیم. فکر می‌کنم زمانی که او بازگردد، فقط دو جلسه تمرینی را از دست داده باشد. مسئولیت آن دو جلسه تمرینی هم بر عهده من است. انشالله برنامه‌ریزی مد نظر او را انجام بدهیم تا او بازگردد. فکر هم نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. درخصوص وقفه در لیگ هم باید بگویم که ما تابع مقررات فدراسیون هستیم. به هر حال تیمی که روند صعودی داشته باشد، ضرر می‌کند. ما از 25 مهر تا 7 آبان پنج بازی داریم که فشار وارد می‌شود. کار سختی است، اما مجبور هستیم این کار را انجام بدهیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
تبریک ب ابادان،باعث افتخاره تیم
آبادانی الاصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
دوستان متحد باشیم به این سوال که آقای زنگنه وزیر دائمی نفت تو بدون نفتی که آبادان و مسجد سلیمان وبوشهر داره چه عددی هستی آخه از خورد وخوراکت ومسکنت و لباسات و خونی که تو رگهات هست واستخونای بدنت و سرتا پا بودجه نفت خوزستان وبوشهر هستی واگر نفت این دو استان نبود مسئولیتی نداشتی وعددی نبودی، عجب رویی داری پول مال ماست تو میخوایی ما رو ازحلال ومالمون محروم کنی اخه این کار تو با کار اسراییل با فلسطین و سعودیه با یمن چه فرقی میکنه ،تا وقتیکه نفس میکشم نفرینت میکنم تو و نماینده های خائن آبادان وخوزستان ان شاءالله به حق حرمت ومظلومیت مردم آبادان وخوزستان وبحق زیارت ومشایه اربعین حسینی وعظمتش روز خوشی تو زندگیتون نبینین وخیر وبرکت نباشه توزندگیتون وتا اخر عمرتون فگر وبدون مسولیت بمونین، خاک تو سر نماینده هایی که وزیر ورزش به خاطرمدیرعاملی پرسپولیس تهدیدمیکنن وبراش نامه وامضا میکنن ولی برای تیمی که زندگی ونبض یه شهرستان واستان کامل هست کاری وحرکتی نمیکنن لعنت به غیرتتون که گذاشتین وزیر ظالم نفت هرکاری که دلش بخواد با شهرهای نفتی بکنه وخوب میدونه با اینکارش بزرگترین توهین به آبادان ومسجدسلیمان وبوشهر کرده وجنگ وایستادگی درجنگ وشهدا این دو استان وانقلاب را نادیده بگیره ،کافیه فقط نماینده های خوزستان نامه بنویسن وامضا کنن وزیرنغت استیضاح وعزل کنن تا عبرت بشه برای هرکه میخواد به مردم مظلوم جنوب ظلم کنه آخه ۱۸ نماینده کم نیستید فقط کافیه مرد باشید وغیرت داشته باشید ،خوزستان اسپورت شما را به امام حسین قسمتون میدم سانسور نکنید وهمه متن چاپ کنید ممنون یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
ما باید فقط پرسپولیس را آنالیز کنیم وروی نقطه ضعف وقوت این تیم کار کنیم چون اونجا هم دیده میشیم هم نشون میدیم چرا بودجه ما صرف این دو تیم بشه در حالی که اول حق ماست که از این در آمد استفاده کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها